SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI Gdańsk oferta pracy MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI
Wynagrodzenie: od 12 650 PLN
Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychŚcisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Przegląd wyników innych zespołów w Gdańsku (w zakresie przeglądu ich wyników w stosunku do twoich podmiotów)."Przejęcie pełnej odpowiedzialności za księgowość finansową."Zarządzanie relacjami i wymogami dotyczącymi danych z naszymi zewnętrznymi księgowymi i doradcami podatkowymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowywanie ustawowych rachunków, deklaracji VAT i rocznych deklaracji podatkowych.Wspieranie gromadzenia danych i informacji, aby umożliwić naszemu partnerowi zewnętrznemu przygotowanie VAT, GST, podatku od osób prawnych, podatku WHT i rachunków ustawowych w krajach, w których prowadzimy działalność.Monitorowanie i zarządzanie prognozami skarbowymi poszczególnych podmiotów i dostarczanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem.Stały rozwój, optymalizacja i i standaryzacja procesów finansowe zarówno w swoim zespole, jak i między zespołami w Gdańsku.Nadzorowanie różnych operacji księgowych w celu zapewnienia zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami raportowania zarówno dla celów raportowania grupowego, jak i ustawowego, w tym bycie głównym kontaktem do audytu.
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna odpowiedzialność za system konsolidacji finansowej.Wsparcie superużytkowników szkoleniem, konsultacjami i przekazywaniem najlepszych praktyk.Opracowywanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich modułów, przeprowadzanie szkoleń dla zespołu.Odpowiedzialność za wszystkie dane podstawowe i podstawowe dotyczące finansów. Uczestnictwo w zespołach międzyfunkcyjnych jako ekspert ds. Systemów i procesów finansowychŚcisła współpraca z architektami rozwiązań w celu zaprojektowania praktycznych / pragmatycznych rozwiązań problemów biznesowych.Dążenie do ciągłego doskonalenia i eliminowania działań niezwiązanych z wartością dodaną w ramach procesu i funkcji raportowaniaKierowanie optymalizacją i administrowaniem systemem uzgadniania Blackline, w tym konserwacją, udzielaniem dostępu, weryfikacją danych, przydziałami użytkowników, szkoleniami i zarządzaniem przepływem pracy. Zarządzanie i tworzenie najlepszych praktyki korzystania z automatyzacji w firmie. Wsparcie projektów w celu ulepszenia narzędzi raportujących / analitycznych i zoptymalizowania wykorzystania innych systemów.Przegląd wyników innych zespołów w Gdańsku (w zakresie przeglądu ich wyników w stosunku do twoich podmiotów)."Przejęcie pełnej odpowiedzialności za księgowość finansową."Zarządzanie relacjami i wymogami dotyczącymi danych z naszymi zewnętrznymi księgowymi i doradcami podatkowymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowywanie ustawowych rachunków, deklaracji VAT i rocznych deklaracji podatkowych.Wspieranie gromadzenia danych i informacji, aby umożliwić naszemu partnerowi zewnętrznemu przygotowanie VAT, GST, podatku od osób prawnych, podatku WHT i rachunków ustawowych w krajach, w których prowadzimy działalność.Monitorowanie i zarządzanie prognozami skarbowymi poszczególnych podmiotów i dostarczanie raportów zgodnie z zapotrzebowaniem.Stały rozwój, optymalizacja i i standaryzacja procesów finansowe zarówno w swoim zespole, jak i między zespołami w Gdańsku.Nadzorowanie różnych operacji księgowych w celu zapewnienia zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami raportowania zarówno dla celów raportowania grupowego, jak i ustawowego, w tym bycie głównym kontaktem do audytu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KONSOLIDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: handel / księgowy/rewident
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (handel/rewident/księgowy), min. 7 lat doświadczenia w międzynarodowej firmie na stanowisku kontrolera finansowego oraz specjalisty ds. konsolidacji, wiedza w zakresie procesów finansowych takich jak księgowość, budżetowanie, sprawozdawczość finansowa, fakturowanie, konsolidacja itp.; zaawansowana znajomość zasad, praktyk i standardów rachunkowości, rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne i księgowe; znajomość programów / systemów: SAP, Oracle, IFS 8, IFS BA, OneStream, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy:
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
JANA Z KOLNA 11, 80-864 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: JANA Z KOLNA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?31132dd677ee8a0cc3b34df67076e9e7
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
ESKA GROUP Okna - 2016-07-14 - Morawica (świętokrzyskie)
przyjmowanie oraz odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, kontakt z Klientem indywidualnym, nadzór nad zatwierdzaniem projektów opakowań przeznaczonych do żywności wg obowiązującego prawa, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową, rekontrole wyrobu gotowego, monitorowanie obiektu zgodne z wytycznymi GHP/GMP, prowadzenie audytów wewnętrznych itd.
