SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK BUŁGARSKI) (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka bułgarskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/BG/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a4f29d53d12e8dc14133c9acf562269
Podobne oferty pracy
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale ksiegowości ze znajomością pełnych ksiąg (stanowisko samodzielnego księgowego) Mile widziane osoby niepełnosprawne
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientówSporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Wilkowo (lubuskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS.Praca od 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: m.stachowska (at) personalfinanse.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, zaopatrzenie zakładu w niezbędne narzędzia i materiały, prowadzenie ewidencji gospodarki samochodowej, organizacja i kontrola gospodarki paliwowej i samochodowej. Godziny pracy: 7.00-15.00
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
specjalista ds przygotowania deserów
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Weryfikacja faktur, przygotowanie danych do płatności- Monitorowanie i rozliczanie płatności- Prowadzenie kasy firmowej- Rozliczanie delegacji- Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy- Przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem- Współpraca z biurem rachunkowymKontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PL
TKM RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rozpatrywanie reklamacji od kontrahentów zagranicznych. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-09-25 - Piaski (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i czasu pracy, nadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, sporządzanie deklaracji GUS, aktywne poszukiwanie pracowników, współpraca z innymi działami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-06-26 - Siedlce (mazowieckie)
Wprowadzanie danych kadrowych w systemie CDN OPTIMA. Prowadzenie akt osobowych zatrudnianych pracowników oraz akt dla stażystów projektów szkoleniowych. Naliczanie list płac oraz pełna obsługa spraw kadrowych w programie Płatnik. Wystawianie skierowań na badania i zaświadczeń o zatrudnieniu.
BIURO RACHUNKOWE ASSET - 2019-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo płacowego, wystawianie zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracowników, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo płacowym, ewidencja czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ENAN S.A - 2017-05-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baranów (lubelskie)
obsługa klientów w recepcji szkoły tańca
SZKOŁA TAŃCA RDS WOJCIECH ROZWAŁKA ZAMEK BIAŁA PODLASKA - 2017-03-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż biletów i ofert turystycznych. obłsuga komputera, utzrnywanie klientów, komunikatywna znajomość angielsiego.
Biuro Podróży Nysa Tour - 2018-09-26 - Nysa (opolskie)
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
•WYKONYWANIE INSTALACJI KOMPLEKSOWYCH SYSTEMÓW: OKABLOWANIE, MONTAŻ, PROGRAMOWANIE I URUCHAMIANIE SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH•TESTOWANIE I KONFIGURACJA SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ•WSPARCIE SERWISOWE SYSTEMÓW
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Z UKRAINY; BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA PRACOWNIKÓW; OBSŁUGA I KONTAKT Z KLIENTAMI; OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH SYSTEMÓW I NARZĘDZI HR; OBSŁUGA PROGRAMU RCP ORAZ MC OFFICE; WSPÓŁPRACA W INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO, DOBRY ANGIELSKI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B
Issp Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-realizacja zadań z zakresu inżynierii ruchu,-opiniowanie i przygotowywanie do zatwierdzenia zmian w organizacji ruchu,- opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych w dokumentacji technicznej
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
PRACA POLEGAJĄCA NA PODTRZYMYWANIU KONTAKTÓW ORAZ AKTYWNYM POSZUKIWANIU NOWYCH KONTRAHENTÓW.
APT ONE SP. Z O.O. - 2016-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
Kontrolowanie jakości kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, dogłębna analiza domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie propozycji i realizowanie strategii i planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnego i hutowego, rozpoznanie i analiza potrzeb klienta, sporzadzanie dokumentów sprzedaży: paragon, faktury VAT, W-Z w oparciu o program Subiekt GT, przyjmowanie, ekspozycja towarów przeznaczonych do dalszej odsprzedazy
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Sosnowiec (śląskie)
chęć do pracy, prawo jazdy kat. B, monter prefabrytatów
"PROMAX" Marian Pisarski - 2017-11-16 - Rakowice Wielkie (dolnośląskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Sanok (podkarpackie)
Szlifowanie elementów do drzwiLakierowanie elementów do drzwi.
DREWGOL Andrzej Podniesiński - 2018-04-27 - Golice (mazowieckie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-02-22 - Sieniawa (podkarpackie)
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Pszczyna (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)