SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-31
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta ze znajomością języka francuskiego Nr Ref.: SP/FR/2017 Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klienta w języku francuskim Telefoniczny kontakt z klientami z rynku francuskiego: badanie satysfakcji wcześniej zakupionych produktów oraz analiza potrzeb i oczekiwań rozmówców Budowanie i utrzymywanie długookresowych relacji z klientem Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientem i dobry wizerunek firmy Wymagania: Biegła znajomość języka francuskiego Doświadczenie we współpracy z klientem lub w sprzedaży Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne Zdolności sprzedażowe Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów Odpowiedzialność za powierzone działania. Pracodawca oferuje: Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy Premiowanie dobrych wyników System szkoleń Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych Możliwość używania na co dzień języków obcych Przyjazną atmosferę pracy Możliwość awansu Możliwość wsparcia przy relokacji Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/FR/2017.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowy- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, osoba może studiowć na kierunku ekonomicznym, obsługa komputera mile widziana znajomość programów księgowych. Księgowa obsługa firm rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż produktów z jedwabiu naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Milanówek (mazowieckie)
Wspieranie klientów indywidualnych, obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabierzów (małopolskie)
odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji, samodzilne przeprowadzanie procesów rekrutacji, selekcji kandydatów , prowadzenie rozmów kawlifikacyjnych na rózne stanowiska praca w delegacjach na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad pracami serwisowymi w zakresie napędów niskiego i średniego napięcia, konfiguracja napędów u klientów, przeprowadzanie napraw i przeglądów prewencyjnych, współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych, wsparcie techniczne secjalistów ds. sprzedaży usług serisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa klienta, marketing
"FERREX" SP. ZO.O. - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, pisanie ofert, reprezentowanie firmy na zewnątrz. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KSOMAR S.C. M. SOBIERAJ, K. SOBIERAJ - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień; sporządzanie dokumentów sprzedaży; obsługa klientów oraz reklamacji towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
sprzedaż i rozliczanie usług motoryzacyjnych, koordynacja zespołu stacji obsługi pojazdów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-08-09 - Augustów (podlaskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Norki (warmińsko-mazurskie)
pomoc sprzedawcy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Bytom (śląskie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
udzielanie pomocy i wspracia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr i ksiegowości
FIDAGARIA Spółka z ogroniczona odpowiedzialnością - 2018-03-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, przestrzeganie certyfikatów jakościowych GGAP, BRC, Sedex, Tesco Nature. Miejsce wykonywania pracy Wąsosz.
Blue River Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Tulce (wielkopolskie)
- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)
Opracowywanie wizyt serwisowych, koordynacja tras na terenie Niemiec, tłumaczenie korespondencji, kontakt z klientem niemieckim
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-11-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-09 - Myślenice (małopolskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów krajowych. Przygotowywanie ofert handlowych.
F.H. "System", Sklep Spożywczy "Gargamel", Krzysztof Mliczek - 2017-02-20 - Nowy Sącz (małopolskie)