SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW ODDELEGOWAŃMIĘDZYNARODOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW ODDELEGOWAŃMIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: do 8 744 PLN
Zakres obowiązków: 1. Doskonalenie usług w międzynarodowych oddelegowaniach poprzez usprawnianie procesów.2. Wspieranie globalnej reorganizacji procesów IA zgodnie z nowym modelem świadczenia usług, który obejmuje, ale nie musi ograniczać się donastępujących:a) Dokumentowanie bieżących i przyszłych procesów, w tym RACI iprzekształcanie ich w wizualne przyszłe mapy podróży oraz mapy procesów.b) Identyfikowanie problemów poprzez przegląd procesu, wywiady z interesariuszami.c) Propozycja przyszłego ulepszonego procesu poprzez zastosowanie zasad doskonalenia procesów.3. Wspieranie zarządzania dokumentacją i komunikację IA dla zainteresowanych stron.
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Doskonalenie usług w międzynarodowych oddelegowaniach poprzez usprawnianie procesów.2. Wspieranie globalnej reorganizacji procesów IA zgodnie z nowym modelem świadczenia usług, który obejmuje, ale nie musi ograniczać się donastępujących:a) Dokumentowanie bieżących i przyszłych procesów, w tym RACI iprzekształcanie ich w wizualne przyszłe mapy podróży oraz mapy procesów.b) Identyfikowanie problemów poprzez przegląd procesu, wywiady z interesariuszami.c) Propozycja przyszłego ulepszonego procesu poprzez zastosowanie zasad doskonalenia procesów.3. Wspieranie zarządzania dokumentacją i komunikację IA dla zainteresowanych stron.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 744 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW ODDELEGOWAŃMIĘDZYNARODOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia min licencjat, kierunek wykształcenia: ekonomiczne lub zasoby ludzkie lub dowolna dziedzina pokrewna, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale HR lub w pokrewnych, Silne umiejętności komunikacyjne z potwierdzonymi efektami usprawnień procesów. Skoncentrowanie się na kliencie i silnej współpracy z zarządem interesariuszy.Dodatkowym atutem będzie znajomość Operacji SSC oraz międzynarodowe / rynkowe doświadczenie.Bardzo dobra znajomość MS Office oraz SAP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Podobne oferty pracy
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktow, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
TOMADEX s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka - 2017-10-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywności procesów logistycznych orazinicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami ewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów, dobór technologii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udział w planowaniu izagwarantowaniu niezbędnych zasobów do realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Żory (śląskie)
Utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami kluczowych firm i sporządzanie raportów z prowadzonej przez firmę działalności, wyszukiwanie partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Michałowice (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
* pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych* przygotowanie ofert handlowych,wyceny* odbywanie spotkań handlowych* koordynacja relacji ze stałymi klientami, budowanie baz danych oraz ich aktualizacja* identyfikacja potrzeb klientów
CK Stolarka Tomasz Ciskowski - 2017-02-17 - Leśniewo (pomorskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, koordynowanie konferencji, bankietów imprez okolicznościowych.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-06-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zamawianie materiałów dla produkcji na wydz. elektrycznym i mechaniecznym. Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania cen i terminów płatności. Współpraca z magazynierami, technologami oraz działem finansowym w zakresie branży.
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( kursy, szkolenia);- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- opiekę medyczną;- dobre warunki socjalne.
"WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Kościan (wielkopolskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-02-28 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie zawodowe, chęć do pracy, miejsce pracy: Teren Ostrowa Wielkopolskiego
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane EXDACH Małgorzata Kmieć - 2016-07-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa koparki, dostarczanie kruszywa do zakładu przerobowego.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Drogoszów (opolskie)
staż - nauka sporządzania zamówień towaru, ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa firm w zakresie BHP. Wykonywanie bieżących kontroli, sporządzanie dokumentacji, przeprowadzanie kontroli i audytów u klientów, kontrole budów, sporządzanie dokumentacji powypadkowej
Firma Handlowo-Usługowa "MICHNIEWSKI" Paweł Michniewski - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
montowanie i lutowanie wiązek kablowych według instrukcji
WH Technologies Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Prabuty (pomorskie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, redagowanie dokumentów uzupełnianie druków urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
REALIZACJA PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM CUDZOZIEMCÓW, NADZÓR NAD TERMINEM WYDANYCH PRACOWNIKOM WIZ, OŚWIADCZEŃ, ZEZWOLEŃ, KONSULTOWANIA WSZYSTKICH DECYZJI ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM KANDYDATA ORAZ KONIECZNOŚCI ZAWARCIA W IMIENIU PRZEŁOZONEGO RÓŻNEGO RODZAJU UMÓW, PODJĘCIA ZOBOWIAZAŃ
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad dokumentacją, realizacja procesu produkcyjnego, wsparcie techniczne dla produkcji, optymalizacja czasu produkcji
Jaksa Jacek - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT s.c. - 2016-03-17 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)