SPECJALISTA DO SPRAW KADR Reda oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
Data publikacji: 2018-05-07
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Kadry i Płace z obsługą programu Symfonia i Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
I Brygady Pancernej WP 32, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVkontakt telefoniczny: 792-239-000e-mail: dyrektor (at) sp5reda.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: I Brygady Pancernej WP
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy ważna do: 12.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w nawiązywaniu kontaktów z przedsiębiorcami z Iraku oraz w organizacji misji gospodarczych irackich przedsiębiorców do Polski
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sieradz (łódzkie)
obsługa kadr
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Przasnysz (mazowieckie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•pomoc przy opracowywaniu projektów umów zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30000 euro •redagowanie i kompletowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Kamienica Królewska (pomorskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:Biężące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy. Dbałość o rozwój merytoryczny i osobisty. Między innymi: pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę cywilnoprawmych. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Współpraca z innymi działami.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: KobiórPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Tranz-Tel Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kobiór (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymim normami. Sporządzanie obliczeń i analiz proponowanych rozwiązań. Zarządzanie projektem.
IB Inżynieria Budowlana Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów materiałów, surowców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, podejmowanie decyzji dotyczących przemiszczania towarów i komponentów
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
- potwierdzenie prognoz uzyskanych na dziel handlowym,- odpowiedzialność za retencje umów nadanych z działu handlowego, - obowiązek utrzymania pozytywnych relacji z klientem w okresie wdrożeniowym
Magnat Net Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z programem stażu. Szkolenie bhp i ppoż. Przyjęcie towarów do magazynu. Wydanie towarów z magazynu. Przygotowanie wyrobów do wysyłki. Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nowa Biała (mazowieckie)
Sprzedaż,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,przygotowanie ofert promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Siemianów (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów naszej firmy, realizowanie celów, telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROPE MATCH GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji jakościowej /pomiarowej i spawalniczej/ oraz ich tworzenie, uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym, obsługa reklamacji, współpraca z działem technicznym i handlowym
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
wprowadzanie danyc do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP.Wsparcie przy organizacji wydarzeń dla studentów zagarnicznych, pomoc przy wprowadzeniu danych do systemu, pomoc w procesie rekrutacji cudzoziemców, pomoc w archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-13 - Psary Witowskie (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; min. 3 lata doś. w koordynowaniu i nadzorowaniu robót; znajomość kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych, znajomość prawa budowlanego; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, budownictwo ogólne spec. inż. hydrotechniczna; zakres obowiązków: współpraca z wykonawcą robót budowlanych oraz inż. projektu; ocena działalności wykonawcy oraz nadzoru inwestorskiego realizowanego przez inż. projektu, w tym kontrola jakości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń , prowadzenie dokumentacji kadrowej. Obsługa programu komputerowego ds. kadr i płac.Wykształcenie min. średnie. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. Praca w godz. 6-14/7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-10-14 - Mysłowice (śląskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)