SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie standardowych zadań z zakresu księgowości, takich jak księgowanie faktur kosztowych, środków trwałych, działań z zakresu księgi głównej, w tym transakcji związanych z podróżami i wydatkami pracowników
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie standardowych zadań z zakresu księgowości, takich jak księgowanie faktur kosztowych, środków trwałych, działań z zakresu księgi głównej, w tym transakcji związanych z podróżami i wydatkami pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości/finansów, ekonomii lub podobnego kierunku; co najmiej 3-letnie doświadczenie w sprawozdawczości finansowej lub rachunkowości; znajomość MS Excel i wiedzy VBA byłaby atutem; doświadczenie z zakresu systemów księgowych tj. SAP, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole, biegły język angielski i rosyjski - C1, osoba komunikatywna o silnych umiejętnościach analitycznych i rozwiązywania problemów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ ZARZĄDZANIEM
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2016-05-20 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie procesu ofertowania dla postępowań o udzielenie zamówień niepublicznych,- praca w systemie informatycznym wspomagającym platformy zakupowe obsługujące procesy udzielania zamówień,- udział w negocjacjach handlowych, w tym obsługa platformy aukcyjnej,- archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań ofertowych o udzielenie zamówień,- wystawianie faktur sprzedaży usług w systemie informatycznym,- sporządzanie wybranej dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością,- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki, Grupy Kapitałowej PGE, podmiotami zewnętrznymi
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych. Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami. Kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-08-02 - Kalisz (wielkopolskie)
energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, wyliczanie składek ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem pracy w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, wdrażanie nowych zmian w zakresie BHP, dokonywanie analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego i inne
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Mława (mazowieckie)
Administracja zakupów i sprzedaży zagranicznej. Wsparcie obsługi kontrahentów w kraju i za granicą. Przygotowanie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji do odpraw celnych.
BARCO T.D.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
montaż mozaik-grafit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Montaż elementów według dokumentacji technicznej, praca przy maszynach produkcyjnych, inne zadania pomocnicze.Godziny pracy 00:00 - 00:00Wymiar czasu pracy około 160umowa zlecenie na okres 18 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łany (dolnośląskie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Białystok (podlaskie)
Odbiór jakościowy detali, monitorowanie pomiarów wykonywanych przez produkcję, nadzór nad wyrobami niezgodnymi oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa mikroskopu pomiarowego, spektometru, maszyny 3D, tomografu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Niepołomice (małopolskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca na systemie ERP, praca powiązana z zadaniami księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Stare Olesno (opolskie)
kompletowanie i weryfikacja materiałów żródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, planowanie i organizowanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; w tym w ramach projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, sporządzanie umów z kontrahentami, znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego oraz finansów publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. DR J.DIETLA W KRYNICY-ZDROJU - 2018-02-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
planowanie zakupów surowców pod produkcję s sprzwedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klienów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections), przygotowywanie zestawienia list załadunkwych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilniowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanier stanów magazynpwych Safety Stosk oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów.
COLOROBBIA POLSKA - 2017-08-10 - Żarów (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
wykańczanie garniturów (przyszywanie guzików itp,)DO PRZYUCZENIA
"MADAX" MARTA PATYNA - 2016-09-01 - Koluszki (łódzkie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Legnica (dolnośląskie)
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Chocznia (małopolskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań-i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-26 - Supraśl (podlaskie)