SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Opole oferta pracy Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych - drukarki, kserokopiarki, tonery, niszczarkiobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów - kontakt telefoniczny + spotkania handloweutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymireprezentacja firmy
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁOGOWSKA 41, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych - drukarki, kserokopiarki, tonery, niszczarkiobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów - kontakt telefoniczny + spotkania handloweutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymireprezentacja firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Obrońców Stalingradu
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e37766b9f685dc3634ee6958c21c44f
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiadała za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych
Vectra SA - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
*sprzedaż produktów i usług firmy,*pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami,*opracowanie ofert techniczno-handlowych,*doradztwo techniczne,*raportowanie wyników,analiza skuteczności i efektywności działań,*realizacja założonego budżetu sprzedaży
Arcelormittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Naprawa układów pneumatycznych w samochodach ciężarowych, regeneracja zaworów,- Wynagrodzenie do uzgodnienia- Kontakt: tel. 502-520-720; e-mail: grzegorz (at) gcservice.pl
GC SERVICE CZERWIŃSKI GRZEGORZ - 2018-06-14 - Malbork (pomorskie)
Prezentowanie firmy w zakresie mozliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych: osobowych, majatkowych i rzeczowych, obsługa klientów w tym zakresie, weryfikowanie zebranych dokumentów, szacowanie wysokosci roszczeń, pomoc i doradzanie osobom w trakcie trwania procesu odszkodowawczego, zgłaszanie roszczenia do firm ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie kasy (dokonywanie operacji gotówkowych (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowym opisanych przez uprawione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowych oraz zatwierdzonych do wypłaty).2. Sporządzanie raportów kasowych. 3. Odprowadzanie przyjętej gotówki na właściwe rachunki bankowe. 4. Wypisywanie czeków i innych dokumentów kasowych. 5. Nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego. 6. Należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki i innych dowodów kasowych.7. Prawidłowe opisywanie faktur pod względem merytorycznym, sprawdzenie pod względem legalności, celowości i gospodarności zgodnie z Instrukcją Kontroli i obiegu dokumentów Finansowo-Księgowych.8. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania dowodów kasowych i innych.9. Bieżące sprawdzanie stanu gotówki w kasie.10. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.11. Rozliczanie pobranych przez pracowników zaliczek.12. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, magazynów, kasy.13. Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego.14. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego.15. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego.16. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.17. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.18. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym.19. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły wraz z udzielaniem informacji.20. Obsługa centrali telefonicznej.21. Obsługa szkolnej poczty elektronicznej.22. Dbanie o czystość, ład i porządek w sekretariacie.23. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (legitymacji szkolnych, świadectw itp.).Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Realizacje zakupów i idostaw, obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca ocena stanów magazynowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż maszyn budowlanych, przygotowywanie ofert sprzedaży, uczestnictwo w targach przemysłowych, obsługa programu CMR, obsługa urządzeń biurowych. Wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywna znajomość języków angielskiego i niemieckiego, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość technik sprzedażowych.
ATLAS POLAND SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Rumia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Instalacja, konfiguracja, aktualizowanie oprogramowania oraz likwidacja urządzeń infrastruktury IT zgodnie z wewnętrznymi procedurami, Wsparcie 1 poziomu dla Działu Produkcji, korzystającego z systemu MES w problemach związanych z tym systemem oraz rejestracja problemów w dedykowanej aplikacji IT, Tworzenie i przestrzeganie procedur Disaster Recovery oraz kopii zapasowych, Nadzór infrastruktury MES za pomocą istniejących narzędzi i eskalacja problemów do kolejnych linii wsparcia, Zarzadzanie uzytkownikami systemu MES, Zarządzanie dostępnością istniejących zasobów MES, Procesowanie zmian i tworzenie raportów w istniejącym środowisku MES opartym na MSSQL
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich
Star-Typ Sport Sp z o. o. - 2019-07-04 - Cieszyn (śląskie)
•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z kontraktacją w Centrali Nasiennej.
PPHU ANAS ANDRZEJ ANTCZAK - 2019-07-11 - Poddębice (łódzkie)
Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Reda (pomorskie)
Zarządzanie projektem,współpraca przy wprowadzaniu i realizacji projektów mających duże znaczenie dla przedsiębiorstwa,składanie tygodniowych miesięcznych raportów do Plant Managera i Dyrektora Zarządzającego.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Kutno (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów instalacyjnych do i z magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Czarnków (wielkopolskie)
obsaługa sekretariatu
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie transportów zgodnie z potrzebami firmy; mozliwość zakwatreowania; praca na terenie Bogatyni + wyjazdy na Dolny Śląsk
"HYDROPOLWIERT" Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Bogatynia (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT2, MT2, PT, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
- Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż- Sprawdzanie stanów magazynowych- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień- pozyskiwanie nowych klientów- Analizowanie i negocjowanie cen i warunków dostaw- Obsługa klienta- Kontakty z przedstawicielami firm- Sprawdzanie towarów pod względem jakościowym- Metkowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Świebodzin (lubuskie)
wg program
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z procedurami i zasadami obsługi klienta, przygotowanie oferty dla klentów, analiza potrzeb klienta, odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
odpowiadanie na e-mailowe i telefoniczne zapytania w języku angielskim i francuskim, księgowanie faktur, przygotowywanie płatności, audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, przygotowywanie raportów i statystyk, usprawnianie procesów, szkolenie nowych osób, bliska współpraca z klientem, aktualizowanie procedur, dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi poracownikami, zastępowanie i wspieranie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
kontakty z zewnętrzną firmą księgową (ustalanie sald); przygotowanie przelewów bankowych, kontakt z bankiem; wypełnianie deklaracji podatkowych; administracja inwestycji oraz środków trwałych i inne
THE EUROPEAN VAN COMPANY Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Końskie (świętokrzyskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)