SPECJALISTA DS. ROZRACHUNKU ORAZ ROZLICZEŃ INWESTYCJI I REMONTÓW Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZRACHUNKU ORAZ ROZLICZEŃ INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: 3 800 - 4 450 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki wg dostawców, w programie komputerowym ZWSI RON. Koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń. Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru saum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie wg umów. Realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki wg dostawców, w programie komputerowym ZWSI RON. Koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń. Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru saum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie wg umów. Realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZRACHUNKU ORAZ ROZLICZEŃ INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
danePracodawcy_nip: 5841008907
danePracodawcy_regon: 190131950
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv + list motywacyjny na adres: 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d61254990644722ebe0efe673eace6cd
Podobne oferty pracy
1. Kontrola procesu produkcyjnego.2. Znajomość wymogów jakościowych.3. Prowadzenie dokumentacji.
DRIVIA Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Grabów (łódzkie)
wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i wstępną obróbką artykułów spożywczych, które są używane przez kucharza do sporządzania dań i posiłków (mycie, obieranie i rozdrabnianie-krojenie, szatkowanie itp.).Praca w godz. 6-16; 12-23
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej Środkowa Wisła; nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych, codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych, praca w terenie, praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku. Praca w Białymstoku i/lub w Warszawie
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2019-01-21 - Białystok (podlaskie)
Ochrona
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2017-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
dosprzedaż kanałów premium klientom TV satelitarnej
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
PRACA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA Z DZIECKIEM DO LAT 3. ORGANIZACJA ZABAW Z ELEMENTAMI EDUKACJI, STYMULOWANIE ROZWOJU DZIECKA, ZAPEWNIENIE WŁAŚCIWEJ OPIEKI PIELĘGNACYJNEJ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
ŻŁOBEK PUBLICZNY W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH - 2020-03-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obróbka plików graficznych oraz ich konwersja do innych formatów, prowadzenie bazy danych fotografowanych okazów.
Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za obsługę telefoniczną klientów z bazy pracodawcy. Wystawianie faktur. Obsługa klienta stacjonarnego.
SERVITIUM ALEKSANDRA PAWLIKOWSKA-ŻELICHOWSKA - 2020-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyny pakującej, foliarki; prowadzenie zeszytu pracy urządzeń, zawierającego uwagi co do regulacji, czasu awarii i napraw; obserwacja prawidłowości pracy. czyszczenie głowic maszyny pakującej; druk etykiet na opakowania zbiorcze; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy; mycie i dezynfekcja linii produkcyjnej.Godziny pracy: 6:00 umowa o świadczenie usług: 2-5 lata
Dijo Baking Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Zabrodzie (dolnośląskie)
Wsparcie administracyjne sprzedaży. Wprowadzanie danych do systemu. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia ok. 2 lata
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-16 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, wykonywanie projektów graficznych, drukowanie, kopiowanie reklam, przyjmowanie i składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Środa Śląska (dolnośląskie)
KONTROLA PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, KOORDYNACJA KSIĘGOWOŚCI MIĘDZY ODDZIAŁAMI W POLSCE I W AZJI, WSPIERANIE PROJEKTÓW KSIĘGOWYCH
TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa kontaktów telefonicznych i mailowych, raportowanie prowadzonych działań.
REFUNDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
badanie zdolności procesów maszyn, analizy systemów pomiarowych /MSA/,nadzorowanie środków pomiarowych,sporządzanie dokumentacji PPAP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ" S.A - 2018-10-30 - Łódź (łódzkie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych i poradnictwa, kontakt z trenerami i specjalistami, ustalanie harmonogramu poradnictwa i warsztatów, sporządzanie wykazów danych, obsługa kursów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o. - 2018-12-20 - Gdańsk (pomorskie)
1) Zamawianie surowców na potrzeby produkcji.2) Zamawianie towarów handlowych.3) Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. 4) Przyjęcia zewnętrzne surowców i towarów handlowych.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
prowadzenie sprzedaży części do lokomotyw, szukanie i pozyskiwanie klientów na w/w części, dorywczo prowadzenie magazynu, prowadzenie dokumentacji handlowo-magazynowej.
DIESEL LOKO DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy prowadzenierozmów kwalifikacyjnych przygotowywanie ofert, ogłoszeń iaplikacji utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami praceadministracyjne dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca od 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w Środowiskowym Hufcu Pracy w Łobzie
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2018-12-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczo- przemysłowym,
Sklep Spożywczo-Przemysłowy 5 Małgorzata Jaworska - 2018-01-09 - Sztutowo (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usługowe COMPUS - 2017-08-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
- tworzenie prezentacji i zestawień w Excel, - wspracie organizacyjne i administracyjne, - bieżące prace biurowe, - przygotowywanie i pisanie treści pism pracodawcy, - przygotowywanie akcji mailingowych, - aktualizowanie danych na stronie interentowej pracodawcy. Praca w godz.: 8-17. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 691 444 908, e-mail: praca (at) solvachem.pl
Solvachem Sp. z o.o. - 2020-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)