SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: do 6 257 PLN
Zakres obowiązków: - Koordynacja kampanii performance marketing w obrębie wszystkich kanałach digital Selsey- Monitorowanie, analiza i optymalizacja budżetów SEM (Google Ads, Facebook Ads, Amazon Ads itp.)- Zarządzanie współpracą, budżetami i optymalizacja portfolio produktów na platformach internetowych (Homebook, Ceneo itp.)- Optymalizacja narzędzi remarketingowych - Inicjowanie i wdrażanie dodatkowych narzędzi mediowych podnoszących efektywność ruchu reklamowego (sieci afiliacyjnych, rozwiązań rabatowych itp.)- Współpraca ze specjalistami w obszarze Product Managementu, Marketingu, Sprzedaży. Miejsce pracy: ul. Hutnicza 62 m. 8, 54-139 WrocławForma zawarcia umowy: pierwsza umowa na 2 lata, docelowo na czas nieokreślony, Praca w godzinach od 8-16Oferta w sali: C
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Koordynacja kampanii performance marketing w obrębie wszystkich kanałach digital Selsey- Monitorowanie, analiza i optymalizacja budżetów SEM (Google Ads, Facebook Ads, Amazon Ads itp.)- Zarządzanie współpracą, budżetami i optymalizacja portfolio produktów na platformach internetowych (Homebook, Ceneo itp.)- Optymalizacja narzędzi remarketingowych - Inicjowanie i wdrażanie dodatkowych narzędzi mediowych podnoszących efektywność ruchu reklamowego (sieci afiliacyjnych, rozwiązań rabatowych itp.)- Współpraca ze specjalistami w obszarze Product Managementu, Marketingu, Sprzedaży. Miejsce pracy: ul. Hutnicza 62 m. 8, 54-139 WrocławForma zawarcia umowy: pierwsza umowa na 2 lata, docelowo na czas nieokreślony, Praca w godzinach od 8-16Oferta w sali: C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 257 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 257 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: szkolenie google analytics
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawy reklamy w Google Ads
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CU Wykształcenie wyższestaz pracy na w/w stanowisku 2 lata zmnajomość jezyka angielskiego na poziomie B1 szkolenie google analytyics Podstawy reklamy w Google Ads
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 28.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e7bb82c5aadf5acae353cfbfec3a9ce
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe, preferowane językowe; mile widziane doświadczenie; b. dobra znajomość j. angielskiego; znajomość j. niemieckiego, rosyjskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; bieżąca obsługa klienta; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo oraz obsługa wpływających zamówień; wystawianie faktur; wsparcie przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
AIB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-02-12 - Knurów (śląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
kreowanie i planowanie strategii marketingowych w mediach interaktywnych, kreowanie contentu udostepnianego w ramach kampanii marketingowych, wykorzystywanie potencjału mediow interaktywnych do powiekszania znajomości marki i produktów, analizowanie treści o szeroko pojetych mediach spolecznosciowych, prowadzenie kampanii marketingu szeptanego, podejmowanie działań na rzecz optymalizacji prowadzonej interaktywnej kampanii, np. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, platformy blogowe itp,
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Praca z komputerem, przygotowanie danych do przetargów
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNIE Z PROFILEM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA,AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI,RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Gromadzenie informacji rynkowych opracowanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,
Firma Handlowo Usługowa GNSBUD - 2018-07-12 - Świebodzin (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Słaboszewo (kujawsko-pomorskie)
Proste prace manualne, - Pakowanie jednostkowe i zbiorcze towaru, oklejanie, praca w godz. 8-16
Chameleon S.A. - 2016-04-21 - Opole (opolskie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie spraw kadrowych,2. Prowadzenie spraw płacowych,3. Pełna obsługa płatnika,4. Prowadzenie działu socjalnego.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Sypniewo - 2018-10-22 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie sprzedaży w oddziale;- Negocjowanie warunków handlowych z klientami; - Przyjmowanie i wydawanie towaru.
MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-13 - Wieliczka (małopolskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Trzebinia (małopolskie)
praca na kuchni , gotowanie, obróbka wstepna surowców
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•współtworzenie planów zamówień publicznych i terminowa ich realizacja,•współtworzenie i stosowanie się do regulaminów, procedur i zarządzeń dot. Zamówień publicznych,•przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych szpitala, określanie odpowiednich trybów postępowań, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami,•przygotowywanie (w tym pozyskiwanie niezbędnych danych do przygotowania postępowania), prowadzenie, nadzór nad realizacją, weryfikacja i archiwizacja kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, •obsługa administracyjno- biurowa pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publ.praca w godzinach 07.25 - 15.00, może być osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w SOsnowcu sp. z o.o. - 2019-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Odbiór towaru, wykładanie towaru, robienie zamówień, współpraca z dostawcami, obsługa klienta
F.H.U. "OMICRON" Sławomir Giełbaga - 2019-04-19 - Albigowa (podkarpackie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osob chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe,wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2500 zł brutto
RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-12 - Mikstat (wielkopolskie)
- przyjmowanie i lokalizowanie towarów- załadunki/ rozładumki- rejestrowanie towarów- weryfikacja zgodności przyjmowanych/ wydawanych towarów
Belma Accessories Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-05 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)