SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-1500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka bułgarskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku bułgarskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/BG/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
1. Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji analitycznej / funkcjonalnej,2. Recenzowanie i formalne zatwierdzanie dokumentacji testów IT (scenariusze, plany testow),3. Procesowanie incydentów/problemów w ramach trzeciej linii wsparcia (błędy użytkowników ze środowiska produkcjynego),4. Analiza / szacowanie wpływu zmian na procesy biznesowe, system, użytkowników,5. I inne zadania przydzielone przez przełożonego nie będące sprzecznymi z obowiązującym prawem.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Hotel-obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Zgierz (łódzkie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się ze struktura organizacyjną i działalnością ODR,udział przy organizowaniu i przygotowywaniu wystaw, konkursów , współpraca z organizacjami na terenie gmin, powiatu w zakresie wspierania amatorskiej twórczości
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łosiów (opolskie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż imprez i usług turystycznych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa posprzedażowa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Zabrze (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa tablic reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wołów (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi w ŚMOSG robotami budowlanymi; pełnienie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego przy robotach wymagających pozwolenia na budowę; wykonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków w branży sanitarnej, sporządzanie protokołów w tym zakresie; opracowywanie kosztorysów, zgłoszeń do organów architektonicznych, zapytań ofertowych na roboty budowlane oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, założeń funkcjonalno użytkowych oraz programów inwestycji; dokonywanie odbiorów dokumentacji technicznych, weryfikacja kosztorysów i przedmiarów robót; udział w pracach komisji przetargowych. Wykształcenie: wyższe budowlane w branży sanitarnej. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
Obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca kontrola stanów magazynowych, negocjowanie warunków handlowych
CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-30 - Połchowo (pomorskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace ślusarskie
AGMET SP ZOO - 2016-05-30 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MELIX Sp. z o.o. w Chełmie - 2018-01-29 - Chełm (lubelskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, skladanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Goszczyn (mazowieckie)
Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obsługa koparko-ładowarki - wszystkie typy kl. III
"Wodociągi Kępińskie" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Baranów (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie pracowników w procesie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, badaniami, organizacją szkoleń BHP, sporządzanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, stały kontakt z brygadzistami na budowie.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE POLMAR Mariola Przybysz - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie min 2 lata ( mile widziane w Anglii), prawo jazdy kat C+E z uprawnieniami. Zjazd na weekend
USŁUGI TRANSPORTOWE PIT-TRANS PIOTR ULBRICH - 2016-08-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, transport i logistyka); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)