SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Kobylin oferta pracy PROMIS WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rokZakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych, rozliczanie wydatków, odbieranie telefonów, prowadzenie biura
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Kobylin (wielkopolskie)
Pracodawca: PROMIS WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-740 Kobylin, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 1 rokZakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych, rozliczanie wydatków, odbieranie telefonów, prowadzenie biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie min. 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PROMIS WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
64-330 Opalenica, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Opalenica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opalenica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 01.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94a9fa52bfdfdb77964441481a202b0d
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej
PRIORYTET SN Sp z.o.o. - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towaru, składanie zamówień w galerii alkoholi, wprowadzanie faktur do systemu magazynowego, inkasowanie należności za sprzedane produkty, dbałość o czystość w sklepie oraz jego obrębie, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Terminowe przygotowanie raportów i analiz dot. wyników sprzedazy. Dokonywanie bieżących analiz sprzedaży.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2019-02-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z kontrahentami w Rosji, Gruzji i w Europie wschodniej, zamawianie towaru, sprzedaż towaru na terenie Polski.Praca na terenie Polski. Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 16:00
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ PŁYTEK GRESOWYCH,OBSŁUGA KLIENTA,OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY,ZNAJOMOŚĆ GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-05-24 - Słupsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami i odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, szpachlowanie, malowanieSPOTKANIE Z PRACODAWCĄ 04.12.2015 GODZ. 09.00 SALA Z5 UL. BEMA 54 zapisy na spotkanie PUP Elbląg, I piętro pok. 107 tel. 552376754Wynagrodzenie 10,00 - 12,00 netto/hPraca w Trójmieście PRACODAWCA ZAPEWNIA TRANSPORT
Firma Ogólnobudowlana "ADELLSTON" Dawid Smukała - 2015-12-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów czołowych producentów sprzętu do pracy na wysokości oraz wspinaczkowego, BHP i elektronarzędzi,obsłudze obecnych Klientów, pozyskiwaniu nowych, raportowaniu działań,budowaniu i podtrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych z Klientami,tworzeniu i realizowaniu niestandardowych projektów sprzedażowych,badaniu potrzeb Klientów,doradzaniu Klientom,realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych,aktywnym poszukiwaniu nowych obszarów sprzedaży,prowadzenie e-sklepu,prowadzeniu sklepu stacjonarnego, magazynu.
ROJAM MAJOR, PREDKIEL SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
- ciągła analiza ilości towaru- monitorowanie cen surowców- kontrola towarów przych. i wych.- prowadzenie dokumentacji magazynowej- wyjaśnianie rozbieżności magazynowych- współpraca z działem produkcji i działem sprzedaży w celu optymalizacji procesów związanych z realizacją zamówień
AGRO FISH SP.ZO.O. - 2017-09-15 - Kartoszyno (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie ofert, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Częstochowa (śląskie)
sporządzanie posiłków kuchni arabskiej, indyjskiej, bengalskiej, obsługa klienta, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kwidzyn (pomorskie)
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie i obsługa prototypów urządzeń, nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń
E.G.G. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Wieszowa (śląskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami wietnamskimi, prowadzenie działań usprawniających sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
jw.
CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
F.H. "GAJ" Wioletta Gaj - 2019-06-14 - Powiercie-Kolonia (wielkopolskie)
Praca w biurze turystycznym
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ - 2016-05-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, obsługa telefonów, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, dbanie o estetykę miejsca pracy, wykonywanie innych zleconych zadań przez przełożónego związanych ze stanowiskiem pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Galew (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy; Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji; Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego; Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców; Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy; Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP; Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych. Godziny pracy 7.00- 15.00. Umowa na okres próbny- 3 lata
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-03-13 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)