SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Karaś oferta pracy Barton Bartłomiej Bierbasz

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Karaś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Barton Bartłomiej Bierbasz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karaś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: badania sanepidowskie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe (rachunkowość lub pokrewne), Mile widziane doświadczenie na pokrewnym stanowisku , Aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość jej wyrobienia, Umiejętność pracy w zespole, Znajomość obsługi pakietu MS OFFICE i EXCEL, Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne, Umiejętności pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Barton Bartłomiej Bierbasz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKlauzula informacyjna RODOZgodnie z art. 13 ust. ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz przepisami Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000, dalej Ustawa), administrator podaje następującą informację:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bartłomiej Bierbasz, przedsiębiorca pod firmą Barton w Rosku, ul. Dworcowa 33, 64-730 Wieleń nad Notecią. Kontakt z administratorem danych: e-mail: kadry (at) barton-food.com; telefon: 89 648 65 562.Rodzaj przetwarzanych danych: imiona i nazwisko, data urodzenia, obywatelstwo, adres do kontaktu, wykształcenie i posiadane kwalifikacje, status bezrobotnego, prawo do emerytury/renty, posiadany stopień niepełnosprawności, nr telefonu, adres poczty elektronicznej. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych nałożonych na administratora, związanych z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy, którego dotyczy złożona przez Panią/Pana aplikacja. 4.Obowiązek udostępnienia przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w punkcie 2. powyżej, wynika z przepisów prawa (art. 6 akapit 1. lit. b i c RODO; ustawa z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy). Ich udostępnienie jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze, wskazanych w punkcie 3 powyżej. Odmowa udostępnienia tych danych skutkować będzie brakiem możliwości uczestniczenia przez Panią/Pana w procesie rekrutacji.5.Inne dane niż określone w punkcie 2. powyżej, udostępnione przez Panią/Pana, przetwarzane będą na podstawie zgody Pani/Pana, wynikającej z faktu ich dobrowolnego udostępnienia.6.Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być przedmiotem dalszego udostępnienia takim odbiorcom jak: organy administracji państwowej i samorządowej, w tym organy podatkowe i ZUS; podmioty świadczące na rzecz administratora usługi rachunkowe, administracyjne, usługi pomocy prawnej, pocztowe, kurierskie (w tym gońcom), bankowe, ubezpieczeniowe, usługi ochrony; jednostki opieki medycznej, a także sądom i organom egzekucyjnym.7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia procesu rekrutacji, następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z uczestniczeniem w tym procesie, według roszczenia o najdłuższym okresie przedawnienia. W przypadku danych podlegających archiwizacji niezależnie od okresu przedawnienia roszczeń, dane te będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów szczególnych, jednak nie krótszy niż okres przedawnienia. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji, okres przechowywania danych wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia poprzedniego procesu rekrutacji.8.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, w szczególności prawo do ich: sprostowania i skopiowania, a w przypadku danych udostępnionych na podstawie zgody Pani/Pana, także prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia w dowolnym czasie zgody na ich przetwarzanie, zgłoszenia sprzeciwu do ich przetwarzania oraz usunięcia, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W przypadku danych, których przetwarzanie stanowi prawny obowiązek administratora, prawo do żądania usunięcia danych, ich przeniesienia lub ograniczenia przetwarzania, przysługuje wyłącznie w przypadkach przewidzianych w RODO lub Ustawie. 9.Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu administracji właściwego w zakresie ochrony danych osobowych, w przypadku uznania, że ich przetwarzanie narusza przepisy RODO lub Ustawy.10.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.11.Administrator zapewnia, że przetwarzanie i przechowywanie Pani/Pana danych osobowych jest należycie zabezpieczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karaś
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2019
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93ae47ad671513b769751500d8d29cb2
Podobne oferty pracy
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Opole (opolskie)
obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy, kontakty z kontrahentami.
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wycieczek krajowych, zagranicznych, biletów autokarowych, lotniczych, obsługa systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Libiąż (małopolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2019-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem zatrudnienia, naliczanie i sporzadzanie list płac, ewidencja zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, sporządzanie deklaracji ZUS DRA, RCA, RSA oraz dokumentów ZUS ZUA, ZZA i ZWUA,obsługa programu Płatnik, współpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania cudzoziemców i obsługi prac interwencyjnych, sporządzanie dokumenów Z-3 oraz PIT-4R, PIT-11, PIT-8AR
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-09-19 - Wyszków (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań,realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla,udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych,tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę,działania administracyjne związane z procesem rekrutacji
kontakt przez OHP - 2019-07-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa gości w restauracjach, barach i salach konferencyjnych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Wisła (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej- Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych- Wprowadzanie danych do SIO- Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa- prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców;
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2019-06-17 - Mrozy (mazowieckie)
- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż- zapoznanie z programem stażu i omówienie Zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego- zapoznanie z regulaminem pracy, przepisami prawa obowiązującymi u Organizatoraspecyfiką pracy, oraz asortymentem oferowanycm przez sklep- dbanie o wystrój sklepu i wystawy sklepowej- utrzymywanie czystości na stanowisku odbywania stażu- weryfikacja dostawy towarów pod względem ilościowym i jakościowym przyjmowanego towaru z dokumentem dostawy- odnotowanie ewentualnych niezgodności na dokumentach wewnętrznych - regulowanie płatności za dostarczony towar- zapoznanie się z zasadami urządzeń sklepowych- zapoznanie się z instrukcją obsługi kasy fiskalnej- rejestrowanie sprzedaży oraz wydruk paragonu fiskalnego- pobieranie gotówki- wydawanie oryginału wydrukowanego paragonu- dokonywanie anulowania paragonu- sporządzanie raportu fiskalnego- wycena oraz metkowanie towaru przeznaczonego do sprzedaży- eksponowanie towaru na półkach, regsłach, itp- dbanie o aktualne informacje o cenie towaru, wymiana etykiet cenowych na półkach, kontrolowanie nazewnictwa i wag towarów- sprawdzanie towarów- informowanie klientów o walorach i cechach użytkowania towarów- informowanie klientów o stosowanych promocjach, warunkach reklamacji- przyjmowanie ewentualnych reklamacji- przygotowywanie faktur za sprzedany towar dla potrzeb klienta, prowadzenie rejestru wydawanych faktur- pobieranie od klienta nalezności za sprzedawany towar oraz wydawanie reszty- przyjmowanie należności za pomocą kart płatniczych- dbanie o jakość obsługi klienta- pakowanie towaru dla klienta- przygotowywanie zapotrzebowań na brakujące towary- zamawianie towarów u dostawców- poszukiwanie nowych dostawców
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kamienica Szlachecka (pomorskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz inwestycji w zakresie sprzedaży stolarki okiennej PCV, aluminiowych rolet zewnętrznych.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2017-01-12 - Brzesko (małopolskie)
Rozliczanie produkcjiPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur zakupu do systemuPrzekazywanie faktur do księgowościPrzygotowywanie dokumentów sprzedaży (faktury,refaktury, proformy)Sporządzanie korekt, not, kompensat oraz faktur korygującychRaportowanie dotyczące sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
.
