SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII HOTELOWEJ Ołtarzew oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEGA MAŁGORZATA BIESALSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII HOTELOWEJ
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej hotelu.2. Bieżące rozliczenie prowadzonej działalności.3. Miesięczne rozliczenia inwentaryzacji.4. Przygotowywanie raportów, zestawiń i innych dokumentów.
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Ołtarzew (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEGA MAŁGORZATA BIESALSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 492, 05-850 Ołtarzew, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej hotelu.2. Bieżące rozliczenie prowadzonej działalności.3. Miesięczne rozliczenia inwentaryzacji.4. Przygotowywanie raportów, zestawiń i innych dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GASTRONOMII HOTELOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ołtarzew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ożarów Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość pakietu OFFICE ( Word, Excel, Outlook )
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana wiedza gastronomiczna.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE MEGA MAŁGORZATA BIESALSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Adres pracodawcy:
Poznańska 492, 05-850 Ołtarzew, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Ożarów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ołtarzew
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 492
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
Zdobywanie nowych rynków, sporządzanie ofert dla klientów, dbałość o kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji. Kontakt tel. 41 343 37 35, e-mail: jsitek (at) pneumatic-complex.com.pl
P.T.H.PNEUMATIC Complex - 2017-01-23 - Nowiny (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
Gromadzenie wiedzy o rynku pracy z dostępnych źródeł oraz analiza danych statystycznych, opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji na potrzeby urzędu, przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy oraz przygotowywanie raportów z danych zapisanych w systemie Syriusz STD, sporządzanie prezentacji multimedialnych dla potrzeb sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących rynku pracy i działalności urzędu, realizacja zadań związanych z prowadzeniem monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz rozwojem i eksploatacją oprogramowania, obsługa techniczna witryn internetowych m. in. Biuletyn Informacji Publicznej, strona internetowa, poczta elektroniczna, realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innych niezbędnych urządzeń, przygotowywanie materiałów niezbędnych na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu , dla Starostwa oraz posiedzenia PRRP, a także inne spotkania oraz ich techniczna obsługa, pełnienie zastępstwa według ustalonego planu zastępstw w Wydziale, udział w zaplanowanej kontroli zewnętrznej
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2016-05-02 - Turek (wielkopolskie)
Projektowanie nowych oraz modyfikacja istniejących wyrobów; tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną; analiza zapotrzebowania na maszyny, narzędzia i materiał niezbędny do przygotowania i prowadzenia procesu produkcyjnego; określenie standardów jakościowych i czasowych; współpraca przy wdrażaniu nowych projektów do produkcji; nadzór nad procesami produkcyjnymi; rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesami produkcyjnymi.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA - 2016-04-18 - Sieradz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa.
ZARMEN Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Zdzieszowice (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracownikow z krajów wschodnich
FULL FOREST SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dokonywani zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesó związanych z eksportem produktów firmy. Bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych klientów. Utrzymywanie kontaktów z kontrachentami w zakresie współpracy handlowej.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-11-29 - Cmolas (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji zarybieniowej, transport materiału zarybieniowego, obsługa zawodów wędkarskich
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Radom (mazowieckie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Koło (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY W AFRYCE ( W TYM NIGERII)
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
Praca przy produkcji maszyn rolniczych
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-06-22 - Borzytuchom (pomorskie)
Prace wykończeniowe budynków
USŁUGI REMONTOWE NADOLSKI KRZYSZTOF - 2017-03-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, rozliczanie czasu pracy kierowców.
RICHERT KATARZYNA - 2017-01-27 - Przyjaźń (pomorskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Polanka Wielka (małopolskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
FB WALDEMAR OPERSKALSKI - 2017-10-30 - Stradunia (opolskie)
Opracowywanie wyników prowadzonych badań ewaluacyjnych szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego, badań ankietowych odroczonych, badań ankietowych zleconych przez Wyższą Szkołę Policji w Szczytnie oraz analiz wyników egzaminów końcowych szkolenia zawodowego podstawowego.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-11 - Legionowo (mazowieckie)