SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów spożywczych. Wyjazdy zagraniczne (delegacje do krajów Europy Wschodniej).
Data publikacji: 2017-03-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż produktów spożywczych. Wyjazdy zagraniczne (delegacje do krajów Europy Wschodniej).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 5 miesięczny staż pracy.Umiejętność pracy z klientem.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 15.03.2017
Oferta pracy ważna do: 29.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
Praca na plantacji borówki amerykańskiej. Pielenie przycinanie, pielęgnacja plantacji (brak wymagań) lub wykaszanie, obsługa tuneli foliowych (mile widziane prawo jazdy kat. T, ale niekonieczne). Umowa zlecenie 3 m-ce, następnie umowa o pracę. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
POLANA Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Wielistowo (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji przetargowej
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)
- Kontakt z klientami zagranicznymi ze szczególnym uwzględnieniem krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Poszukiwanie nowych kontrahentów z krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Promocja i marketing firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Handel elektroniką. Monitorowanie i analiza rynku. Raportowanie przebiegu pracy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie związane z marketingiem. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na rynkach Afrykańskich. Wymagana znajomość dialektów z rejonów GANY (TWI GA GA-ADAMGE). Znajomość realiów rynku zbyty ze szczególnym uwzględnieniem art. elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie obsługi Biura Budowy na terenie inwestycji w Szczecinie. Prowadzenie codziennej korespondencji, prowadzenie spraw kadrowych. Prowadzenie rejestrów Biura, zbieranie i archiwizacja ofert, przestrzeganie wew. regulaminu firmy, przestrzeganie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
TERMALL Sp. z o. o. Rozruch Moc Ekologia - 2017-07-10 - Bełchatów (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości produktu. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy oraz ich wysyłka.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie prac budowlanych, kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej się produkcją palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE BIUROWE, KORESPONDENCJA, WYSTAWIANIE FAKTUR, ODBIERANIE TELEFONÓW, WSPARCIE SPRZEDAŻY.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Macierzysz (mazowieckie)
ocena teorii modelu i założeń modelu, a także rozważenie metod modelu i potencjalnych opcji, testowanie i potwierdzanie wyników modelu przy użyciu udokumentowanych procedur obsługi modelu, rewizja kodu modelu i ocena właściwej implementacji modelu, określenie integralności danych modelu, dokonywanie zaleceń i sugerowanie udoskonaleń związanych z zastostowaniem różnych modeli ocenianych w celu osiągnięcia ich celów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa Klienta - kontakt mailowy i telefoniczny, realizacja zamówień (pakowanie i dokumentacja), realizacja indywidualnych zadań administracyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PASSAN s.j. Andrzej Wojciechowski - 2016-02-22 - Wólka Wysoka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowanie wycen lub przedmiarów robót, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o sporządzone kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymanie długoterminowych, pozytywnych relacji z klientami.Oferujemy prace w ambitnym zespole,stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnim stażem, w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),niezbędne narzędzia do pracy, niezbędne szkolenia.
ASTRGA Sp. z o. o. - 2016-02-18 - Nowe Grabie (mazowieckie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. procesu wycinania i spawania
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-04-27 - Wojnicz (małopolskie)
wykonywanie podstawowych obliczeń warsztatowych, wykonywanie z blachy osłon, płaszczy ochronnych oraz izolacji termicznej, kapturów na zawory i kołnierze, wykonywanie prac demontażowo-montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Skrzyszów (małopolskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, wykształcenie średnie
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-09-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
utrzymanie stanu technicznego maszyn, urządzeń, isntalacji elektro-enetrgetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa klienta. Przyjmowanie zakładów sportowych. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:45-19:15 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbieta.branczewska (at) sts.pl
STAR-TYP SPORT ZAKŁADY WZAJEMNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
pmonitorowanie ststusu szkoleń BHP oraz badań lekarskich, ewidencja i rozliczanie czasu służby i pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemach wewnętrznych, przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.; sporządzanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami na rzecz pracowników
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)