SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI Działdowo oferta pracy "ABF ZAKŁAD OBRÓBKI SKRAWANIEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Ocena wydajności pracy pracowników. Rozliczanie prac produkcyjnych. Sporządzanie wyceny dla klienta. Prowadzenie dokumentacji ISO. Inne prace biurowe.
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "ABF ZAKŁAD OBRÓBKI SKRAWANIEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orłowskiego 18/22, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena wydajności pracy pracowników. Rozliczanie prac produkcyjnych. Sporządzanie wyceny dla klienta. Prowadzenie dokumentacji ISO. Inne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Ostateczna wysokość wynagrodzenia do uzgodeniania z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działdowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: działdowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Działdowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
"ABF ZAKŁAD OBRÓBKI SKRAWANIEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5711712051
danePracodawcy_regon: 28136881900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Adres pracodawcy:
Orłowskiego 18/22, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: działdowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2803
Gmina pracodawcy: Działdowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Działdowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930609
Ulica pracodawcy: Orłowskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
danePracodawcy_nrLokalu: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 27.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?757bd2a7a63dd7028d75541e3ad2d6a1
Podobne oferty pracy
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola wejściowa zakupionych części, kontrola produktów gotowych, kontrola przestrzegania procesów technologicznych w procesie produkcyjnym, analiza przyczyn skarg wewnętrznych i zewnętrznych, działania naprawcze oraz kontrola ich przestrzegania, wykonywanie i zapewnianie audytów produktowych.
KES Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-04 - Czechy (Czechy)
przygotowanie wydruku tampo i sitodruku, wydruk farbami uv, kontrola techniczna obs. maszyn.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Białystok (podlaskie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
Wykonywanie niezniszczalnych badań diagnostycznych podzespołów taboru kolejowego(lokomotywy , wagony)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jasło (podkarpackie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
- dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów zgodnie z optymalizacją łańcucha logistycznego.- kontrolowanie stanu magazynowego i materiałów zbędnych. Określenie min. i max. poziomów zapasów oraz ustalenie aktualnego zapotrzebowania na materiały hutnicze i inne towary.- wybór towarów na podstawie analizy i oceny rynkowej, negocjacje ceny ze sprzedawcami.- prowadzenie pełnej dokumentacji wystawionych zamówień.- bieżąca realizacja zleceń zakupów materiałowych- prowadzenie właściwej dokumentacji magazynowej.- nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu.- tworzenie procedur, raportów i analiz zaopatrzenia i zużycia zgodne z procedurami ISO i ochroną środowiska.
"INTEK" sp. z o.o. - 2020-03-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku Dyrektor do spraw badawczo - rozwojowych (R&D department director) wymaga dobrej znajomości języka angielskiego , a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami spółki (głównie z Korei Południowej) Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor do spraw badawczo - rozwojowych (R&D department director) ma za zadanie m.in.:- opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii badawczo-rozwojowej firmy nakierowanej na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w wybranych obszarach (na przykład: opracowywanie nowych produktów, doskonalenie produktów istniejących, wdrażanie innowacji produktowych lub technologicznych, obniżanie ceny produktu, wzorowanie się na produktach konkurencji itp.), w tym decydowanie o tym, w jakich obszarach będą podejmowane działania badawczo-rozwojowe;- nadzorowanie procesu opracowywania i wprowadzania nowych produktów, usług, procesów i technologii, w tym udział we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług ( od fazy koncepcji, przez badania, rozwój i wdrożenie do produkcji) opiniowanie i aktywne uczestnictwo w projektach rozwojowych wdrażanych w firmie;- prowadzenie projektów związanych z uzyskiwaniem oszczędności oraz opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania jakością wyrobów i usług;- opracowywanie strategii produkcyjnych oraz nadzór nad ich realizacją w części dotyczącej wdrażania nowych lub udoskonalanych istniejących produktów i technologii.Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
Centrum Papiernicze KTT s.c. - 2017-01-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Umawianie spotkań zgodnie z dyspozycyjnością doradców, dbanie o kalendarz pracy doradcy, praca na systemie do dzwonienia
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty) z wykorzystaniem obecnie stosowanego oprogramowania CMMS;zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urzadzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń).
Yagi Poland Factory Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Żarów (dolnośląskie)
- obsługa administracyjna projektów- spółpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów- prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów- rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów- analiza i kalkulacja kosztów projektów- współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi, i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2020-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Montaż okablowania i rozdzielnic elektrycznych oraz innego wyposażenia elektrycznego.
NOREL Jacek Wałdoch - 2020-10-29 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- przygotowanie strategii marketingowych w zakresie sprzedaży maszyn i urządzeń produkowanych na potrzeby indywidualnych projektów inwestycyjnych w oparciu o dotychczasowy dorobek firmy (25 lat doświadczenia, zaplecze techniczno-wykonawcze) uwzględniających zmieniającą się sytuację gospodarczą na poszczególnych rynkach- samodzielne prowadzenie akcji akwizycyjnych i działań marketingowych dla pozyskiwania nowych Klientów na rynku polskim i zagranicą- przygotowywanie i realizację zadań marketingowych wspierających działania zespołu handlowego i technicznego- wsparcie handlowo-organizacyjne inżynierów projektów
Polcasting Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
Meble.pl S.A. - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż hurtowa art. kosmetycznych, kontakt z klientami.Giodziny: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala, rozliczanie kasy.
kontakt przez OHP - 2016-10-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace przy budowie autostrad
Firma Handlowo Usługowa MAR-KOP Marcin Mierzwa - 2017-09-14 - Gromnik (małopolskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży. Planowanie i wdrażanie nowych metod i strategii promocji.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "ROSPUDA" W FILIPOWIE - 2017-02-17 - Filipów (podlaskie)
Specjalista do spraw przygotowania produkcji
KON-INS-BUD MONTAŻ Sp. z o.o. - 2019-03-20 - Tarnów (małopolskie)
-wychodzenie z inicjatywą sprzedażową -nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, -identyfikacja potrzeb klientów w tym weryfikacja potrzeb, doprecyzowanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania, -promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb), -przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert, -stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego, -zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej, -przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych, -udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowej, -koordynacja procesu zamówień, -kontrola rejestrów zamówień.
Fameks sp. z o. o. sp. k. - 2020-04-09 - Goleszów (śląskie)
Prace tynkarskie
ED-ELEWACJE Edmund Klawikowski - 2016-09-01 - Żelistrzewo (pomorskie)