SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: odpowiadanie na e-mailowe i telefoniczne zapytania w języku angielskim i francuskim, księgowanie faktur, przygotowywanie płatności, audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, przygotowywanie raportów i statystyk, usprawnianie procesów, szkolenie nowych osób, bliska współpraca z klientem, aktualizowanie procedur, dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi poracownikami, zastępowanie i wspieranie innych pracowników
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiadanie na e-mailowe i telefoniczne zapytania w języku angielskim i francuskim, księgowanie faktur, przygotowywanie płatności, audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, przygotowywanie raportów i statystyk, usprawnianie procesów, szkolenie nowych osób, bliska współpraca z klientem, aktualizowanie procedur, dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi poracownikami, zastępowanie i wspieranie innych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, ekonomia, zarządzanie, doświadczenie zawodowe min. 20 miesięcy, znajomość języka francuskiego i języka angielskiego na poziomie podstawowym bez certyfikatu (weryfikacja przez pracodawcę)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Podobne oferty pracy
sporządzanie zamówień, wystawianie faktur, paragonów, doradztwo przy zakupie, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO "DOM KSIĄŻKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wołomin (mazowieckie)
budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami eksportowymi firmy,aktywne pozyskiwanie nowych klientów eksportowych,przygotowywanie ofert, negocjowanie cen oraz warunków handlowych,przygotowywanie umów oraz koordynacja ich realizacji,bieżąca obsługa klientów eksportowych,realizacja założonych planów sprzedażowych,analiza rynku i konkurencji.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Myszków (śląskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Radomsko (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace instalacyjne
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-03-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)
praca w agencji nieruchomości
KONTRAKT PLUS ELŻBIETA MINKINA-KWAŚNY - 2016-05-30 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
prowadzenie spraw księgowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Wyliczenie stanów magazynowych, pozyskanie klienta
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Właściwe i fachowe wykonywanie powierzonych prac związanych z obsługami i naprawami służbowego sprzętu transportowego; obsługa samochodowych urządzeń diagnostycznych w celu weryfikacji i naprawy pojazdu; właściwe utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy oraz dbałość o powierzone jego pieczy mienie, zgłaszanie pracownikowi diagnostyki stacji obsługi samochodów stwierdzonych usterek wynikłych z niewłaściwej eksploatacji pojazdów; zgłaszanie pracownikowi diagnostyki dodatkowych czynności do wykonania, ujawnionych w trakcie wykonania obsługi lub naprawy - celem uzupełnienia zapisów w karcie pracy; zgłaszanie i przedkładanie weryfikatorowi do weryfikacji części zamiennych i podzespołów; pobieranie i montowanie pobranych części zamiennych do obsługiwanego pojazdu; przejrzyste i czytelne prowadzenie zapisów w kartach pracy, asygnatach i kartach weryfikacyjnych; dokonywanie wstępnej kontroli poszczególnych części i podzespołów oraz ich ocena w kontekście zgodności z wymogami technicznymi; uczestniczenie w szkoleniach dotyczących doskonalenia zawodowego.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Kieruje działaniami ds. zakwaterowania dla poszczególnych komórek. Zapewnia efektywność operacji w toku; koordynuje je z innymi grupami, personelem oraz klientami bezpośrednimi; kieruje planowaniem operacyjnym i zapewnia dostępność wykwalifikowanego personelu oraz środków, aby zrealizować wykonanie zleconych usług w określonych ramach czasowych. Zapewnia pomoc i udziela wskazówki klientom oraz kontrahentom wewnętrznym w sprawach zakwaterowania i innych związanych z tym spraw. Prowadzi regularne spisy zapotrzebowania klienckiego jak również zapewnia określone standardy jakości prowadzonych usług oraz przeprowadza badania zadowolenia klienta. Wykonuje inne obowiązki zgodnie z zaleceniem sprzątanie, pranie, itp. Miejsce pracy: Naval Support Facility Redzikowo 5718
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Redzikowo (pomorskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Wojskowe Biuro Historyczne - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Głowno (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Częstochowa (śląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw zakupów
"SAMANTA - Listwan i Adamek"Białka 556 A - 2016-07-25 - Białka (małopolskie)
Wprowadzanie zamówień, fakturowanie, kontakt z handlowcami
ZOLUX Sp. z o.o - 2016-04-12 - Łężki (łódzkie)
- doradztwo w wyborze odpowiednich produktów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piła (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe,pn-pt godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, prowadzenie dokumentacji do zatrudnienia i wydania wiz
IMIGRANT MONIKA WYCHOWAŁEK - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
1. Obsługa procesu naboru wniosków2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LGDSzczegółowy zakres obowiązków dostępny na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)