SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2807) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2807)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2807)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: średnie techniczne lub wyższejęzyki obce: język angielski na poziomie zaawansowanymumiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. B;doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji;Inne wymagania:dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe i graficzne);mile widziana znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert Subiekt GT;
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 04.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8ce496a0e29be9e65f0aedab0a2ffe7
Podobne oferty pracy
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, mile widziana wiedza z zakresu frachtów morskich, bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office Excel, odporność na stres, praca pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność (praca na 3 zmiany + raz na 2 miesiące dyżur weekendowy), zaangażowanie w realizację powierzonych zadań; zkres zadań: zlecanie organizacji i nadzorowanie transportów lotniczych spoza Europy, monitorowanie realizacji transportów morskich i wsparcie logistyczne w sytuacjach problematycznych, planowanie i organizowanie przewozu drogowego/ kolejowego materiału z portu rozładunku do klienta, organizowanie przewozu drogowego materiału pomiędzy oddziałami klienta w Europie, sprawdzanie poprawności, kompletności morskiej i lotniczej dokumentacji transportowej, kontakt z klientem i uczestnikami łańcucha transportowego w zakresie terminowości dostaw; miejsce pracy: Gliwice;
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-01 - Gliwice (śląskie)
Znajomość rysunku technicznego, obsługa maszyn CNC, posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi.
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Bobrówka (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie zagadnień rolniczych związanych głównie w technologią produkcji roślinnej/zwierzęcej; korzystanie ze środków pomocowych dla rolnictwa
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki - 2016-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami-badanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji-organizowanie ofert pod względem merytorycznym i logistycznym-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej-sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wieliczka (małopolskie)
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencję-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-przygotowywanie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientaprzygotowywanie raportów
Iglotex Dystrybucja sp. zo.o Filia Łódź - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją zamówień materiałów do produkcji,- dobór dostawców i negocjowanie warunków umów z dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,- nadzór nad magazynem materiałów produkcji,- prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów do produkcji,- dbałość o terminowość dostaw materiałów na produkcję oraz optymalizacja kosztów frachtu,- obsługa reklamacji jakościowych na materiały produkcyjne,- praca w systemie ERP,- sporządzanie okresowych analiz dotyczących dostaw i gospodarki magazynowej,- udział w projektach usprawniających logistykę dostaw i optymalizację zapasów magazynowych zgodnie z Lean ManufacturingPoczątkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Kadr pok. 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2020-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie biblioteki, prowadzenie e-dziennika, prowadzenie dokumentacji szkolnej i biblioteki, uczestniczenie w radach pedagogicznych.
Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica - 2018-08-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży realizuje plany sprzedażowe podmiotugospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partneramihandlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.Pozaaktywną sprzedażą zajmuje się również reklamacjami i wspiera klientóww sytuacjach problemowych. Podejmuje działania wspierające sprzedaż,takie jak promocje dla klientów lub konsumentów, analizuje iprzygotowuje optymalną ofertę handlową.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV idokumentacją, ewidencja). Budowanie bazykandydatów oraz bazy klientów w środowiskubiznesowym. Znajomość języka angielskiegojest wymagana ze względu na współpracę zkontrahentami zagranicznymi
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
stylizacja paznokci, stylizacja rzęs
Finezja Dagmara Halczuk - 2017-10-10 - Jasień (lubuskie)
1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-08-12 - Słupsk (pomorskie)
utrzymywanie i wzmacnianie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych, aktywna sprzedaż produktów z oferty firmy, negocjacje warunków handlowych z dostawcami i klientami, przygotowywanie wycen i ofert handlowych, prowadzenie prezentacji biznesowych oraz rozmów handlowych
ALKAM SECURITY Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
w/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. - 2020-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia HERKULES Jan Świeszczak - 2020-04-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: Oświadczenia Urzędu Pracy, pozwolenia na pracę, wiza, karta czasowego, stałego pobytu, świadectwa kierowcy itp. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań, koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentów do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-07-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
praca w dziale handlowym, praca biurowa
ERG BIERUŃ - FOLIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-23 - Bieruń (śląskie)
- działania marketingowe firmy- obsługa klienta- obsługa programu do fakturowania- obsługa kasy fiskalnej
Zakład Stolarski "Złoty Sęk" Jerzy Popławski - 2016-03-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Kutno (łódzkie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie dokumentów kadrowych, sporządzanie list płac, prowadzeniu teczek osobowych pracowników,obsługa PPK, zgłaszanie, wyrejestrowanie oraz aktualizowanie danych w programie Płatnik, sporządzanie deklaracji DRA, PIT, GUS i PFRON oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych kilku podmiotów na raz. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30
Gierusz i Wspólnicy Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-09-22 - Sopot (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rokZakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych, rozliczanie wydatków, odbieranie telefonów, prowadzenie biura
PROMIS WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-03 - Kobylin (wielkopolskie)
Rozwijanie oprogramowania L1 stacji bazowej LTE 5G
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
analiza stanów magazynowych surowców oraz ich prognozowanie,nadzór nad złożonym zamówieniem,kontakt oraz poszukiwanie dostawców krajowych i za granicy,prowadzenie skutecznych negocjacji,współpraca z pozostałymi działami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"HOBBY" PIOTR MATUSZEWSKINAZWA SKRÓCONA: P.W HOBBY P.MATUSZEWSKI - 2020-01-23 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Tworzenie metod do produkcji, wykonywanie konstrukcji szablonu, modelowanie i stopniowanie szablonów w systemie, nadzorowanie produkcji wzorów, przygotowanie wszelkiego rodzaju wzorów zwiazanych z przygotowaniem produkcji.
Henri Lloyd Polska Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Praconik odpowiedzialny bedzie za obsługę klienta w firmie oraz korespondencja mailowa i telefonicznaRealizacja zamówień w Polsce i za granicąProwadzenie dokumentacji sprzedażowej firmyPrzygotowywanie ofert dla klientów
TECHNIKA PE KAROLINA JANAS - 2018-10-12 - Tuchom (pomorskie)
-analiza zapytań ofertowych w zakresie central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,-przygotowanie doborów technicznych i kosztów według modelu kalkulacyjnego firmy,-uczestniczenie w spotkaniach handlowych z klientem w celu zebrania informacji niezbędnych do opracowania doborów i ofert
KMW ENGINEERING SP. Z O. O. - 2019-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)