SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2237) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2237)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
Data publikacji: 2020-08-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY(NR 2237)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie: min. średnie- język angielski na poziomie przynajmniej średnio zaawansowanym- doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji- znajomość specyfiki branży e-commerce- doświadczenie na podobnym stanowisku- dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w branży chłodniczej/klimatyzacyjnej, znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT)- prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 16.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b0edb9d5c83a3b272901549dc480ef0
Podobne oferty pracy
BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ SZYCIA KOSTIUMÓW KĄPIELOWYCH, BIEGŁA UMIEJETNOŚĆ SZYCIA NA MASZYNACH: AUTOLAP, KROSZETKA
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Biała (łódzkie)
Szycie odzieży dla psów
GRANDE FINALE Gabriela Myślak - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Aktywny i koordynujący udział w planowaniu działalności firmy. Przygotowywanie planów inwestycyjnych i finansowych oraz budżetów, raportowanie wyników finansowych firmy według ustalonych procedur i określonych terminów. Identyfikacja obszarów ryzyka i kształtowanie polityki proceduralnej firmy, ze szczególnych uwzględnieniem procedur finansowych. Sporządzanie analiz i prognoz finansowych oraz raportów operacyjnych. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach. Prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentów. Wykonywanie poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość język ukraińskiego oraz rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
- bieżąca współpraca z klientami,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,- uzgadnianie dostaw,- monitorowanie stanów magazynowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI - 2020-02-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kierowca ciągnika siodłowego
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Domu Wczasowym WAM oddział Rewita w Juracie
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-02-28 - Jurata (pomorskie)
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych zgodnie z harmonogramami, udział w badaniach pojazdów organizowanych w instytutach zewnętrzynch.Sporządzanie wniosków handogacyjnych dla zespołów pojazdów skompletowanych samodzielnie opracowywanie metodyk i programów badań samochodów ciężarowych, harmonogramów sprawozdań z badań
Jelcz Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prace na koparce przy budowie kanalizacji, chodników itp. + inne prace fizyczne. Praca na jedną zmianę na terenie Czechowic-Dziedzic. Wynagrodzenie podstawowe + premia
Dominik Kawalerek FIRMA USŁUGOWA - 2017-06-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
Ogół czynności związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców, tj. sporządzanie umów, prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Spółki, ich wyróżniania oraz prowadzenie ewidencji porządkowej i dyscyplinarnej, sporządzanie świadectw pracy oraz pracy w warunkach szczególnych.Prowadzenie rejestru pracowników zwolnionych i zatrudnionych. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.Współpraca z PUP, tj. realizacja i nadzór trwających umów.Prowadzenie komputerowej ewidencji danych osobowych pracowników oraz ich nieobecności.Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę (współpraca z ZUS).Prowadzenie rozliczeń z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin, ZUS ZSWA, IWA).Sporządzanie ogłoszeń dot. naboru na wolne stanowiska.Archiwizacja dokumentów kadrowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień na potrzeby Spółki i GUS.Stały monitoring zmian przepisów prawa.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie stałych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży, sprzedaż telefoniczna, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Bochnia (małopolskie)
prowadzenie ewidencji kart przekazania odpadów,Przygotowywanie raportów związanych z eksploatacją, wydajnością produkcji, pracą instalacji, Sporządzanie analiz przerobu, bilansów strumieni odpadów, dla instalacji przetwarzania odpadów
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-08-30 - Opole (opolskie)
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2020-04-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
Nadzór nad realizacją zamówień, kontrola jakości surowców, półproduktów i produktów, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją, nadzór nad procedurami jakości w przedsiębiorstwie, praca nad jakością wyrobów gotowych ich oznakowaniem.
PERINO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Nowy Konik (mazowieckie)
- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych - stolarka otworowa z aluminium
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
Przetwarzanie specjalnych faktur AP i sprawdzanie niedopasowańoraz zgłaszanie specjalnych zapytań do dostawców i klientów wewnętrznych.Koordynacja zatwierdzania specjalnych faktur AP bez zamówień zakupówzgodnie z projektem procesu.Nadzorowanie przetwarzania płatności i koordynowanie procesuzatwierdzania płatności w przypadku rozwiązania problemu.Odpowiedzialność za konsekwentne i stałe przestrzeganie wytycznych ikontroli wewnętrznych.Badanie błędów przetwarzania w odpowiednich obszarach odpowiedzialności i rozwiązywanie problemów. Zgłaszanie problemów operacyjnych (związanych z procesem lubsystemem) prowadzącemu zespół. Proaktywne sugerowanie pomysłów na ulepszenia, aby prowadzić ciągłe doskonalenie.Doradzanie administratorom w ramach tego samego zakresu odpowiedzialności.Wsparcie Kierownika zespołu w osiąganiu celów wydajnościowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)
Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie lub osoba do przyuczenia. Praca na terenie całego kraju, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny e-mailowy biuro (at) insbud-instalacje.pl
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZOMNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-14 - Rybnik (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznychklientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówień wpływających z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzynywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.- Praca Łodź, ul. Piotrkowska 60, II p.- 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur, odbieranie telefonów, prowadzenie kasy, przygotowanie ofert handlowych, obsluga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Stoczek (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)