SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M Warszawa oferta pracy CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia miesięczna regulaminowa+ pakiet socjalny+ opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo, ekonomia, finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program KamSoft (zarządzanie aptekami)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse), umiejętność obsługi KAM SOFT, MS Office, programu EXCEL (zaawansowany), 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Obowiązki: - codzienne śledzenie informacji na temat nowo ogłaszanych przetargów wersji elektronicznej i odnajdowanie ogłoszeń o przetargach na wyznaczonym terenie- bieżące śledzenie i kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących postępowania przetargowego- odpowiednie archiwizowanie w/w dokumentów- zgłaszanie wątpliwości, pisanie zapytań i protestów dotyczących SIWZ, śledzenie odpowiedzi szpitala zamieszczanych na stronach internetowych- sporządzanie raportów ze sporządzonych ofert przetargowych i podpisanych umów oraz przesyłanie ich do przełożonego- kompletowanie kserokopii i powielanie wyciągów z KRSu , ZUSu, Urzędu Skarbowego Krajowego Rejestru Karnego i innych, kontrola ich ważności- ścisła, codzienna współpraca z odpowiednią osobą w terenie- informowanie o przygotowywanych oferta przetargowych i terminach otwarcia przetargów- dbałość o dostarczanie do szpitali i innych jednostek na określony w SIWZ czas ważnej oferty przetargowej- przedstawienie na 2 dni przed terminem przetargu wydrukowanej gotowej do akceptacji oferty- współpraca z producentami zakresie przygotowywania ofert handlowych i ofert przetargowych dla zamawiających w trybie Ustawy zamówieniach publicznych- wprowadzanie umów/aneksów przetargowych do systemu komputerowego, sporządzenie aneksów do umów przetargowych, przesyłanie egzemplarza umowy/aneksu do Biura Zarządu i kopii umów/aneksów do działów współpracujących z Działem Sprzedaży Szpitalnej pod wzglądem obsługi umów przetargowych oraz wersji elektronicznej do Działu Zakupów- współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Kredytów i Windykacji w zakresie przygotowywanie oferty [Zgłoszenia: atrzmiel (at) cefarm.com.pl, 691 980 575]
Nazwa pracodawcy: CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 5250004220
danePracodawcy_regon: 00028834300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: http://www.cefarm.com.pl/
Ulica pracodawcy: Jana Kazimierza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2add49434de6ac09ff827989066823d
Podobne oferty pracy
Komunikacja z klientem w sprawach kadrowych, sporządzanie umów, wyliczanie wypat, sporządzanie deklaracji, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie, dostarczanie i organizowanie usług kateringowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piła (świętokrzyskie)
Wykonywanie tatuaży, tatuażysta, robienie projektów graficznych.Umowa na czas określony: 3 lata. Praca według grafiku w godzinach: 10.00-18.00.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Piła (wielkopolskie)
Praca Biurowa. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
AITL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WARSZAWIE - 2019-02-04 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
Praca w Kamieniu Śląskim
Meble Dubowik Dominik - 2019-04-04 - Kamień Śląski (opolskie)
zarządzanie i rozwój strony internetowej oraz profilu na facebooku, przygotowywanie kampanii reklamowych w internecie, komunikacja oraz dbanie o dobre relacje z klientami firmy, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych,
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Skrzyszów (małopolskie)
Wykonanie szalunków i rusztowań budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)
stały kontakt oraz spotkania z klientami z Ukrainy i Rosji, sprzedaż wyrobów, delegacje służbowe do Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
-kontrola jakości artykułów,-kompletowanie wadliwych zamówień,-wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu,- obsługa programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja, prowadzenie bieżących napraw urzadzeń wykorzystywanych na produkcji, wykonywanie przeglądów okresowych oraz codzienna kontrola stanu maszyn, urzadzeń produkcyjnych i technicznych. Wspólpraca z innymi działami w zakresie zapewnienia optymalnej pracy linii
FM POLSKA SP Z O.O. - 2019-04-11 - Olszowa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, fakturowanie, realizacjamonitoringu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Dołhobyczów (lubelskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości mebli, dopuszczanie towaru do wysyłki
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Krajenka (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługiwanie klientów, poczty meilowej, obsługa interwencji i reklamacji, analizowanieprawidłowości wprowadzanych danych do systemu, monitorowanie statusów przesyłek, obsługa telefoniczna.
InPost S.A. - 2017-11-24 - Łazy (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-06-08 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
Praca w oparciu o przyjęte standardy Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) opartego na normie ISO, współudział w monitorowaniu przestrzegania zasad i zasobów w dokumentacji ZSZ, udział w realizacji założonych zadań korygujacych i doskonalących, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)