SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM Gliwice oferta pracy MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, mile widziana wiedza z zakresu frachtów morskich, bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office Excel, odporność na stres, praca pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność (praca na 3 zmiany + raz na 2 miesiące dyżur weekendowy), zaangażowanie w realizację powierzonych zadań; zkres zadań: zlecanie organizacji i nadzorowanie transportów lotniczych spoza Europy, monitorowanie realizacji transportów morskich i wsparcie logistyczne w sytuacjach problematycznych, planowanie i organizowanie przewozu drogowego/ kolejowego materiału z portu rozładunku do klienta, organizowanie przewozu drogowego materiału pomiędzy oddziałami klienta w Europie, sprawdzanie poprawności, kompletności morskiej i lotniczej dokumentacji transportowej, kontakt z klientem i uczestnikami łańcucha transportowego w zakresie terminowości dostaw; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2020-12-01
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-113 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, mile widziana wiedza z zakresu frachtów morskich, bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office Excel, odporność na stres, praca pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność (praca na 3 zmiany + raz na 2 miesiące dyżur weekendowy), zaangażowanie w realizację powierzonych zadań; zkres zadań: zlecanie organizacji i nadzorowanie transportów lotniczych spoza Europy, monitorowanie realizacji transportów morskich i wsparcie logistyczne w sytuacjach problematycznych, planowanie i organizowanie przewozu drogowego/ kolejowego materiału z portu rozładunku do klienta, organizowanie przewozu drogowego materiału pomiędzy oddziałami klienta w Europie, sprawdzanie poprawności, kompletności morskiej i lotniczej dokumentacji transportowej, kontakt z klientem i uczestnikami łańcucha transportowego w zakresie terminowości dostaw; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw logistyki
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6422472888
danePracodawcy_regon: 27375430000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-113 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy -Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8464c361ddf7e79a948f9afe91ad0d1a
Podobne oferty pracy
UDZIELANIE INFORMACJI MIESZKAŃCOM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE EWIDENCJI FAKTURWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: ul. WOJSKA POLSKIEGO 9, 70-470 Szczecin
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów, kasy fiskalnej, ekspozycja towarów, dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Marklowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska - pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów - baza danych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), przyjmowanie i ewidencja zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i kompletowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora), fakturowanie sprzedaży, wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowanie przesunięć towarów między jednostkami, przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy), przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-12 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
prace budowlane
SŁAWOMIR OLSZAŃSKI P. H. U. DREWNIAK - 2020-07-06 - Puławy (lubelskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Firma MRC Doltech poszukuje osobę na stanowisko Specjalista ds. Zaopatrzenia/Zakupów. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) doltech.plOferujemy: stałą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach prototypowych, innowacyjnych.
DOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji środowiskowej, przygotowywanie analiz, raportów, sprawozdań.
"MEGA" - ZAKŁAD PRODUKCJI POJAZDÓW UŻYTKOWYCH I KONSTRUKCJI STALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Nysa (opolskie)
jw
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie, testowanie, utrzymywanie usług ICT. Przegląd i wdrażanie aplikacji ICT. Współdziałanie z partnerami biznesowymi.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Edycja i korekta językowa publikacji książkowych, tekstów wystaw, katalogów, artykułów promocyjnych i innych materiałów piśmienniczych, udział w projektach wydawniczych realizowanych przez Instytut, wyszukiwanie i opracowywanie informacji, pomoc w kwerendach historycznych, wsparcie bieżącej działalności Wydziału.
Instytut Dziedzictwa Solidarności - 2020-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta ważna do: 25 października 2019 r. Wymiar etatu: 1 (pełny) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo- pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ: - tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców; - koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex; - koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym; - obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców; - współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1; - posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-10-14 - Racibórz (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru , sprzątanie sklepu
Spółdzielnia "AGRO" w Małdytach - 2017-05-24 - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
##zakres##
SĄD OKRĘGOWY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2016-03-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu Microsoft Office; zakres obowiązków: realizowanie planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów, doradztwo produktowe, codzienne raportowanie wyników, tworzenie ofert handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2019-09-02 - Gliwice (śląskie)
-wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych w obszarze sprzedaży,-utrzymanie domen,-serwis oprogramowania księgowego,kadrowego,bieżący instruktaż,usuwanie skutków awarii i błędów operatorskich,-obsługa serwisu oprogramowania rezerwacyjnego,sprzętu komputerowego,sieci komputerowej,wifi,serwera
Hotele Olsztyn Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zajęcia socjoterapeutyczne z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2017-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu. Załadunek, rozładunek oraz nadzór nad załadunkami i rozładunkami. Kontrola nad dokumentami dotyczącymi transportu.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Lwówek (wielkopolskie)
nauczanie matematyki w klasach szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 3 - 2018-08-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE KWIDZYN - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Miesny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Mościbrody (mazowieckie)
- obsługa zleceń - sprawdzanie ich dostępności, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek;- obsługa reklamacji;- ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia (m.in. planowania i finansów);- pierwsza linia wsparcia dla klienta (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje - komunikacja w języku rosyjskim);- współpraca z zespołem sprzedaży;- współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z działem sprzedaży i finansów);- ciągłe doskonalenie procesów;- wsparcie administracyjne (raportowanie, dostarczanie danych logistycznych);umowa o pracę na okres 2 lat.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
Opis stanowiska:• Rozliczanie programów motywacyjnych• Rejestrowanie transakcji, regulowanie faktur• Współpraca z firmami leasingowymi i koordynowanie umów, dokumentów z tym związanych• Wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności i przyczyn opóźnień w zakresie płatności• Wsparcie działu rozliczeń i bieżąca współpraca z innymi działami firmy• Przygotowywanie raportów, zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyWymagania:• Mile widziane wykształcenie ekonomiczne• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)• Analityczne myślenie oraz umiejętności pracy z danymi• Dokładność, terminowość, uczciwość• Dobra organizacja czasu pracy• Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
FM GROUP Polska - 2018-10-15 - Szewce (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)