SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 964 Świdnica oferta pracy P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 964
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa platformy SHOPER ( 2 sklepy). Allegro, Ebay portalu własnego firmy.
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 22a, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa platformy SHOPER ( 2 sklepy). Allegro, Ebay portalu własnego firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
docelowo (po 2-3 miesiącach) umowa o pracę na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 964
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość platformy SOPER, Allegro i eBay, znajomość programu Subiekt GT, Excel, Open Office.
Nazwa pracodawcy: P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO
danePracodawcy_nip: 8840000064
danePracodawcy_regon: 005820357
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Towarowa 22a, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984657
Adres strony pracodawcy: www.stema-meble.com
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 22a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?517847d31ca615b5017f3681d6fa641b
Podobne oferty pracy
Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychŚcisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Przegląd wyników innych zespołów w Gdańsku (w zakresie przeglądu ich wyników w stosunku do twoich podmiotów)."Przejęcie pełnej odpowiedzialności za księgowość finansową."Zarządzanie relacjami i wymogami dotyczącymi danych z naszymi zewnętrznymi księgowymi i doradcami podatkowymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowywanie ustawowych rachunków, deklaracji VAT i rocznych deklaracji podatkowych.Wspieranie gromadzenia danych i informacji, aby umożliwić naszemu partnerowi zewnętrznemu przygotowanie VAT, GST, podatku od osób prawnych, podatku WHT i rachunków ustawowych w krajach, w których prowadzimy działalność.Monitorowanie i zarządzanie prognozami skarbowymi poszczególnych podmiotów i dostarczanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem.Stały rozwój, optymalizacja i i standaryzacja procesów finansowe zarówno w swoim zespole, jak i między zespołami w Gdańsku.Nadzorowanie różnych operacji księgowych w celu zapewnienia zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami raportowania zarówno dla celów raportowania grupowego, jak i ustawowego, w tym bycie głównym kontaktem do audytu.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
wg załączonego programu
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Oława (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynowanie bieżących zamóweiń oraz planowanie dostaw - wsparcie w procesie koordynowania sprzedaży- asystowanie przy prowadzeniu profili na portalach spolecznościowych (m.in. Lindkedin, VKontkte)- opracowywanie materiałów informacyjnych o firmie z zamiarem kreowania pozytywnego wizerunku w Social Media
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2019-02-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie środków do walki z praniem pieniędzy, przestępstwami finansowymi, uchylaniem się od opodatkowania i finansowaniem terroryzmu,zapewnienie profesjonalnej i wysokiej jakości analizy KYC dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych,eskalacja obaw o ryzyko i aktywna współpraca z zespołem, zwiększenie jakości, wydajności oraz skuteczności w procesie.
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,minimum 1 rok doświadczenia w handlu, branża drobiarska i/lub FMCG mile widziana,dobra znajomość MS Excel,dobra organizacja czasu pracy,komunikatywność,umiejętność pracy pod presją czasu,skrupulatność, dokładność,znajomość języka niemieckiego lub innego języka obcego w stopniu komunikatywnym- mile widziana;zakres obowiązków:obsługa zamówień- odpowiedzialność za terminowe wysyłki service level, przygotowywanie ofert i prezentacji produktowych, analiza cen i ofert konkurencji, współpraca z partnerami firmy, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami firmy, rozwijanie sprzedaży wybranych grup produktowych, inne zadania związane ze wsparciem działu handlowego
GRUPA ANIMPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-14 - Borowiec (wielkopolskie)
PLANOWANIE ZADAŃ NA STANOWISKACH PRODUKCYJNYCH ORAZ ORGANIZOWANIE OPTYMALNEGO PRZEBIEGU PRODUKCJI
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2015-12-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki specjalisty ds. promocji:1. Współtworzenie i utrzymanie strony internetowej Muzeum Wojska;2. Współtworzenie i utrzymanie mediów społecznościowych Muzeum Wojska;3. Tworzenie notatek na potrzeby prasy, telewizji oraz redagowanie tekstów i publikacji tematycznych;4. Udział w propagowaniu działań i wizerunku Muzeum Wojska;5. Podejmowanie współpracy międzyinstytucjonalnej;6. Organizowanie i koordynacja imprez skierowanych do różnych grup wiekowych;7. Dyżury na salach wystawowych i punkcie kasowym;8. Pomoc interesantom.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2020-10-15 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
generowanie i tworzenie dokumentów wewnętrznych, obsługa urzadzeń laboratoryjnych, obsługa związana z reklamacjami, obsługa programu komputerowego, kontrola wyrobów, badanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kłobuck (śląskie)
- Obsługa kadrowo - płacowa, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowanie i sporządzanie listy płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, bieżące sprawy pracowników klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów i zestawień dla klientów, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT, GUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-28 - Katowice (śląskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Staz w Kołobrzegu w godzinach 8-16.Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-09-20 - Tarnów (małopolskie)
tworzenie harmonogramów dostaw, zarządzanie flotą pojazdów, nadzór nad czasem pracy kierowców
BLUE LINE ENGINEERING S.A. - 2017-02-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-07-30 - Łódź (łódzkie)
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych dla potencjalnych i obecnych klientów,- planowanie i realizacja działań marketingowych w ścisłej współpracy z innymi działami firmy,- nadzorowanie i raportowanie skuteczności projektów marketingowych oraz egzekwowanie harmonogramów,- tworzenie kreatywnych koncepcji ( w tym graficznych) oraz materiałów reklamowych na potrzeby firmy,- przygotowywanie ofert handlowych,- przygotowywanie ofert do przetargów,- opieka nad stroną internetową,- przygotoywanie wycen projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później proponowane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów, organizacja zaopatrzenia, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Świniarów (mazowieckie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2019-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa poczty elektronicznej/korespondencji z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, załadunek, rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Waganowice (małopolskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)