SPECJALISTA DS. PROMOCJI CZYTELNICTWA Zielonki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI CZYTELNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z zespołem bibliotekarzyw zakresie promocji, współpraca z samorządami, mediami lolalnymi. regionalnymi i ogólnopolskimi, informowanie o wydarzeniach planowanych w Bibliotece i Izbie regionalnej,sporządzanie i redagowanie dokumentacji, redagowanie tekstów, dokumentacji zdjęciwej z wydarzeń i imprez o charakterze promocyjno- kulturalnym prowadzonych przez Bibliotekę i Izbę Regionalną, przygotowanie i gromadzenie bieżącej dokumentacji w tym projektów pism w związku z realizacją zadań, planowanie, koordynacja, współorganizacja i promocja imprez o charakterze promocyjnym, wydarzeń kulturalnychw gminie Zielonki i poza regionem. w którym zaangażowane są Biblioteka i Izba regionalna, kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych tj.banerów, ulotek, broszur, tekstów reklam, artukułów do prasy i na strony www. itp(opracowanie koncepcji, redakcja, wybór i opracowanie zdjęć, współpraca z drukarnią)
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Zielonki (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z zespołem bibliotekarzyw zakresie promocji, współpraca z samorządami, mediami lolalnymi. regionalnymi i ogólnopolskimi, informowanie o wydarzeniach planowanych w Bibliotece i Izbie regionalnej,sporządzanie i redagowanie dokumentacji, redagowanie tekstów, dokumentacji zdjęciwej z wydarzeń i imprez o charakterze promocyjno- kulturalnym prowadzonych przez Bibliotekę i Izbę Regionalną, przygotowanie i gromadzenie bieżącej dokumentacji w tym projektów pism w związku z realizacją zadań, planowanie, koordynacja, współorganizacja i promocja imprez o charakterze promocyjnym, wydarzeń kulturalnychw gminie Zielonki i poza regionem. w którym zaangażowane są Biblioteka i Izba regionalna, kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych tj.banerów, ulotek, broszur, tekstów reklam, artukułów do prasy i na strony www. itp(opracowanie koncepcji, redakcja, wybór i opracowanie zdjęć, współpraca z drukarnią)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Miejsce wykonywania pracy: Zielonki, Węgrzce, Przybysławice. Praca od 8-16 lub 12-20
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI CZYTELNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielonki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność, skrupulatność,sumienność, zaangażowanie w pracy, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, dobra organizacja pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji. preferowane doświadczenie zawodowe.niezbędna wiedza praktyczna z zakresu bibliotekarstwa, i pracy w bibliotece, znajomość obsługi komputera( w tym biegle Word, Excel) oraz programu bibliotecznego SOWA, umiejętność z zakresu PR i pozyskiwania środków zewnętrznych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie do pracy w ramach robót publicznych z Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: BIBLIOTEKA
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6158bbe1ab5ef883d65bf0f8556eb347
Podobne oferty pracy
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracodawców.2. Dokumentowanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej.4. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników.6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników.7. Sporządzanie i przekazanie dokumentów zgłoszonych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania.12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej.13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych.15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych.16.Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi zauwazonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
Prace budowlane przy obiektach mostowych na terenie Polski środkowej, zachodniej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2019-02-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
XPLUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i aktualizacja cen sprzedaży produktów, sporzadzanie raportów i analiz sprzedażowych, przygotowanie
Torex Spółka zoo Janowice - 2016-06-08 - Piątek (łódzkie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe związane z gospodarką odpadami, obsługa klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Bełchatów (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzanie ścisłymi doświadczeniami polowymi
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
oprowadzanie wycieczek, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie w czystości obiektów, czuwanie nad bezpieczeństwem zbiorów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Podborsko (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu- staż EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Psary Małe (wielkopolskie)
obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fa-brykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywa-nie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, kontakt i współpraca z osobami tureckojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
Koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja i realizacja przegladów, konserwacji oraz napraw, dekretacja faktur ( SAP-WORKFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń i usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.oz - 2016-02-11 - Biała (mazowieckie)
- obsługa komputera oraz znajomość systemów informatycznych, w tym programu EDINET, my Raben, Streamsoft - sporządzanie faktur sprzedaży- współpraca z kontrahentami w zakresie realizacji zamówień- zakładanie i realizacja zleceń transprtowych na wysyłkę towaru- nadzór nad magazynem wyrobów gotowych (przyjęcia i wydania magazynowe)
Animak-Kopcza sp.j. - 2019-02-22 - Legnica (dolnośląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalisty administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
TELEMAIN Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2016-09-01 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
prowadzenie księgowości
"KAREM" Dariusz Wierzbicki - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Udział w kreowaniu i rozwoju strategii sprzedaży na rynku, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami oraz aktywny udziaół podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-10-30 - Chmielnik (podkarpackie)
wg stanowiska pracy
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2016-04-12 - Karniowice (małopolskie)
obsluga zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, azerskim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowości dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
zaopatrzenie zakladu w ziarno kukurydzy suchej i mikrej w systemie ciągłym
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Piaszczyna (pomorskie)