SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG Stare Babice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: korespondencja z kontrahentami
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Stare Babice (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stare Babice, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: korespondencja z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Babice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dni pracy: poniedziałek-piątekGodziny pracy: 8:30-16:30 (lub do ustalenia)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Adres pracodawcy:
Poznańska 131 A, 05-850 Ożarów Mazowiecki, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 131 A
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 11.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku. Praca w wymiarze 0,5 etatu.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Istnieje możliwość przyuczenia do pracy przy maszynach do obróbki metali.Praca w różnych działach. Rozkład czasu pracy i zmianowość zależy od działu. Wysokość wynagrodzenia 13 zł/h.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-01-18 - Płońsk (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentów z zakresu kadr i płac. Sporządzanie sprawozdań GUS. Obsługa programów Płatnik, PFRON, SOD - dofinansowanie
"Granat" Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Nowa Sól (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-04-27 - Zgierz (łódzkie)
kontakt z dostawcami , zamawiania oraz zakup elementów do produkcji , obsługa logistyki; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Kapena S.A. - 2016-06-07 - Włynkówko (pomorskie)
praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
prowadzenie i administrowanie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bieszkowice (pomorskie)
Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami, zdobywanie nowych klientów. Praca na cały etat, od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Raszyn (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego. Kontakt z Grupami Asortymentowymi. Zlecanie do wysyłek paczek reklamacyjnych. Tworzenie faktur korygujących dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
promowanie produktu, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, dokumentowanie spraw z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, ewidencjonowaniem, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, i okolicznościowych, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, prowadzenie spraw zwiazanych z doskonaleniem zawodowym pracowników
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2017-09-01 - Rokocin (pomorskie)
sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,prowadzenie dokumentacji personalnej w formie elektronicznej i papierowej (akta osobowe)naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników klienta przygotowywanie i rozliczanie umów zlecenia i o dzieło,przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, koordynacji procesu wypłat,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych DRA, RCA, RSA, RZA,sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników oraz pism do komorników dotyczących zajęć wynagrodzeń pracowników,Udział w audytach płac typu: ZUS, US.Obsługa systemu kadrowo-płacowego Comarch OPTima (kadry i płace) oraz programu Płatnik,
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie autorską aplikacją CRM do obsługi zarządzania najmem, zarządzanie działem IT (serwery, konta, domeny, listy dystrybucyjne etc.), zapewnienie pełnego wsparcia informatyczno-technicznego użytkownikom, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT, obsługa zamówień i dostawców sprzętu, nadzór nad polityką bezpieczeństwa danych osobowych, nadzór oraz podnoszenie poziomu zabezpieczeń IT.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników z zakresu stosowania środków ochrony roślin oraz obsługi maszyn rolniczych. Doradztwo w zakresie rolnictwa.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
w/g stanowiska
DS Smith Polska Sp z o.o.w Kielcach - 2017-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-08-11 - Rawicz (mazowieckie)
Obsługa klientów w języku niemieckim, rejestracja reklamacji w systemie. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Armatura Kraków S.A. - 2017-09-20 - Nisko (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Przeprowadzanie na zlecenie sądu wywiadów w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. Sporządzanie opinii dla sądów i prokuratorów w obszarze właściwości sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-06-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów dla firm, z którymi współpracuje pracodawca,obsługa klienta pozyskanego, dbałość o wizerunek firmy, przestrzeganie zasad firmy.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Szymon Wesołowski CORPORATION - outsourcing & event service - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
Tworzenie opisów na kable, żyły, szafki, urządzenia za pomocą agregatów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)