SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ Z BUDŻETEM Łódź oferta pracy BUSINESS SUPPORT SOLUTION SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ Z BUDŻETEM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikowanie poprawności ujęcia zdarzeń gospodarczych pod kątem rachunkowym i podatkowym- sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych- prowadzenie ewidencji podatkowej oraz wypełnianie obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych- współpraca z klientem w obszarze finansowo-księgowym i podatkowym- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze- równoważy system czasu pracy
Data publikacji: 2020-07-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: BUSINESS SUPPORT SOLUTION SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pojezierska 90a, 91-341 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikowanie poprawności ujęcia zdarzeń gospodarczych pod kątem rachunkowym i podatkowym- sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych- prowadzenie ewidencji podatkowej oraz wypełnianie obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych- współpraca z klientem w obszarze finansowo-księgowym i podatkowym- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze- równoważy system czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
kwota wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ Z BUDŻETEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomia i pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku- znajomość prawa podatkowego i bilansowego oraz innych przepisów sprawozdawczo-informacyjnych- znajomość języka angielskiego - poziom B2 w mowie, poziom B2 w piśmie (mile widziane)
Nazwa pracodawcy: BUSINESS SUPPORT SOLUTION SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 9471959511
danePracodawcy_regon: 10061979400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Pojezierska 90a, 91-341 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL / TELEFONICZNY, Godziny : 09:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Pojezierska
Numer budynku pracodawcy: 90a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.07.2020
Oferta pracy ważna do: 19.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f595e577af05b8332ddcd5b03763df83
Podobne oferty pracy
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowejzakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej
DINO POLSKA SA - 2018-10-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kontakt z klientem detalicznym, monitoring ofert, utrzymanie relacji z klientem, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Grabówki (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet, prowadzenie sklepu internetowego, aktualizowanie strony internetowej, realizowanie sprzedazy za pomocą serwisów aukcyjnych, umieszczanie w ofercie produktów lub usług do sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie aktywności klientów, opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedazy
"SE-DA" Sp. z o.o. - 2020-11-10 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
gromadzenie informacji nt. produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/ sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów;
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Goszczyn (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż towaru. Organizacja stanowiska pracy. Ekspozycja towarów. Rozpakowywanie. Znakowanie i zabezpieczanie towarów. Uzupełnianie asortymentu. Zabezpieczenie i przestrzeganie BHP. Kontrole wewnętrzne.Orientacja na rynku w ocenie zapotrzebowania na towary.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS (BIP 1200-OP.110.32.2019). Każdy kandydat zainteresowany wyżej wym. ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert drogą elektroniczną.Zatrudnienie od lipca 2019r., praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-06-25 - Piła (wielkopolskie)
praca wykonywana zgodnie z informacjami zawartymi w rysunku technicznym i instrukcjach technologicznych, ustalanie zakresu prac montażowych kosntrukcji stalowych; kontrolowanie jakości wykonanego montażu; zabezpieczanie konstrukcji stalowej przed utratą stateczności; dokonywanie obmiarów i odbioru konstrukcji; organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochorny ppoż., ochrony środowiska i ergonomii; praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Zielona Góra (lubuskie)
zamawianie towaru, przyjmowanie przesyłek, wprowadzanie Faktury zakupu, zaopatrywanie sklepu w niezbędne produkty
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Mława (mazowieckie)
Mile widziani absolwenci po kierunku ekonomicznym adekwatnym do ww. stanowiska; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji ZUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowejsporządzanie listy płac dla pracowników prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniemprowadzenie ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie)nadzór nad badaniami okresowymi pracownikówprzygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, zestawień GUS
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Białystok (podlaskie)
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych. Odpowiedzialność za przygotowywanie formalno-prawnej strony umów handlowych. Sporządzanie zleceń. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2020-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie imprez kulturalnych i zajęć tematycznych dla dzieci i dorosłych, planowanie procesu animacji kultury, prowadzenie wiejskiej biblioteki
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu - 2018-09-13 - Kunice (dolnośląskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nasielsk (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie nowych technologi (tablety, komputery, telefony komórkowe, smartfony, SmartTV) klientom z Niemiec, Szwajcarii i Austrii oraz przyjmowanie reklamacji. Odbierania połączeń przychodzących w języku niemieckim. - Komunikowanie się z zespołem oraz język komunikacji w firmie w języku angielskim. Sporządzania notatek w systemie w języku angielskim.- Wynagrodzenie: 5250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na pięć zmian (8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00) w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie, w stopniu B1 w piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja i selekcja pracowników. Praca w Krakowie + delegacje do innych państw (Rosja, Białoruś, Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa organizowanych szkoleń, prowadzenie ewaluacji szkoleń, utrzymywanie kontaktu z uczestnikami szkoleń, trenerami.Wykształcenie wyższe; Komunikacja, koordynacja pracy własnej, obsługa pakietu Office. Prawo Jazdy KAT. B, Co najmniej pół roku na stanowisku specjalisty ds. szkoleń. J. angielski w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, obsługa strony - zajmowanie się stroną reklamową, sprzedaż produktów, obsługa nowego klienta, wprowadzenie w zakres usług, obsługa klienta zagranicznego, dbanie o zaopatrzenie miejsca pracy, analizowanie rynku i innych ofert
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Montaż instalacji sanitarnych, wentylacji, kanalizacji.
TLAŁKA JACEK P.P.U.H. "POLSAN" - 2016-10-10 - Bielany (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń, pokoi w hotelu.
MOTEL EDEN - 2016-02-09 - Płoskie (lubelskie)
- przygotowywanie dokumentów kadrowych, - sporządzanie listy płac, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i US, - prowadzenie akt osobowych,
Cech Rzemiosł Różnych w Mrągowie - Związek Pracodawców - 2016-07-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA BIALIK STANISŁAW - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-11-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)