SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII, K/M Warszawa oferta pracy Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII, K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Dofinansowanie opieki medycznej i karty sportowej, premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, gastronomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe gastronomiczne. Pakiet MS Office. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. Zakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłowy proces rozliczeń lokali gastronomicznych. Monitorowanie oraz weryfikacja poprawności stanu rozliczeń. Tworzenie i analiza raportów. Udział w inwentaryzacjach lokali. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) zprsa.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zprsa.pl
Ulica pracodawcy: Jubilerska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 29.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Cel:Zapewnianie dostępności materiałów do produkcji (surowców i opakowań) przy zachowaniu optymalnych zapasów magazynowych.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- zapewnienie dostępności materiałów,- optymalizacja procesu zakupów przy zagwarantowaniu niezbędnej jakości,-rozwijanie poszczególnych asortymentów,-rozwijanie współpracy i codzienny kontakt z dostawcami,-negocjacje warunków współpracy z dostawcami, -tworzenie zamówień w programie SAP i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami,-nadzór nad terminowością realizacji zamówień, rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą,-prowadzenie audytów dostawców,-monitoring i analiza rynku dostawców wraz ze sporządzaniem raportów.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:-preferowane wykształcenie wyższe,-doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, -biegła znajomość j. angielskiego warunkiem niezbędnym, mile widziana znajomość innych języków obcych,-wiedza z zakresu importu i eksportu produktów, -biegła znajomość pakietu MS Office,-znajomość programu SAP - mile widziane,-umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.OferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
Wystawianie faktur, poleceń załadunku, tworzenie ofert sprzedażowych.
ZPB KACZMAREK S.A. - 2017-07-07 - Wszemirów (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
Prowadzenie procesu sprzedaży, w tym przygotowanie ofert handlowych oraz kalkulacji produktów. Bieżąca obsługa klientów, realizacja planu sprzedaży w ramach ustalonego budżetu, negocjacje handlowe, rozwój sprzedaży na nowe rynki. Rozwój systemów informatycznych w obszarze sprzedaży, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Pierwsza umowa na okres próbny
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Pieńsk (dolnośląskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW POWYŻEJ 100 OS., ROZLICZANIE ZWOLNIEN LEKARSKICH ORAZ ZASIŁKÓW ZUS, OBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH, SPORZĄDZANIE DEKL.ZUS,PFRON,PIT, SPROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ROZLICANIEM UCP, WSPÓŁPRACA Z KOORDYNATOREM PO STRONIE KLIENTA, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ O DOCHODACH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW PŁACOWYCH
HRO + SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
WRAZ Z REALIZACJĄ PROJEKTU "WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY GRUPA LP, POPRZEZ WDROŻENIE INNOWACYJNEGO, WIELOWARSTWOWEGO, DRUKOWANEGO SZKLANEGO PANELU ELEWACYJNEGO BEZ WIDOCZNYCH MOCOWAŃ DECOBEL SMART" POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I MONTAŻUZADANIA:BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, KONTAKT Z KLIENTEMNADZÓR NAD PROCESAMI MONTAŻU REALIZOWANYM PRZEZ FIRMĘFAKTUROWANIE BIEŻĄCYCH ZLECEŃPROWADZENIE DOKUMENTACJI MONTAŻOWEJ I MAGAZYNOWEJKOORDYNOWANIE PRACY BIURAWYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETÓW BIUROWYCH (MS OFFICE)WYSOKO ROZWINIĘTE ZDOLNOŚCI INTERPERSONALNEWYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNEBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJRZETELNOŚĆ, UCZCIWOŚĆODPORNOŚĆ NA STRESOFERUJEMY:STABILNE ZATRUDNIENIE W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN NA UMOWĘ O
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie/ przygotowywanie ofert sprzedażowych, w języku angielskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Obsługa klientów angielskojęzycznych z całego świata z uwzględnieniem klientów pochodzenia amerykańskiego i angielskiego.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w zawodzie 1 rok. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
Tworzenie, przegląd i aktualizacja zasad kontroli stanowiskowych w procesie produkcji i obsługi dostaw wyrobów. Wdrażanie metod usprawniających procesy kontroli jakości. Analiza przyczyn i kosztów reklamacji oraz wprowadzanie działań korygujących, Kontakt z klientami firmy w kwestiach dotyczących jakości oraz reklamacji. Weryfikacja specyfikacji jakościowych i technicznych wyrobów. Określenie wymagań dla surowców i materiałów do produkcji. Kontrola poprawności ewidencji procesów produkcyjnych i logistycznych oraz aktualizacja w SAP. Nadzór pracy laboratorium w zakładach produkcyjnych. Nadzór nad przeznaczeniem wyrobów niezgodnych. Udział w rozpatrywaniu reklamacji i wdrażaniu działań korygujących.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-07-07 - Tychy (śląskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prace konserwatorskie, prace ogólnobudowlane, koszenie, odśnieżanie
Zarządzanie Nieruchomościami KOMPLEKS Tomasz Stefański - 2018-08-23 - Kąty Rybackie (pomorskie)
j.w.
JANEX INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
OBSŁUGA I KONSERWACJA PIECÓW GAZOWYCH I PALIWA PŁYNNE
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2018-08-23 - Ciechanów (mazowieckie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie badań rynkowych i gromadzenia informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod marketingowych, organizowanie i doskonalenie procesów sprzedaży, współpraca z klientami, analiza danych marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Chrzanów (małopolskie)
Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zduny (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, kontakt z Zus,
BIURO DORADZTWA PODATKOWEGO LUCYNA KOWALCZYK - 2017-06-20 - Jawiszowice (małopolskie)
dodawanie i opisywanie produktów, aktualizacja strony internetowej, bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, budowanie relacji z klientami
Brand Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Tarnów (małopolskie)
WYKONYWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE PIECZĄTEK, OBSŁUGA DRUKARKI, LASERA I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI REKLAM, MONTAŻ REKLAM
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Wprowadzanie i procesowanie informacji na temat pracowników zgodnie z globalnymi wytycznymi i standardami dla danego kraju, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dla nowych pracowników, aktualizowanie i wprowadzanie nowych informacji do wewnętrznej bazy danych, przygotowywanie raportów płacowych, wsparcie działu personalnego firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piła (wielkopolskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość innych języków (norweski, fiński, szwedzki) Obowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (tel./mailowa)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)