SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAMY/MEDIAPLANER Opole oferta pracy YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAMY/MEDIAPLANER
Wynagrodzenie: 2 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2017-10-16
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spychalskiego 13, 45-716 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAMY/MEDIAPLANER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca reklam internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania: - doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym - znajomość branżymediowej/reklamowej - umiejętność przygotowywania ofert - prowadzenia prezentacji i rozmów handlowych -samodzielność w działaniu oraz silna motywacja do pracy - kreatywne i ambitne podejście do postawionych zadań.- Obsługa komputera - dobra znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Spychalskiego 13, 45-716 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: e-mail,tel, osobiście 8-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Spychalskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca reklam internetowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2017
Data dodania oferty pracy: 16.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
prace drogowe
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych, poprawa estetyki wizualnejprezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem, koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań, wspieranie traningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów w małej firmie oraz prowadzenie spraw związanych z kadrami.
PPUH MARCO Marek Leśniak - 2018-06-11 - Zabrnie (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa, ZUS, GUS
Firma Doradcza "KONKRET" Renata Mączka - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu.Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania. Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
Realizacja planów rekrutacyjnych i adaptacji nowo zatrudnionych pracowników. Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji. Prowadzenie programów motywacyjnych i benefitowych dla pracowników. Realizacja planów rozwoju i szkolenia pracowników. Koordynowanie procesu ocen okresowych pracowników. Prowadzenie i aktualizacja matryc kompetencji pracowników. Analiza wskaźników HR oraz ich raportowanie.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej,- wykonywanie nawierzchni brukowej,- naprawy, rozbiórki nawierzchni.
BROK-BRUK Marcin Broka - 2017-04-20 - Kawczyn (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Odpowiedzialność za zapewnienie sprawnej organizacji pracy Plant Managera, koordynacja wizyt, promocja firmy oraz dobór odpowiednich materiałów biurowo-reklamowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Sulęcin (lubuskie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Brak danych
Centrum Ubezpieczeń Wioletta Sobiech - 2016-04-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie konstrukcji i więzi dachowych, obróbka blacharska, podszycia -praca na terenie Huty Katowice oraz wg zleceń, pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy
HUTINVEST Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Żelazko (śląskie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. przygotowania produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowywanie umów o pracę2. Rozmowy kwalifikacyjne3. Realizacja zaświadcze zdrowotnych i szkoleń BHP4. Wyszukiwanie i zasiedlanie hoteli i hosteli dla pracowników5. Ubrania robocze6. Organizacja transportu z i na budowy - kontrola stanu przebiegu pojazdów7. Staranie się o karte pobytu dla wskazanych pracowników8. Współpraca z urzędem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łaziska Górne (śląskie)