SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI, SP/DE/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI, SP/DE/2019) K/M

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Data publikacji: 2019-08-22

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI, SP/DE/2019) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki (możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnie):- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 23.08.2019

Oferta pracy ważna do: 04.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d7766b333d4870594bf192f037b23f8

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 620 PLN

1.Prowadzenie dokumentacji kadrowej.w tym:a) akt pracowniczych (bieżące uzupełnianie dokumentów)b) przygotowanie dokumentacji dotyczącej przyjęć i zwolnień pracownikówc) aktualizowanie wysługi lat pracowników oraz sporządzanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych..d)przygotowywanie dokumentów na rentę inwalidzką i emeryturę pracowników.2.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy i świadczonej na podstawie umów o pracę interwencyjne, przyuczenie do zawodu, staże. i inne.3. Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie naboru na stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej.4.Prowadzenie dokumentacji oceny okresowej pracownika samorządowego.5. Ewidencja rozliczenia czasu pracy pracownika samorządowego.6. Sporządzanie list obecności.7.Sporządzanie i przekazywanie informacji do PFRON.8. Dążenie do systematycznego podnoszenia kwalifikacji, czynny udział w szkoleniach i kursach, a także dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników.9.Udział w zespołach terapeutycznych i w działaniach mających na celu zaspokajanie w ninejszym zakresie obowiązków.10.Ścisła wspólpraca z Dyrektorem i wykonywanie innych poleceń dyrektora nie ujętym w niniejszym zakresie obowiązków.11. Dbałość o mienie DPS Szpęgawsk.12. W pracy z mieszkańcami DPS Szpegawsk należy przestrzegać ustawy o ochronie zdrowia psychicznego.13. Udział we wspólnym tworzeniu pozytywnego wizerunku DPS Szpęgawsk.14. Dyspozycyjność i mocne zaangażowanie w pracę.15. Wykonywanie zadań i sumiennie, sprawnie i bezstronnie.16.Dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z współpracownikami, zwierzchnikami, podwładnymi, zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim, współpraca z innymi Działami funkcjonującymi w Domu, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności w granicach określonych rodzajem umówionej pracy, przestrzeganie aktów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora DPS Szpęgawsk.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Szpęgawsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ - od 3 500 PLN

Obsługa klientów biznesowych, budowanie struktury dostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 300 PLN

Obsługa klienta w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA - od 2 500 PLN

nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej aktualizacja , przegląd zamówień i zapytań oraz ocena możliwości ich wykonania, kosztorys ofert i zapytań.
CZEKAMET PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Czekanów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KIEROWANIA PROJEKTAMI - od 3 000 PLN

- wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)

CIEŚLA(NR 4509) - od 13 PLN

- początkowo um. zlecenie, następnie istnieje możliwość zatrudnienia na um. o pracę
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE BUDOWNICTWA "SOLBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

-Kontakt z potencjalnymi klientami w sektorze biznesowymi [B2B],-Sprzedaż powierzchni reklamowej w drukowanych katalogach branżowych [branża wykończenia wnętrz domów i mieszkań, branża dziecięca oraz Spa i Uroda],-Wprowadzenie danych klientów i zamówień do wewnętrznej bazy danych,-Realizowanie innych założeń firmy [m.in. praca zgodna z wymaganymi wskaźnikami efektywności pracy],-Raportowanie wskaźników efektywności,-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,-Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,-CV prosimy wysyłać na adres e-mail:praca (at) montemmedia.pl
MONTEM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-04-04 - Kuryłówka (podkarpackie)

SPECJALISTA(NR 5409) - od 2 989 PLN

1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 500 PLN

naliczanie list płac, rozliczanie ZUS, US, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość prawa podatkowego, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 3 500 PLN

Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 400 PLN

Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-03-14 - Cmolas (podkarpackie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ - od 2 500 PLN

Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.Przewidywany okres zatrudnienia 20.08.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. IT - 3 000 - 4 500 PLN

Analiza potrzeb firmy i definiowanie wymagań dla nowychprojektów bieżąca obsługa i merytoryczna realizacjaprojektów przygotowywanie kosztorysów realizowanychprojektów oraz kontrola powstających kosztów przygotowanie specyfikacji dla opracowywanych procesów ipodejmowanie działań w celu ich wdrożenia przygotowywanie dokumentów, procedur oraz procesówzwiązanych z wdrażanymi zmianami organizacjakomunikacji pomiędzy poszczególnymi komórkamiorganizacyjnymi uczestniczącymi w procesie wdrożenia w celuprawidłowego jego przebiegu, koordynacja działańposzczególnych obszarów biznesowych i komórekorganizacyjnych na rzecz terminowej realizacji wyznaczonychcelów określonych w harmonogramach wdrożeniowych współpraca z dostawcami usług i rozwiązań w procesiewdrażania projektowanych zmian.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ - 2 000 - 3 000 PLN

Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-10-31 - Zgierz (łódzkie)

STARSZY PROGRAMISTA - od 15 000 PLN

Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produków początkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - STAŻ RPO III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 008 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 000 PLN

Rekrutacja pracowników, obsługa biura
TOMMY Tomasz Owsiak - 2017-05-09 - Głubczyce (opolskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS ROZWOJU RYNKU - od 2 400 PLN

BUDOWANIE DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTAMI W PODLEGŁYM REGIONIE, POSZUKIWANIE NOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY (PONAD DOSTARCZONĄ BAZĘ), TWORZENIE ZAMÓWIEŃ I ROZWÓJ OFERTY PRODUKTOWEJ W DANEJ LOKALIZCJI, ZAPEWNIANIE DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW I WŁAŚCIWEJ AKTYWACJI W PUNKCIE SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL d.ozga (at) interkadra.pl
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów rosyjsko i angielskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgierz (łódzkie)

KSIĘGOWY/A- STAŻ - 1 033,7 PLN

Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I SZKOLENIA KONI POLO - od 2 100 PLN

Opieka i pielęgnacja koni POLO. Biegła znajomość języka hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO. Wspólpraca z trenerem gry w POLO. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Śliwniki (wielkopolskie)


Wybierz powiat