SPECJALISTA DS.UBEZPIECZEŃ Pasłęk oferta pracy Centrum Ubezpieczeń Wioletta Sobiech
Stanowisko: SPECJALISTA DS.UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centrum Ubezpieczeń Wioletta Sobiech
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiełły 13 a, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Centrum Ubezpieczeń Wioletta Sobiech
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Władysława Jagiełły 25, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Władysława Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH ZUS, PROCESY PŁACOWE I ICH ANALIZA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ KP I AKTÓW WYKONAWCZYCH, USTAWA SUS I INNE USTAWY DOTYCZĄCE ZATRUDNIANIA I ROZLICZANIA PRACOWNIKÓW, 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;praca - szczecin-ul. milczańskapełen etat - 2.100 zł brutto + premia,możliwość pracy w niepełnym etacie,czas pracy elastyczny,KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONOICZNY 691282881 LUB CV PRZESŁAC NA E-MAIL: edyta (at) post.pl
ENM ACCOUNTING BIURO RACHUNKOWE Edyta Możdżyńska - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płońsk (mazowieckie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Transport międzynarodowy żywych zwierząt, załadunek, rozładunek, sprawdzanie wypełnianie dokumentów przewozowych
SKUP I SPRZEDAŻ ZWIERZĄT RZEŹNYCH I HODOWLANYCH S. WOŹNIECKI - 2015-11-27 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów, doradztwo w doborze roślin, szykowanie roślin pod zamówienia, pielęgnacja roślin
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH KIERZKOWSCY - 2017-04-11 - Jasin (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymiana opon + Drobne naprawy
PHU ROP - BENZ - 2015-12-14 - Karnice (zachodniopomorskie)
zarządzanie materiałami i wysyłkami
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa maszyn linii produkcyjnej do montażu, czytanie schematów elektronicznych w tym SMD
"PLUM" sp. z o.o. - 2017-04-28 - Ignatki (podlaskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, ochrony odgromowej i przeciwnapięciowej, automatyka bramowa, oswiaetlenie hal przemysłowych, monitoring
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
prace związane z montażem elementów konstrukcji stalowych, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie ofert handlowych, wykonywanie kalkulacji, prowadzenie negocjacji i rozmow handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz rozszerzanie aktywnych kontraktów, ścicła współpraca z innymi działami firmy
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-09-13 - Składowice (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaz poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie dokumentów, przygotowywanie ofert. Do wynagrodzenia doliczana premia sprzedażowa oraz miesięczna od 1000 - 3000 zł
Łukasz Wojdas - 2018-04-27 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów z firmami, klientami, przygotowywanie ofert, obsługa stałych klientów. Znajomość rynku rosyjskiego, białoruskiego.
WILY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Gdynia (pomorskie)