SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy, kontakty z kontrahentami.
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy, kontakty z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Symfonia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Symfonia, znajomość zagadnień prawa pracy, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane), aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy, kontakty z kontrahentami.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2019
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie oraz nadzór nad realizacją ustawowych obowiązków związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
STOMIL POZNAŃ SA - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
•samodzielne przygotowanie ofert, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, •realizacja prezentacji dla klientów, prowadzenie współpracy z klientami,•budowanie i rozwijanie dobrych relacji z zamawiającymi usługi WFO,•nadzór nad realizowanymi zamówieniami, •utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi Spółki,•prowadzenie działań wizerunkowych Spółki.Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji - do uzgodnienia.
WYTWÓRNIA FILMÓW OŚWIATOWYCH SP. Z O.O. - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Udział w pracy zespołu badań endoskopowych, rejsetracja badań, organizacja współpracy zespołu, przygotowanie i przewóz medycznego, przestrzeganie przepisów San-Epid i BHP
Centrum Medyczne TORMED Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad pracami serwisowymi w zakresie napędów niskiego i średniego napięcia, konfiguracja napędów u klientów, przeprowadzanie napraw i przeglądów prewencyjnych, współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych, wsparcie techniczne secjalistów ds. sprzedaży usług serisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- przygotowanie opracowań oraz kompletnej dokumentacji związanej z realizowanymi umowami- znajomość przepisów z zakresu odpadów- sporządzanie ofert i przedstawianie zakresu usług,prowadzenie rozmów,korespondencji, sporządzanie umów- utrzymanie i podtrzymywanie realizacji umów,koordynowanie prac- szukanie przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej
BIOTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac, zgłoszenia ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS.
MKL BAU sp. z o.o. - 2018-02-02 - Siedlce (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe lub średnie - mile widziane w handlu, doświadczenie mile widziane w handlu, prawo jazdy kat B (kilkuletnie doświadczenie), dyspozycyjność, kreatywność, pozytywne nastawienie do klienta.Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z aktywnymi klientami, prowadzenie bazy klientów, sporządzanie raportów z przybiegu pracy.
MIKKO MICHAŁ URBANIK - 2017-03-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Samodzielne opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego; prace związane z zawieraniem umów i porozumień dot. zakupów towarów i usług, wynajmu pomieszczeń.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2017-10-26 - Nowy Targ (małopolskie)
komlepksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych tj kierowców z terenów Europy Wschodniej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów, podpisywanie z nimi umów, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Peplin (pomorskie)
profesjonalna obsługa klienta biznesowego,samodzielne koordynowanie zamówieńustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłekstały kontakt z Klientemwspółpraca z innymi działami firmyudział w targach branżowych
Lynka Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wołów (dolnośląskie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
INWESTPROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów, przyjmowanie zamówień
FORSELL Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie analiz i raportów, znajomość MS SQL, wdrażanie nowych rozwiązań spełniających potrzeby informatyczne na różnych szczeblach organizacji, wsparcie pracowników w sprawach informatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych, wymiar czasu pracy: 40 godz. tygodniowo 08.00-16.00
PROFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Łomna-Las (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicy, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ART, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targów zagranicznych, udział w konferencjach/targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenie na język angielski pism, raportów, itp.
LFC Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Wysokość wynagrodzenia miesięcznie (brutto): 3500zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3900zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 750zł brutto (dodatek językowy) po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.Umowa na czas określony (Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,- budowanie pozytywnych relacji z klientami,- realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów,- rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,- wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-08-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w tworzeniu ofert, newslettera dla klientów, obsługa systemów rezerwacyjnych, pomoc w działaniach w ramach marketingu (strona internetowa, facebook).
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Diagnostyka, naprawa i konserwacja układów klimatyzacji samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa patronatów prasowych,zgłoszen konkursowychObsługa eventów, przygotowywanie krótkich tekstów i grafik do emisji
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów, ewidencja i koordynowanie obiegu dokumentów sprzedaży
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku francuskim, analiza rynku muzycznego.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyny "Sortex", praca z dokumentami, nadzorowanie jakości, współpraca z rosyjskojęzycznym brygadzistą
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)