SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych nr 89
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz ustalanie uprawnień i obowiązków osób zatrudnionych w szkole- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli w oparciu o przepisy oświatowe- obsługa kadrowa związana z rekrutacją kandydatów do pracy, nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- obsługa SIO (systemu informacji oświatowej)- kompleksowe prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowym,- sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz zaświadczeńo zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracowników
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych nr 89
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skaryszewska 8, 03-802 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz ustalanie uprawnień i obowiązków osób zatrudnionych w szkole- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli w oparciu o przepisy oświatowe- obsługa kadrowa związana z rekrutacją kandydatów do pracy, nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- obsługa SIO (systemu informacji oświatowej)- kompleksowe prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowym,- sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz zaświadczeńo zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 20%+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 4)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Karta nauczyciela
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 4-lata doświadczenia na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, oświatowych tj. Prawo Oświatowa, Karty Nauczyciela, znajomość programów kadrowych, systemu SIO (system informacji oświatowej), bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word i Excel).Obowiązki: - prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy oraz ustalanie uprawnień i obowiązków osób zatrudnionych w szkole- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli w oparciu o przepisy oświatowe- obsługa kadrowa związana z rekrutacją kandydatów do pracy, nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- obsługa SIO (systemu informacji oświatowej)- kompleksowe prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowym,- sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz zaświadczeńo zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracowników[Zgłoszenia: mmecha (at) edu.um.warszawa.pl, 698 641 577]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Specjalnych nr 89
danePracodawcy_nip: 1130961885
danePracodawcy_regon: 000182550
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Skaryszewska 8, 03-802 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Skaryszewska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2020
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4462226041fb32a9f4c01886835671de
Podobne oferty pracy
organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP; sprawdzanie stanu tech.ciągnika i towarzyszących mszyn; kierowanie ciągnikiem rolniczym wraz z towarzyszącymi maszynami lub beczkowozem
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Jeżewo (kujawsko-pomorskie)
zaopatrywanie sklepów w towary, wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów, negocjacja warunków zakupu, określanie i zamawianie ilości i rodzaju towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęki Kościelne (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o zasób spółdzielni.Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. eksploatacyjno-technicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 16.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż płyt styropianowych,pozyskiwanie odbiorców:hurtowni,składów budowlanych,monitorowanie rynku,raportowanie,windykacja
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp.zo.o. - 2016-09-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Oferta ważna do: 13 listopada 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-10-23 - Racibórz (śląskie)
zbiór jaj, obsługa sortownicy, obsługa drukarki, kontrola linii pojenia oraz karmienia
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Żuromin (mazowieckie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ FUNKCJONARIUSZY SŁUŻBY CELNO-SKARBOWEJ OKREŚLA USTAWA O KRAJOWEJ ADMINISTRACJI SKARBOWEJ Z DNIA 16.11.2016 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 505 ze zm.).DATA ROZPOCĘCIA ZATRUDNIENIA PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO.POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE DO SŁUŻBY CELNO-SKARBOWEJ JEST WIELOETAPOWE. PO ETAPIE ANALIZY FORMALNEJ ZŁOŻONYCH OFERT PRACY (I ETAP) IAS W SZCZECINIE PRZEKAŻE KANDYDATOM INFORMACJĘ O KWALIFIKACJI LUB JEJ BRAKU ORAZ TERMINIE I MIEJSCU II ETAPU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO.MINIMALNE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ŚREDNIE BRANŻOWE.___________________________________________________SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA STRONIE:https://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/zachodniopomorski-urzad-celno-skarbowy-w-szczecinie/ogloszenia/nabor/oferty-pracy
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W SZCZECINIE - 2020-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie syntez chemicznych.Nadzór nad prawidłową realizacją procesów.Sporządzanie raportów z badań.Opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadaniaCV na adres email: rekrutacja (at) skokpiast.plI zmiana : 09.00 - 17:00Praca na okres próbny: 3 miesiące z możliwością przedłużeniaSystem wynagrodzenia: od 2300 zl brutto miesięczny + prowizja
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO POLSKA S.A. - 2019-01-03 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie sprzedaży międzynarodowej produktów przedsiębiorstwa, głównie na rynkach azjatyckich
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów sklepu,zaladunek rozładunek towaru,obsługa kasy fiskalnej,utrzymanie porzadku na sklepie,wykonywanie poleceń przełożonego.Praca na III zmiany w godzinach 6-14,9-17,14-22,w niedziele 9-17
LEDI Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
spotkania z klientami biznesowymi, kontakt z instytucjami wdrażającymi programy unijne i krajowe, przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej (projektów unijnych), w tym pisanie wniosków i biznes planów, udział w realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych, rozliczanie projektów unijnych.
PRIOR CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ustalanie planu dostaw, współpraca i rozliczanie z firmami transportowymi
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2019-03-20 - Końskie (świętokrzyskie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragonów
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - Dęblin (lubelskie)
zarządzanie transportem
kontakt przez PUP - 2020-08-24 - Skarbimierz (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizacji projektu Służby Więziennej pn.Pilotażowe kompleksy penitencjarne w ramach Programu pn.Sprawiedliwość wdrażanego w ramach III Perspektywy Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF ) 2014-2021 bieżąca obsługa administracyjna projektu; amodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy PZP; przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań; realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu;Godziny pracy 7.30-15.30
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W OLSZTYNIE/ARESZT ŚLEDCZY W OLSZTYNIE - 2020-08-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w McKinsey; dokładne odwzorowywanie szkiców dostarczanych przez konsultantów i ich zamiana na dobrze zaprojektowane slajdy; nanoszenie poprawek na poszczególne slajdy i raporty pod kątem uzyskania optymalnej klarowności i spójności graficznej przekazu; koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb; aktywny udział w realizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie stanowiska pracy.Diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy.Identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań.Analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania.Opracowywanie dokumentacji we współpracy z zarządem pracodawcy.Przygotowywyanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi.Składanie uzupełnień i dodoatkowych wyjaśnień, odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen.Przygotowywyanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie.Ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Jarosław (podkarpackie)
wykonywanie prac monterskich związanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkach; wykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnymi- układanie, mocowanie kabli w budynkach
SMART TELECOM Maciej Frala - 2016-06-16 - Kieźliny (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)