SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS Turek oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne poszukiwanie nowych klientów wśród pełnoletnich osób palącychRealizacja założonych celów sprzedażowychPrezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi KlientamiOpieka posprzedażowa Klientów oraz prezentowanie akcesoriów systemu do podgrzewania tytoniuPraca z innowacyjnym produktem
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-700 Turek -, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne poszukiwanie nowych klientów wśród pełnoletnich osób palącychRealizacja założonych celów sprzedażowychPrezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi KlientamiOpieka posprzedażowa Klientów oraz prezentowanie akcesoriów systemu do podgrzewania tytoniuPraca z innowacyjnym produktem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: podstawa + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTU IQOS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
PLAC EUROPEJSKI 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: PLAC EUROPEJSKI
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.03.2020
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d3b289b43dba6cb1b102f7f5233a172
Podobne oferty pracy
Organizacja znakowania produktów. Projektowanie oraz drukowanie etykiet. Obsługa edytora etykiet. Współpraca w innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Płock (mazowieckie)
Ocieplenia elewacji w systemie BSM.Praca na umowę zlecenie w godz. 7-17 na terenie woj. zachodniopomorskiego. Wynagrodzenie naliczane w systemie akordowym.
Biuro Obsługi Inwestycji inż. Lech Makówka - 2016-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW OPRAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Grójec (mazowieckie)
Specjalista do spraw obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
bezpośrednia, telefoniczna oraz e-meilowa obsługa klienta, współpraca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunków oraz promocja usług kosmetycznych w zakresie obsługiwania portali społecznościowych i strony internetowej, udział w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makijażu Permanentnego Agnieszka Leśniewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)
- Przeprowadzanie i tworzenie katalogu szkoleń dedykowanych dla pracownikow dzialu Asset Servicing;- Współpraca z zespołem kierowniczym w zakresie planowania sukcesji, programów rozwoju i promocji;- Zarządzanie platformą dokumentacji procesowej w celu zapewnienia prawidłowego i aktualnego poziomu dokumentacji;- Prowadzenie i współpraca przy projektach doskonalenia procesów miedzy zespołowych;- Współpraca z zespołami ds. Raportowania i zarządzania procesami w celu zapewnienia zgodności usług z wydajnością i zarządzaniem umiejętnościami. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Legnica (dolnośląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
kontakt z klientami w zakresie kontroli rozrachunków, współpraca z prawnikiem w zakresie egzekucji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-hanlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną,tworzenie i weryfikowanie punktów krytycznych dla jakości w prosesie produkcji,weryfikacja i kontrola na wszelkimi zmianami procesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakośćgotowego produktu,Aktualizacja Q-map,Control Plan,tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,Zarządzanie listą substancji chemicznych,Przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,Tworzenie Flow chart (diagramu przepływu procesu) dla produktu oraz jego aktualizacja,Dążenie do realizacji założonych celów jakościowych (KPI)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
Sporządzanie zapytań ofertowych, analiza ofert,wycena stolarki aluminiowej.
EUROBUD GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-21 - Bystrowice (podkarpackie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa maszyny mixokret, precyzyjne wykonywanie posadzki za pomocą w/w technologii, Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu Pracy oraz art. 21 Kodeksu Pracy. Praca na terytorium Bytomia oraz krajów UE.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Bytom (śląskie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta, tworzenie strategii realizacji zamówień zgodnie z przyjętymi procedurami. Rekrutacja i obsługa prawno-pobytowa pracowników ze Wschodniej Europy.Koordynacja zakwaterowań.Tłumaczenie dokumentów pracowniczych na j. ukraiński i z j. ukraińskiego na j. polski.Tworzenie akt osobowych i zarządzanie nimi zgodnie z procedurami.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łódź (łódzkie)
- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z S17, opracowywanie i weryfikacja uzyskanych danych, planowanie prac, wykonywanie harmonogramów i raportów, pozyskiwanie koniecznych decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji budowy
P.U.H.DAF-TEL Andrzej Frączyk - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Rozliczanie wynagrodzeń kierowców, wyliczanie delegacji, zatrudnianie pracowników oraz szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 3-miesięczne doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. rozliczeń, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2019-01-10 - Sulęcin (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa linii produkcyjnej (produkcja soków)WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodoweOsoby zainteresowane pracą proszone są o składnie cv na e-mail: biuro (at) organicsp.eu
ORGANIC Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Sieniawa (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
czynności związane z pakowaniem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Monitorowanie jakości wody. Badanie mikrobiologiczne surowców, półproduktów, wyrobów gotowych. Odczyt posiewów, obliczanie wyników, analiza i interpretacja, śledzenie trendów. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań i oznaczeń. Przygotowanie odczynników, rozcieńczalników i podłoży. Pobór i badanie wyznaczonych parametrów dla prób liniowych, środowiskowych. Znajomość i stosowanie procedur, instrukcji i norm, wymogów HACCP. Realizowanie założeń GLP, GHP, GMP
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
DBANIE O ODPOWIEDNIĄ EKSPOZYCJĘ TOWARÓW W SKLEPIKU FILHARMONII ORAZ W WITRYNACH, DBANIE O ESTETYKĘ I WYGLĄD SKLEPU, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, OBSLUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO (DRUKOWANIE PARAGONÓW I RAPORTÓW), SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ZA POMOCĄ PRZENOŚNEJ KASY FISKALNEJ POZA SIEDZIBĄ FILHARMONII PRZY OKAZJI KONCERTÓW LUB WYDARZEŃ ODBYWAJĄCYCH SIĘ POZA SIEDZIBĄ, ROZLICZANIE SIĘ Z UTARGU (GOTÓWKOWEGO I BEZGOTÓWKOWEGO), SPRZEDAŻ BILETÓW W KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY W SKLEPIE, PROWADZENIE EWIDENCJI CAŁOŚCIOWEJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII, DBANIE O DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, PROWADZENIE EWIDENCJI WYDAŃ NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE WYDAŃ PRODUKTÓW NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, DBANIE O PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE PACZEK, NA KTÓRE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE W SKLEPIE INTERNETOWYM, PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DLA PUNKTÓW PARTNERSKICH, FAKTUROWANIE PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH, PROWADZENIE EWIDENCJI STANU MAGAZYNOWEGO MAGAZYNU PRODUKTÓW FILHARMONII, DOKONYWANIE REGULARNYCH INWENTARYZACJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, DBANIE O PORZĄDEK W MAGAZYNIE PRODUKTÓWWYNAGRODZENIE: 2.500,00 ZŁ- WYNAGRODZENIE ZASADN., 10%-50% PREMII UZNANIOWEJ MIESIĘCZNIE BRUTTO, NAGRODA KWARTALNA-UZNANIOWA WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE O PROFILU HANDLOWYM, ZNAJOMOŚĆ ZASAD OBSŁUGI KLIENTA, UCZCIWOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SPRAWNA OBSŁUGA PROGRAMU MS OFFICE, DUŻY STOPIEŃ SAMODZIELNOŚCI, MIN. 2-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA LUB BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO
FILHARMONIA IM.MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W SZCZECINIE - 2018-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw, kompleksowa obsługa w zakresie produktów kredytowych, sprzedaż produktów bankowych, analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, stałe i systematyczne budowanie długofalowych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
PROTEGO Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi.
ITEE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)