SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Pszczyna oferta pracy OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (wynagrodzenie do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu InSert
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku wymagającym kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, m. in. przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, naliczania wynagrodzeń, bardzo dobra znajomość Praw Pracy i ubezpieczeń społecznych, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, umiejętność tworzenia raportów i analiz z zakresu danych personalnych, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość programów INSERT GT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Warowna 8, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Warowna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Jakościowa kontrola produkcji przez wykonywanie analiz i badań wyrobów. Bieżąca dokumentacja wyników przeprowadzonych prac. CV na adres hr (at) janton.pl
JANTOŃ SA Sp.K - 2018-01-12 - Dobroń (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
KDG Krystian Dziecielski - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Art. 150 F, aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy, przygotowywanie wycen i ofert handlowych, raportowanie wykonywanych zadań.
Firma Handlowo Usługowa CEZETPOL Zbigniew Ciupak - 2018-01-24 - Godziszów Trzeci (lubelskie)
Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż towaru, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem, realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych zadań, WYNAGRODZENIE BĘDZIE USTALONE INDYWIDUALNIE
CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska - 2016-09-27 - Witnica (lubuskie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, praca przy grillu, tosterach, frytkownicach, obsługa kasy, prace porządkowe, przygotowywanie napojów i deserów, czyszczenie i konserwacja sprzętu.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów ekspozycji towarów, poprzez wykładnie produktów zgodnie ze standardem sieci detalicznej
KRAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Modła Królewska (wielkopolskie)
Utrzymanie kontraktów zawartych i ich obsługa, pozyskiwanie nowych obszarów sprzedaży.
LB RAIL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Stare Babice (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Kontrola produkcji pod względem procedur jakości w poszczególnych działach, współpraca z firmami powiązanymi w Rosji i na Ukrainie.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2016-02-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynków zagranicznych, kontakty i negocjacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
Pomoc przy pracach stolarskich
P.P.D. "STOLMAT" EWA WYSOCKA - 2016-09-06 - Szybowice (opolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w laboratorium (Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi).
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. - Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-2: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
inżynier budowy dróg
Bruk - Dar Dariusz Skawiński - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
- Wsparcie dla działu handlowego,- Obsługa systemu CRM,- Przygotowywanie ofert handlowych pod nadzorem kierownika dz. handlowego,- Wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-udział w ustalaniu kosztów produkcji wyrobu -sporządzanie rysunków oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadzór nad dokumentacjązwiązaną z przekształcaniem wyrobów oraz z wdrożeniami nowych wyrobów-udział w przygotowywaniu procedur produkcji-współpraca z innymi działami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Polkowice (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie i opracowywanie strategii markegingowej firmy, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Pszczyna (śląskie)
w/g potrzeb
FORMASTER S.A. Kielce - 2018-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Koordynacja prac pionu produkcji z pionem technicznym Udział w przygotowaniu technicznym nowych zadań produkcyjnych Analiza kosztów zadań produkcyjnych Bezpośrednia podległość dyrektora technicznego z Chile Udział w przygotowaniu infrastruktury technicznej do zadań produkcyjnych w szczególności form do produkcji wyrobów Nadzór na realizowaną produkcją w zakresie zgodności wyrobów z dokumentacją techniczną Współpraca z klientami w zakresie technicznym na etapie przygotowania oferty handlowej i realizacji projektu, jak również na etapie wdrażania projektu do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Polkowice (dolnośląskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)