SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM LUB ŁOTEWSKIM Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM LUB ŁOTEWSKIM
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-701 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WEGIERSKIM LUB ŁOTEWSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: łotewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość jednego z wymienionych języków: węgierskiego lub łotewskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, minimum średnie wykształcenie, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center), wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Obowiązki: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy (wysokość wynagrodzenia do ustalenia w zależności od doświadczenia/kwalifikacji), premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-701 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-
V&A VIOLETTA SZPEJANKOWSKA - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
Świadczenie usług wsparcia klienta przez telefon i e-mail w języku rosyjskim i angielskim obejmujące wsparcie eksperckie w produktach firmy seagate (pomoc techniczna, rozwiązywanie zapytań klientów, przyjmowanie sugestii dotyczących produktów, wsparcie przedsprzedażowe). Dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie ruchu na produkcji
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Nowa Sól (lubuskie)
ksiegowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Żelechów (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
Brak danych
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów z krajów Unii Europejskiej w branży drzewnej. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Kontakt osobisty: ul. Słowackiego 4b, Andrychów, telefoniczny: 730 153 153 lub e-mailowy: andremax2 (at) interia.pl. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja.
Andremax sp. z o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Zduny (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-03-09 - Bierutów (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2016-09-13 - Zakliczyn (małopolskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)
Specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
staż - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Dobrzyca (wielkopolskie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektu i aranżacji łazienek/program CAD-DECOR/
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-07-26 - Skawina (małopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Obsługa studentów, prowadzenie dokumentacji, rekrutacja
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)