SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M Warszawa oferta pracy CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty

Data publikacji: 2020-04-21

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia miesięczna regulaminowa+ pakiet socjalny+ opieka medyczna

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo, ekonomia, finanse

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program KamSoft (zarządzanie aptekami)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse), umiejętność obsługi KAM SOFT, MS Office, programu EXCEL (zaawansowany), 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Obowiązki: - codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty [Zgłoszenia: atrzmiel (at) cefarm.com.pl, 691 980 575]

Nazwa pracodawcy: CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA

danePracodawcy_nip: 5250004220

danePracodawcy_regon: 00028834300000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Adres strony pracodawcy: http://www.cefarm.com.pl/

Ulica pracodawcy: Jana Kazimierza

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.04.2020

Oferta pracy ważna do: 21.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2add49434de6ac09ff827989066823d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADROWYCH K/M - od 4 000 PLN

Komunikacja z klientem w sprawach kadrowych, sporządzanie umów, wyliczanie wypat, sporządzanie deklaracji, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. USŁUG KATERINGOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie, dostarczanie i organizowanie usług kateringowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piła (świętokrzyskie)

TATUAŻYSTA - od 2 600 PLN

Wykonywanie tatuaży, tatuażysta, robienie projektów graficznych.Umowa na czas określony: 3 lata. Praca według grafiku w godzinach: 10.00-18.00.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA B2B. OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT. - od 2 250 PLN

Praca Biurowa. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
AITL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WARSZAWIE - 2019-02-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Krzeszów (dolnośląskie)

STOLARZ-MONTER MEBLI NA WYMIAR - od 3 000 PLN

Praca w Kamieniu Śląskim
Meble Dubowik Dominik - 2019-04-04 - Kamień Śląski (opolskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU W INTERNECIE (30-) - od 2 500 PLN

zarządzanie i rozwój strony internetowej oraz profilu na facebooku, przygotowywanie kampanii reklamowych w internecie, komunikacja oraz dbanie o dobre relacje z klientami firmy, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych,
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Skrzyszów (małopolskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 2 000 PLN

Wykonanie szalunków i rusztowań budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 650 PLN

stały kontakt oraz spotkania z klientami z Ukrainy i Rosji, sprzedaż wyrobów, delegacje służbowe do Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Stara Iwiczna (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI MAGAZYNOWEJ - od 3 200 PLN

-kontrola jakości artykułów,-kompletowanie wadliwych zamówień,-wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu,- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 700 PLN

kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - od 1 850 PLN

Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 4 000 - 5 500 PLN

Konserwacja, prowadzenie bieżących napraw urzadzeń wykorzystywanych na produkcji, wykonywanie przeglądów okresowych oraz codzienna kontrola stanu maszyn, urzadzeń produkcyjnych i technicznych. Wspólpraca z innymi działami w zakresie zapewnienia optymalnej pracy linii
FM POLSKA SP Z O.O. - 2019-04-11 - Olszowa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, fakturowanie, realizacjamonitoringu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Dołhobyczów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SAP GRC - do 8 000 PLN

- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 750 PLN

kontrola jakości mebli, dopuszczanie towaru do wysyłki
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Krajenka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 700 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Obsługiwanie klientów, poczty meilowej, obsługa interwencji i reklamacji, analizowanieprawidłowości wprowadzanych danych do systemu, monitorowanie statusów przesyłek, obsługa telefoniczna.
InPost S.A. - 2017-11-24 - Łazy (mazowieckie)

SPECJALISTA IT - do 9 500 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI TOWARÓW I ZAMÓWIEŃ - od 2 400 PLN

-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ISO - od 3 200 PLN

Praca w oparciu o przyjęte standardy Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) opartego na normie ISO, współudział w monitorowaniu przestrzegania zasad i zasobów w dokumentacji ZSZ, udział w realizacji założonych zadań korygujacych i doskonalących, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I ADMINISTRACJI - od 2 050 PLN

kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - PPOŻ - od 1 300 PLN

Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)


Wybierz powiat