SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA Połchowo oferta pracy CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 4 250 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca kontrola stanów magazynowych, negocjowanie warunków handlowych

Data publikacji: 2018-04-30

Lokalizacja: Połchowo (pomorskie)

Pracodawca: CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
DWORCOWA 7, 84-123 Połchowo, powiat: pucki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca kontrola stanów magazynowych, negocjowanie warunków handlowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połchowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puck

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zaopatrzeniowiec

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Nazwa pracodawcy: CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Adres pracodawcy:
DWORCOWA 7, 84-123 Połchowo, powiat: pucki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: pucki

Gmina pracodawcy: Puck

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Połchowo

Ulica pracodawcy: DWORCOWA

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA FARB

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec

Data dodania oferty pracy: 30.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH. - od 2 500 PLN

Przyjmowanie gościi rezerwacji, opieka nad gościem w czasie pobytu, organizacja eventów na terenie ośrodka, planowanie i organizacja działań marketingowych, podejmowanie działań w pozyskiwaniu nowych klientów pensjonatu i domków, zamawianie towarów do kuchni i obsługa ośrodka; dodatkowo w sezonie letnim( od 0105 do 15.09) nadzór nad pracownikami sezonowymi w zakresie sprzatania i obsługi pokoi i domków oraz w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków gościomośrodka, poza sezonem obsługa pokoi oraz pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.Wymagania: Osoba zorganizowana, pracowita, mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej lub gastronomicznej lub turystycznej, wykształcenie co najmniej średnie o specjalności turystka, hotelarstwo lub gastronomia, ew. zarzadzanie i marketing, prawo jazdy kat.B, biegła obsługa komputera i postawowych urządzeń biurowych, znajomość jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w Ośrodku wypoczynkowym. Wynagrodzenie 2500 zł.
Nawigator XXI Joanna Krawczyk- Nasiłowska - 2016-01-04 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

bezpośrednia obsługa klientów i abonentów INEA oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach, aktywna sprzedaż usług INEA nowym klientom i istniejącym Abonentom, zapwnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z wewnętrznymi standardami firmy , realizowanie zadań administracyjnych nzwiązanych ze sprzedażą i obsługą klientów , dbałość o stałe uaktualnienie wiedzy o ofertach INEA oraz o rynku telekomunikacyjnym
CURRENT ANNA KOFEL - 2017-09-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy
ADZ DOMINIK GRUSZCZYŃSKI - 2016-02-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU I REKLAMACJI (STOLARKA OTWOROWA) - od 2 800 PLN

Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S WSPARCIA FINANSOWEGO DLA BIZNESU - od 8 498 PLN

- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z ZAGRANICY - od 1 850 PLN

planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 4 000 PLN

Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 2 000 PLN

Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 2 400 - 2 600 PLN

zakupy materiałów i surowców do produkcji
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-06-12 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE "MIĘSO/WĘDLINY/SERY" - do 2 300 PLN

Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klienta, układanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo w zakupach
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - do 2 920 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - 3 000 - 4 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówień,kształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymi działami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

nabywanie umiejetności w zakresie obsługi klienta indywidualanego, przygotowywanie pod nadzorem indywidualnych projektów galazuterii papiernicznej, zapoznanie z procesem produkcyjnym w Fabryce Inspiracji, nabywanie umiejętności w pozyskiwaniu nowych klientów, sporządzanie umów z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK HYDRAULIKA - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze hydrauliczne przy instalacjach wewnętrznych i zewnętrznych, przyłącza wod-kan prace ziemne. Kontakt tel. 790 482 836
P.U. KONWESBUD Jacek Wesołowski - 2016-06-10 - Siedlce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. SOCIAL MEDIA - od 3 490 PLN

przygotowywanie, publikowanie treści reklamowych w i nternecie, sprzedaż na rynki wschodnie
FORTE SWEDEN Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Rogierówko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS EMISJI REKLAM - od 2 500 PLN

Weryfikowanie i ewidencjonowanie reklam.Planowanie i terminowe raportowanie zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowanie i kontrola rozmieszczenia reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnym.Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i kontrolingowym.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 600 - 4 300 PLN

Pozyskiwanie klientów, bieżące kontakty z klientami na reynku europejskim, negocjacje, przygotowywanie ofert, praca w godz. 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA IT / WDROŻENIOWIEC - od 2 775 PLN

- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,OFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI - 2 100 - 4 000 PLN

Bieżący nadzór nad nieruchomościami; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej raz ewidencji dot. nieruchomości; współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości; nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości; przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków; dokonywanie odczytów wskazań liczników; rozliczanie kosztów dostawy mediów; opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami; bieżący kontakt z lokatorami; bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - 4 000 - 4 200 PLN

SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-05 - Opole (opolskie)