SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1200-2000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chorwacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka chorwackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/HR/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe)
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Techniczne wsparcie dla klienta w języku angielskim - rozwiązywanie problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonujących systemach informatycznych, analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
Analiza przejściowych świadectw płatnościAnaliza i raportowanie finansoweweryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS - 2016-04-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
FHU "ADMIST" - 2017-01-18 - Czeladź (śląskie)
Obsługa klientów w punkcie handlowym w Opolu Przygotowywanie ofert dlaklientów Pozyskiwanie klientów Bieżąca organizacja pracy punktuhandlowego, praca w godz. 9-17
DK Okna Sp. zo.o - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
Kreowanie i realizacja zadań promocyjnych i marketingowychPozyskiwanie partnerów, sponsorów, reklamodawcówObsługa mediów społecznościowych
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, administrowanie zawartymi umowami ubezpieczeniowymi, posprzedażna obsługa klienta, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)
obsługa i naprawa pojazdów samochodowych
MOTO-NAPRAWA Kopański Waldemar - 2016-01-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
wykonywanie konstrukcji dachowych i wiaty
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Feliksów (łódzkie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowychProwadzenie spraw szkoleniowychProwadzenie spraw pracowniczychNadzorowanie dyscypliny i czasu pracy pracowników oraz sporządzanie dokumentacji płacowejWspółpraca z państwowymi i terenowymi urzędami pracy a także innymi instytucjami i organami w zakresie spraw kadrowych i pracowniczych
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-01-05 - Sanok (podkarpackie)
Pracownicy dozoru są zobowiązani do podejmownia podczas pełnienia służby działań w celu zapewnienia osób i mienia przed działaniami przestępczymi tj. kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami i następstwami wynikłymi z awarii technicznych i usterek, rozprzestrzenianiem się szkód i niebezpieczeństw, zakłóceniami porządku w częściach wspólnych budynku.
Yax Sławomir Wleklik - 2017-10-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)
Udrażnianie i konserwacja kanalizacji deszczowej i ściekowej. Praca na terenie całego kraju. Pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Chocznia (małopolskie)
realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Praca w systemie zmianowym głównie w porze nocnejMiejsce wykonywania pracy to Brzeg i Oława
Spółdzielnia WULKAN - 2018-10-18 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie działań profilaktycznych, terapeutycznych i readaptacyjnych dla uzależnionej młodzieży.
Centrum Rozwoju Prestige - 2016-02-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Puławy (lubelskie)
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Jarosław (podkarpackie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min 1 rok, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-15:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
-kierowanie autem dostawczym do 3.5 tony,-rozładunek, załadunek towaru,-przyjmowanie wpłat od klientów
Zakład Mięsny "DUET" T.Gozdecki, B. Kuźmicki Spółka Jawna - 2016-07-01 - Łapy (podlaskie)
prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programów ArcGIS,AutoCad,umiejętność sporządzania załączników mapowych,znajomość ustaw i rozporządzeń dot.planowania przestrzennego i ochrony środowiska,pomoc przy przygotowaniu raportów o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięć,znajomość KPA,pakiet OFFICE
Earth Energy Krzysztof Krukowski Żakowice - 2015-12-03 - Kutno (łódzkie)