SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Warszawa oferta pracy JANEX INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JANEX INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wyższe wykształcenie; wymagane doświadczenie zawodowe; umiejętność negocjacji. Obowiązki: tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów; bieżąca analiza klientów istniejących w bazie; współpraca ze stałymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych; budowanie trwałych relacji z klientami; systematyczny kontakt telefoniczny i spotkania z klientami; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; monitorowanie rynku; realizowanie planów sprzedażowych sporządzanie raportów; udział w targach. Zgłoszenia mailowe: edyta.bujak (at) janexint.com.pl
Nazwa pracodawcy:
JANEX INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klientów, udzielanie konsultacji, obsługa kontroli, rozliczanie firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Główne obowiązki: - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej, - realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy prawa zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
nauka i pomoc w zakresie obsługi sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Piła (wielkopolskie)
Prace porządkowe nieskomplikowane prace naprawcze, utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu i wokół budynku
LOGISTIC SERVICE S.C. - 2016-06-15 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-02-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Brak danych
Agro-Rydzyna Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Jastrowie (wielkopolskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie csenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe związane z reklamą. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiejętność budowania relacji. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgdonie z ustawą o rachunkowości
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowym,sporządzanie dokumentów kadrowych,rozliczenia wynagrodzeń,prowadzenie ewidencji urlopów,obecnych zwolnień lekarskich.
Biuro Rachunkowe RK Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w TESCO POLSKA Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 66
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
Vuurin Agencja pracy Oddział w Złotowie poszukuje pracownika na stanowisko specjalista ds. rekrutacjiZakres obowiązków:-opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej,-prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów-tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika,-sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów jak również monitorowanie rynku pracy Umiejętności:-samodzielne radzenie sobie ze stresem i presją czasu-budowanie dobrych relacji z ludźmi-komunikatywność-kultura osobista-umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej
VUURIN AGENCJA PACY SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Złotów (wielkopolskie)
Wykształcenie: min.średnie; prawo jazdy kat.B; obsługa komputera szczególnie programu Excel; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: profesjonalna, telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie raportów sprzedaży; kontrola należności; terminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych; dbałość o dobre relacje z klientem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Gliwice (śląskie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż sprzętu kulturystycznego na rynkach krajowych i francuskich.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Brzesko (małopolskie)
•Obsługa Klientów Firmy•Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych•Zapewnienie Klientom sprawnej i kompetentnej obsługi•Nadzorowanie procesu obsługi zgłoszenia wewnątrz firmy - współpraca z innymi zespołami•Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania •Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta•Wykształcenie min. Średnie, mile widziane techniczne•Komunikatywność•Orientacja na cel•Operatywność i skrupulatność•Łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych•Umiejętności organizacyjne•Wysoka kultura osobista•Miły głos, dobra dykcja•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•Dobra znajomość języka angielskiego
LUSTREX Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)