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2017-12-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Wymagania: wykszyałcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane doświadczenie w sprzedażu usług finansowychZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyPraca w firmie: Fines Operator Bankowy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-02-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień, wystawianie korekt, fakturowanie (FV, FKOR, WZ, PZ, etc.),weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu OPTIMA, w tym w szczególności zakładanie kart produktów, monitorowanie dat ważności oraz wprowadzanie danych logistycznych towarów,odpowiedzialność za proces fakturowania oraz wprowadzania dostaw towaru do systemu OPTIMA,ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów,prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji,merytoryczna współpraca z pracownikami innych działów firmy,praca trzyzmianowa od pon-pt w godz. 8:00-19:00,pierwsza umowa na okres próbny- 3 miesiące, kolejna na czas określony- 1 rok.
BIG BRANDS GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-04-11 - Rozalin (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi klientami, prowadzenie kartotek klientów, przyjnowanie i ewidencja zamówień, sporządzenie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych w ramach prowadzonej działalności, ubieganie się o pozyskanie pomocy finansowej ze środków z funduszy UE
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam), pozyskiwanie nowych kontrahentów z Wietnamu oraz na lokalnym rynku, tłumaczenie dokumentów firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
- koordynowanie pracy działu- prowadzenie spraw pracowniczych- prowadzenie spraw związanych ze stażami i praktykami specjalizacyjnymi- bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw pracowniczych- sporządzanie umów cywilnych- sporządzanie sprawozdań, analiz kadrowo-płacowychOferujemy:- pracę w miłej atmosferze- możliwość rozwoju zawodowego- pakiet świadczeń z ZFŚS
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2019-05-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-12-10 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Bolszewo, Reda.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Bolszewo (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
-montaż elementów do sprzętu AGD-obsługa maszyn-kontrola jakości
ManpowerGroup Sp. zo.o. - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
Badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pracy, org. szkoleń, rekrutacja uczestników, przygotowanie dokumentacji, inf. o usługach szkol. organizowanych przez OHP, rekrutacja wykład. i instr.współdziałanie z urzedami upoważ. do przepr. egzaminów kwalifikacyjnych, pisanie artykułów na stronę internetową WWK OHP, sporządzanie okresowych sprawozdań, inf. i analiz.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2019-03-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów - prowadzenie pełnej księgowości, rozliczenia pracownicze, sporządzanie deklaracji ZUS, kontrola sald należności i zobowiązań, sporządzanie sprawozdań finansowych, odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby firmy, prowadzenie ewidencji środków trwałych
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Efektywne pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami. Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta. Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji. Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych. Monitorowanie efektywności realizowanych działań. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi. Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2019-03-14 - Słupsk (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. portugalskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa działu płac oraz sekretariatu. Umowa na okres próbny z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy: 1/4 płace + 3/4 pracownik administracyjno-biurowy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Szkoła Podstawowa im. mjr. H Sucharskiego w Gościcinie - 2019-01-23 - Gościcino (pomorskie)
pozyskiwanie odbiorców na leki, wspólpraca z dotychczasowymi klientami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pracownik biurowy do spraw turystyki ze znajomością języka niemieckiego. Kontakt e-mail: jan (at) kur-reisen.polczyn.com
AURAN Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2016-04-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa operacyjna procesów dystrybucji, organizacja transportu materiałów oraz wyrobów, współpraca z firmami spedycyjnymi i transportowymi oraz z dostawcami pozostałych usług logistycznych w kraju i za granica. generowanie dokumentów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
ksiegowanie, rozliczanie firm, deklaracje, podatek dochodowy VAT
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Nowy Pożóg (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizowanie indywidualnej strategii sprzedażowej i marketingowej, pozyskanie nowych klientów, organizowanie spotkań z klientami, prowadzenie negocjacji, opieka, obsługa imprez, przyjmowanie i obsługa rezerwacji, udział w kampaniach promocyjnych
Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Kamińsko (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA W STACJI PALIW
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)