SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 13 listopada 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 13 listopada 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. CV i list motywacyjny; 2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; 3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.); 4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek; 2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.3. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie doświadczenia zawodowego.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: - Dokumenty należy złożyć w terminie: 23 października - 13 listopada 2019 r - Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. - Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2 47 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w grupie stanowisk pomocniczo obsługowych. Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE: - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - Proponowane wynagrodzenie brutto: 1500,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41-39, (32) 414 43-42. Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 13.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4cb7c181163ddac595141d6a5d537835
Podobne oferty pracy
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenieelektronicznej bazy danych, obsługa pracodawców, organizowanie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, redagowanie pism, udzielanie porad indywidualnych, sporzadzanie sprawozdań do DWUP, prowadzenie kancelarii ogólnej,
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Syców (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- Koordynacja kampanii performance marketing w obrębie wszystkich kanałach digital Selsey- Monitorowanie, analiza i optymalizacja budżetów SEM (Google Ads, Facebook Ads, Amazon Ads itp.)- Zarządzanie współpracą, budżetami i optymalizacja portfolio produktów na platformach internetowych (Homebook, Ceneo itp.)- Optymalizacja narzędzi remarketingowych - Inicjowanie i wdrażanie dodatkowych narzędzi mediowych podnoszących efektywność ruchu reklamowego (sieci afiliacyjnych, rozwiązań rabatowych itp.)- Współpraca ze specjalistami w obszarze Product Managementu, Marketingu, Sprzedaży. Miejsce pracy: ul. Hutnicza 62 m. 8, 54-139 WrocławForma zawarcia umowy: pierwsza umowa na 2 lata, docelowo na czas nieokreślony, Praca w godzinach od 8-16Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, budowa pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Krzepice (śląskie)
dostarczanie towaru do stałych klientów, załadunek i rozładunek towaru, obsługa systemu sprzedażowego , utrzymywanie dobrych relacji z klientem , pozyskiwanie nowych klientówMiejsce wykonywania pracy: Olsztyn i okolice
Nowicki Group Ewa Leśniak - 2018-01-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń w celu zapewnienia ciągłości produkcji
BioConcept-Gardenia Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
reprezentowanie firmy w zakresie obsługi zamówień klientów, oferty handlowej oraz wiedzy na temat sprzedawanych produktów, podpisywanie dokumentów handlowych (faktury sprzedaży), aktywana współpraca z kontrahentem, tworzenie raportów, archiwizowanie dokumentów, wystawianie faktur korygujących w systemie IFS/SAP, współpraca z klientami wewnętrznymi (Intercompany)
CERSANIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakty z klientami krajowymi i zagranicznymi; zakup i sprzedaż towaru
"ROBOPOL" P.W. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami, określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)
- obsługa klienta ( branża meblowa )- przyjmowanie zamówień- wycena zamówień- przygotowywanie ofert- praca w godz. 08:00 - 16:00 lub 09:00 - 17:00
MIKOMAX-HURTOWNIA SP. Z O.O. - 2019-06-05 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-01-04 - Andrespol (łódzkie)
BIEŻĄCE ANALIZOWANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA WYKONANIE PRAC W OPARCIU O SPECYFIKACJE I WSTĘPNE HARMONOGRAMY REMONTÓW STATKÓW, PRZEPROWADZANIE OFERTACJI ORAZ NEGOCJACJI CENOWYCH NA PRACE STOCZNIOWE, WYSTAWIANIE ZAPOTRZEBOWAŃ DLA KOOPERANTÓW I OPRACOWYWANIE UMÓW W OPARCIU O KARTY OPISOWE I ZAMÓWIENIA Z WYDZIAŁÓW I OD TECHNOLOGÓW, REDAGOWANIE I NEGOCJOWANIE UMÓW Z KOOPERANTAMI, ROZLICZANIE PRAC WYKONYWANYCH PRZEZ KOOPERANTÓW ORAZ ROZLICZANIE FAKTUR WYSTAWIONYCH PRZEZ KOOPERANTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja i sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie bazy danych
EDU - CONSULTING SZKOLENIA - DORADZTWO - BHP ANNA WIECHOWSKA - 2017-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Układanie krawężników, obrzeży. Prace drogowe
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Spytkowice (małopolskie)
Wyszukiwanie na Ukrainie kandydatów do pracy , opieka nad zatrudnionymi
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1. Organizacja i koordynacja krajowej oraz międzynarodowej spedycji drogowej i morskiej;2. Realizacja zleceń złożonych przez kontrahentów;3. Aktywne poszukiwanie firm logistycznych i spedytorów;4. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z przewoźnikami oraz partnerami biznesowymi;5. Współpraca z działem handlowym i technicznym w zakresie realizacji pozyskiwanych zleceń;6. Minimalizacja kosztów transportów;7. Współpraca z agencjami celnymi.
Yabimo Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa procesu sprzedaży przez internet na portalu e-bay
Mirosław Gockowiak - 2016-08-09 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Częstochowa (śląskie)
Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)
przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nauczyciel oligofrenopedagog
Niepubliczne Przedszkole Bajka - 2018-07-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; min. 6 lat doświadczenia w japońskiej przedsiębiorstwie; doś. w dziale HR, administracji; znajomość języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znaj. spraw związanych z audytem wew., procedurami obowiązującymi w japońskiej grupie kapitałowej; gromadzenie, analizowanie danych związanych z planowaniem budżetu, opisywanie dok. związanych z korporacyjnymi wymogami prowadzenia audytów wewnętrznych, utrzymywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za współpracę między spółkami córkami, raportowanie do japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Obsługa programu K2. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Rokitnica (pomorskie)