EXTERRA Technika Budowlana Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Gostyń (wielkopolskie)
Prace biurowe przy komputerze, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
LIGA OBRONY KRAJU OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO KIEROWCÓW - 2017-12-04 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pozyskiwanie kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2017-02-01 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków umów, sporządzanie i rozliczanie umów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Dobrzyca (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie klientów z Polski i Ukrainy utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami w kraju i za granicą ,tworzenie ofert handlowych w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Mysłowice (śląskie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
1.Wybór i zakup nowych urządzeń i maszyn.2.Nadzór nad urządzeniami i maszynami będącymi własnością zakładu, bądź użytkowanymi przez zakład.3.Nadzór i aktualizacja dokumentacji związanej z środkami produkcji (Protokół przyjęcia lub zakupu środka produkcji, Rejestr środków produkcji, Harmonogram przeglądów środków produkcji, Karta nadzoru środków produkcji, inną wynikającą z przepisów prawnych).4.Nadzór nad osobami podległymi ( konserwatorami), ustalanie zadań, a także rozliczanie ich z powierzonych im obowiązków.5.Nadzór nad stanem technicznym urządzeń i maszyn ( planowanie przeglądów wewnętrznych, przeprowadzanie przeglądów wymaganych przez UDT i wynikających z przepisów prawnych.6.Przeprowadzanie wszelkich remontów i napraw oraz przeglądy okresowe urządzeń i maszyn oraz pojazdów samochodowych niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania.7.Prowadzenie ewidencji postojów urządzeń i maszyn oraz pojazdów samochodowych powstałych z powodu awarii.8.Odbiór urządzeń i maszyn oraz pojazdów samochodowych po przeprowadzonej naprawie.9.Dobór, utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń niezbędnych w procesie produkcji.10.Utrzymanie w należytym stanie obszaru infrastruktury Zakładu.11.Kontakt z kontrahentami w sprawie utrzymania dobrego stanu technicznego maszyn i urządzeń.
Sport Produkt Sp. z o.o. - 2019-09-10 - Będzin (śląskie)
- tworzenie harmonogramu dostaw materiałów z kooperacji,- wybór dostawców usług i materiałów,- kontrola terminowości dostaw,- auditowanie dostawców pod kątem postępów prac,- płynna współpraca z działem produkcji oraz magazynem i kontrolą jakości,- zgłaszanie reklamacji do błędnie wykonanych detali oraz kontrolowanie postępu procesu naprawy.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Kościerzyna (pomorskie)
rozwożenie gazu w butlach, montaż kuchenek gazowych
Zakład Dystrybucji Gazu PROPAN - BUTAN Duhan Leszek - 2016-09-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z kadrami: prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracowników szkoły (teczki akt osobowych, przebieg pracy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracyjno-obsługowych, prowadzenie ewidencji szkoleń bhp pracowników, prowadzenie ewidencjibadań lekarskich pracowników, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie spraw dot. awansu zawodowego nauczycieli, sprawdzanie listy płac pod względem merytorycznym, sprawowanie nadzoru nad pracownikami skierowanymi do prac społecznych, sprawowanie nadzoru nad stażystami z Powiatowego Urzędu Pracy. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS. Prowadzenie archiwum dotyczące spraw kadrowych. Sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON. Prowadzenie ścisłej ewidencji przychodzącej i wychodzącej korespondencji szkolnej wg jednolitego rzeczowego wykazu akt. Obsługa kancelaryjno-biurowa szkoły. Gromadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Gromadzenie dokumentacji szkolnej w odpowiednich segregatorach i właściwe jej zabezpieczenie. Prowadzenie rejestru inwentarza w programie PROGMAN- wyposażenie. Nadzór prac komisji inwentaryzacyjnej. Współpraca z inspektorem bhp. Tworzenie korespondencji dot. spraw szkoły. Obsługa programów SIO, GUS, PABS, PROGMAN.
Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi - 2019-07-11 - Bytom (śląskie)
negocjowanie zasad udostępnienia nieruchomości pod budowę sieci światłowodowej, negocjowanie działań handlowo-marketingowych
FIBRE TECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-14 - Żywiec (śląskie)
Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)