SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI Lądek-Zdrój oferta pracy UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług Spółki; udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Data publikacji: 2020-07-10
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług Spółki; udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REZERWACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 8810002259
danePracodawcy_regon: 000288283
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984203
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.07.2020
Oferta pracy ważna do: 09.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8882c0d2e3cd7f706b7427ebed7c3532
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Hucisko (mazowieckie)
podtrzymywanie kontaktów z klientami sklepów, sporzadzanie bieżącej dokumentacji obsługi posprzedazowej dotyczącej procesów reklamacyjnych, aktualizowanie bazy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Święcice (mazowieckie)
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. zatrudni inżyniera budowlańca lub sanitarnego do prac:monitorowanie realizowanych robót budowlanych,uzgadnianie dokumentacji technicznej,bieżąca eksploatacja obiektów,opracowywanie pism przychodzących i wychodzących wraz z ich ewidencjonowaniem,przygotowywanie analiz i zestawień.Godziny pracy: 7.00- 15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
-profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, -aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w opraciu o zdobytą wiedzę, -budowanie pozytywnego wizerunku marki, -realizacja założonych planów sprzedażowych
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, wyjazdy na targi, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kleszczewo (pomorskie)
Praca przy rozwożeniu pizzy.
PP Polska Iwona Lackosz - 2016-01-12 - Krosno (podkarpackie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-08-01 - Tczew (pomorskie)
Zapoznanie się z prowadzeniem pomiarów hydrograficznych na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni. Zapoznanie się z obsługą sprzętu hydrograficznego i wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania w trakcie prowadzenia prac hydrograficznych na polskich obszarach morskich.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
zbiór pomidorów, przygotowanie kartonów z pomidorami do transportu, sortowanie warzywpraca na umowę zlecenie 20 godzin tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach 6:00-18:00oferta dostępna w sali D
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Siechnice (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
-
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2019-08-13 - Gogolin (opolskie)
- analiza i monitorowanie rynku,- pozyskiwanie nowych klientów,- budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,- sporządzanie okresowych raportów.
ILEKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowychWprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy
EUROKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr i płac w pełnym zakresie
WOWIX-TRANS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-16 - Zagorzyn (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za obsługę telefoniczną klientów z bazy pracodawcy. Wystawianie faktur. Obsługa klienta stacjonarnego.
SERVITIUM ALEKSANDRA PAWLIKOWSKA-ŻELICHOWSKA - 2020-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku wschodnim, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, analiza rynku i ofert konkurencji, przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
prace finansowo-księgowe; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-03-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz ustalanie uprawnień i obowiązków osób zatrudnionych w szkole- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli w oparciu o przepisy oświatowe- obsługa kadrowa związana z rekrutacją kandydatów do pracy, nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- obsługa SIO (systemu informacji oświatowej)- kompleksowe prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowym,- sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz zaświadczeńo zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracowników
Zespół Szkół Specjalnych nr 89 - 2020-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)