SPECJALISTA DS PROJEKTÓW Wejherowo oferta pracy Wejherowskie Centrum Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: •samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami,•opracowywanie koncepcji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami;•opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych;•aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych i innych;•przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektem – czynności rozliczenia projektu;•terminowe przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatno
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Wejherowskie Centrum Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-200 Wejherowo 255, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami,•opracowywanie koncepcji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami;•opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych;•aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych i innych;•przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektem – czynności rozliczenia projektu;•terminowe przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatno
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: skuteczne zarządzanie projektem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wejherowskie Centrum Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
84-200 Wejherowo 255, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Numer budynku pracodawcy: 255
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8bf467b706ff3e245c52ae302712b395
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Radom (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
Składanie konstrukcji aluminiowych na terenie zakładu oraz montaż u klienta.
BRUNO sp. j. Bogdan Nowak, Grzegorz Nowak, Anna Kita - 2016-03-04 - Drużków Pusty (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt mailowy z klientem indywidualnym, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo techniczne w zakresie doboru i sprzedaży elementów złącznychUtrzymywanie relacji biznesowych z bieżącymi Klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych KlientówDobór elementów złącznych do profilu Klienta, profesjonalne doradztwoRealizacja wyznaczonych zadańOkresowe spotkania na miejscu u klienta (wyjazdy zagraniczne)
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na terenie Południowej Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne poszukiwanie nowych klientów wśród pełnoletnich osób palącychRealizacja założonych celów sprzedażowychPrezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi KlientamiOpieka posprzedażowa Klientów oraz prezentowanie akcesoriów systemu do podgrzewania tytoniuPraca z innowacyjnym produktem
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Turek (wielkopolskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi, przeprowadzanie rozmów/ korespondencji z klientami w języku niemiieckim, angielskim, francuskim, sporządzanie ofert do wyceny na przetargi, wysyłanie ofert do klientów, współpraca z działemkonstrukcyjnym i produkcji, przygotowywanie rysunków technicznych - modelowanie przestrzenne.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Wykroty (dolnośląskie)
- wystawianie faktur i listów przewozowych- obsługa administracyjna biura- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata (do 19.08.2018r.).
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań w wykonywanych w laboratorium. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - rok. Godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w wysokości 5400 brutto, niezbędne narzędzia pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet socjalny, interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Ustka (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej się produkcją palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu Anwil, przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji, remontów urządzeń i inwestycji elektrycznych.
ORLEN SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Kompleksowa wycena robót i materiałów budowlanych przy inwestycjach w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych,. Przygotowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych. Wykonywania i sprawdzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlano-montażowych, sieci i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, sieci i instalacji elektrycznych. Opracowywanie budżetu budowy. Pozyskiwanie ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty). Negocjowanie cen z podwykonawcami i dostawcami. Tworzenie i prowadzenie baz danych z cenami.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyższe, budowlane. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 3 lata. Samodzielnego wykonywania kosztorysów/wycen budowy do wykończenia (nie remonty) obiektów przemysłowych, tj. hale produkcyjno-magazynowe, centra handlowe itp. szybkie wyceny i skrupulatne od podstaw, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie, komputer i pakiet Microsoft office głównie Excel. Znajomość j. angielski w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym (j. techniczny). Kontakt e-mail: i.wozniak (at) proinvestsa.pl
NAGIĘĆ ARKADIUSZ PRO-INVEST - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
- >Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne, adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy wynagrodzenie (podstawa + prowizja). Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji. Niezbędne narzędzia pracy potrzebne do realizacji zadań. Dobrą atmosferę w pracy.- Pozyskiwanie nowych Klientów. Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Biegła obsługa komputera i internetu. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra organizacja pracy i samodzielność,Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań. Wysoka kultura osobista. Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność. Negocjowanie warunków współpracy. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
Realizacja zleceń transportowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie kosztów zwiazanych z Działem Transportu, opracowywanie zamówień materiałaów i usług.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Częstochowa (śląskie)
Szalowanie stropów, montaż ścian, betonowanie, praca na wysokości pow. 3 m. Praca przy budowie bloków mieszkalnych. Miesięczna stawka wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Siedlce (mazowieckie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, sporzadzanie zamówień
BEIKS Machulski Spółka Jawna - 2020-01-20 - Kraśnik (lubelskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw, koordynowanie wysyłek towarów, zarządzanie flotą samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wiskitki (mazowieckie)
Oferta pracy konkursowa.Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich: przeprowadzanie badań psychologicznych: prowadzenie mediacji: przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich: poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-12-27 - Poznań (wielkopolskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Krajenka (wielkopolskie)
identyfikowanie wymogów, ograniczeń, przesłanek rekrutacyjnych ze stronypodmiotu zatrudniającego
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)