SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kamp0anii reklamowych w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie i prowadzenie kamp0anii reklamowych w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętności: znajomość języków- rosyjskiego, angielskiego, ukraińskiego, tworzenie kampani reklamowych, Google, Yandex.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 08.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f4398b5a0229ad1154c25771000ba6d
Podobne oferty pracy
praca biurowa i w terenie we granicach powiatu elbląskiego
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku - 2017-04-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Świebodzin (lubuskie)
kontakt z klientami z Ukrainy, obsługa biura, praca z dokumentami
AJUR Sp. z o.o. - 2018-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów w biurze podróży, obsługa rezerwacji zakładanych przez stronę www., obsługa mobilna z dojazdem do klienta na spotkanie w miejscu wyznaczonym przez klienta
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Pułtusk (mazowieckie)
Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń, obsługa programu płatnik. Prowadzenie administracji kadrowej - pełna dokumentacja pracownicza. Tworzenie deklaracji i sprawozdań.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2018-03-07 - Żary (lubuskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
A.R.W. FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-09-01 - Białystok (podlaskie)
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie i gromadzenie korespondencji, dokumentów urzędowych (również w jęz. angielskim), wysyłka korespondencji firmowej, zapewnienie prawdiłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/insrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowywaniu tekstów i inne zadanie zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, zbieranie zapotrzebowania na mat. biurowe od kierowników działów, zamawianie mat. biurowych, zapewnienie mat. biurowych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecanie w prasie płatnych ogłoszeń, organizowanie imprez okazjonalnych i sympozjów, i inne zlecone przez przełożonych
LFC Spółka z o.o. - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
zawieranie umów, pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Doświadczenie w prowadzeniu akt osobowych oraz spraw związanych z BHP.
NZOZ SAMARYTANIN - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie dokumentacji systemu zarządzania systemem jakości, udział w audytach wewnętrznych, nadzór i weryfikacja procesów i dokumentacji wdrożonych systemów jakości, sporządzanie raportów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Ciemne (mazowieckie)
obsługa maszyn produkujących liny diamentowe, obsługa pieca tunelowego do spiekania
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Jasionka (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe, preferowane językowe; mile widziane doświadczenie; b. dobra znajomość j. angielskiego; znajomość j. niemieckiego, rosyjskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; bieżąca obsługa klienta; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo oraz obsługa wpływających zamówień; wystawianie faktur; wsparcie przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
AIB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-02-12 - Knurów (śląskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie kontrahentów na rynku chińskim, negocjowanie stawek, utrzymywanie relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Rajsko (małopolskie)