SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI)-WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka słoweńskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Zadania: kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/SŁ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 19.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą - zamawianie, wydawanie, prowadzenie ewidencji, monitorowanie zmian zgodnie z obowiązującą procedurą. Administrowanie i zaopatrzenie stanowisk pracy pracowników biurowych oraz zaplecza socjalnego firmy. Zamawianie środków czystości na potrzeby firmy. Zamawianie artykułów biurowych na potrzeby działu. Nadzór nad apteczkami pierwszej pomocy zgodnie z Zakładowym Programem BHP. Przygotowywanie, administrowanie oraz wydawanie identyfikatorów dla pracowników oraz gości firmy. Realizacja bieżących zadań administracyjnych. Zastępstwo na recepcji.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-24 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży perfum i kosmetyków oraz odzieży i obuwia na terenie Ukrainy, Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Doradztwo technologiczne w zakresie stosowania preparatów chemicznych firmy Acrylmed, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca w godzinach 7.00-15.00. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Ukrainy, Białorusi, Rosji
Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe dr Ludwika Własińska ACRYLMED Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Śrem (wielkopolskie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AKADEMIA BIZNESU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Dobrzyca (wielkopolskie)
jw.
NOMACOM GROUP Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jarosław (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, aktualizacja danych
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie rocznego budżetu, prognozowanie miesięcznych wyników spółki. Planowanie i kontrola sprzedaży; kontrolowanie odchyleń. Kaulacje cen, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej. l
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie norm czasowych i parametrów technicznych
AJRAM spółka z o.o - 2015-11-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mława (mazowieckie)
obsługa komputera i oprogramowania związanego z transportem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gorlice (małopolskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiadała za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych
Vectra SA - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z kontrahentem indyjskim, nadzorowanie przebiegu informacji, planowanie współpracy; obsługa kontrahenta indyjskiego; zatrudnienie w okresie od 01.05.2018 do 30.04.2020.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Pabianice (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu usług i instrumentów rynku pracy (kompleksowa realizacja szkoleń, kursów, rozliczanie bonów szkoleniowych, kosztów przejazdu, dodatków aktywizacyjnych, środków KFS).Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12803037?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-kontrola punktów sprzedaży,prace biurowo-kadrowe,-ustalenie promocji firmy-planowanie,koordynacja i realizacja działań markietingowych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Andrzej Wziątek - 2018-06-07 - Wygoda (pomorskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TEL KOL sp. z o.o.;naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami;usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej;
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Ośrodka.
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOSCIOWYCH S.A. - 2018-02-08 - Wierzbowo (warmińsko-mazurskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)