SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA/SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW Kraków oferta pracy MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA/SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 710 PLN
Zakres obowiązków: Inicjowanie, przygotowywanie wniosków i realizacja projektów unijnych, krajowych i międzynarodowych realizowanych przez OHP w ramach programów ERASMUS+ i Europejski Korpus Solidarności, koordynacja działań w zakresie realizacji projektów w jednostkach MWK OHP, udział w opracowaniu i realizacji programów autorskich, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach i spotkaniach związanych z programami współfinansowanymi z UE, opracowanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do Małopolskiej WK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al.Słowackiego 44, 30-018 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Inicjowanie, przygotowywanie wniosków i realizacja projektów unijnych, krajowych i międzynarodowych realizowanych przez OHP w ramach programów ERASMUS+ i Europejski Korpus Solidarności, koordynacja działań w zakresie realizacji projektów w jednostkach MWK OHP, udział w opracowaniu i realizacji programów autorskich, uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach i spotkaniach związanych z programami współfinansowanymi z UE, opracowanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do Małopolskiej WK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 710 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2710 zł+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA/SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 01.09.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: dowolny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
specjalista ds. programów minimum 1 rok przy realizacji projektów rynku pracy, dodatkowym atutem będzie znajomość programów unijnych, doświadczenie w zakresie przygotowania, realizacji i oceny realizacji programów rynku pracy, wysoko rozwinięte kompetencje społeczne, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy z młodzieżą, komunikatywność, prawo jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego
danePracodawcy_nip: 6772026296
danePracodawcy_regon: 001036827
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.08.2020
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 13.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ea434b17a83ef4bd8c7b5c077bc4b70
Podobne oferty pracy
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej- oferta stażu realizowana w ramach MRP pn. Firma +1, wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, dokładność, sumienność.
kontakt przez PUP - 2020-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Ogłoszenie nr 85/2019 Śląski Oddział Wojewódzki NFZ w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko:specjalisty w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Główne obowiązki:- prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, w tym pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej oraz wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z powierzonej funkcji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843) oraz przepisami wewnętrznymi NFZ,- weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,- konsultowanie i opiniowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843),- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów finansowych dotyczących zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane pod kątem zgodności z przepisami cyt. wyżej ustawy.Praca: 8:00-16:00.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-11-21 - Katowice (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych: skaner, drukarka, kseroWysyłanie oficjalnych pism oraz e-maili Sporządzanie dokumentów, sprawdzanie ich poprawności oraz sortowanie i kompletowanieKontakt telefoniczny z partnerami biznesowymi oraz pracownikamiObycie w środowisku biurowym oraz elastyczność w wykonywanych zadaniachSporządzanie wymaganych zestawień i raportów
Techmen Industries Sp. z o.o. - 2020-06-29 - Dębica (podkarpackie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykładanie towaru na półki, metkowanie towaru, podawanie towaru klientom wraz z ich prezentacją, obsługa kasy, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Mielec (podkarpackie)
•dekretowanie i księgowanie kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych •sporządzanie rejestrów VAT, raportów wg wewnętrznych ustaleń•uzgadnianie sald z kontrahentami•monitoring i windykacja należności•współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości
MEGAMED SPOŁKA Z O.O. - 2019-06-14 - Opole (opolskie)
- samodzilene prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i zsiłków, sporządznie dokumentacji rozliczeniowych i zgłszeniowych, współpreaca z instytucjami zewnętrznymitj. ZUS, GUS, US, PFRON- rozliczanie czasu pracy w tym kierowców, praktyczna znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców- umowa na okres próbny 3 miesięczny
Meble KAMPRA A.Więcek R.Więcek P.Więcek Spółka Jawna - 2018-12-03 - Nochowo (wielkopolskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
planowanie pracy kierowców; prowadzenie dokumentacji związanej z transportem towaru; współpraca z przewoźnikami i spedycjami oraz pozyskiwanie nowych; optymalizacja kosztów logistycznych; kontrola terminowości realizacji zamówień; kontakt z klientem
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. - 2020-10-13 - Człuchów (pomorskie)
- rejestracja dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,- prowadzenie procesu rekrutacji,- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i e-maile klientów,- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby klientów i przełożonych,
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Mutowo (wielkopolskie)
Samodzielne naliczaniewynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac.Naliczanie zasiłków ZUS, m.in.: chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, swiadczeń rehabilitacyjnych.Wprowadzanie danych do systemu płacowego i do systemu Płatnik.Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, PDOF i GUS.Sporzadzanie zaswiadczeń i informacji dla pracowników, przygotowywanie dokuemntacji emerytalno - trentowej (RP-7).Prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej. Sporządzanie informacji PIT-11. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.domasik (at) mnwr.pl
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków
CENTRUM KONFERENCJI I REKREACJI "AKWAWIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Leszno (wielkopolskie)
wyksz. min. średnie,doświadczenie min. 1 rok na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, doświadczenie z zakresu rozliczania czasu pracy;praca 3 dni w miesiącu, umowa-zlecenie,wynagrodzenie: 15 zł/h do uzgodnieniaprowadzenie akt osobowych i wypłat;
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2019-08-26 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
-tworzenie listy płac i naliczanie wynagrodzeń, tworzenie raportów do ZUS, naliczanie raportów.
BFK Biuro Rachunkowe Anna Strongowska; STRONGOWSKA FHU - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- wystawianie faktur sprzedaży energii elektrycznej, ciepła i innych, naliczanie podatku akzyzowego, sprządzanie analiz finansowych, sprządzanie sprawozdań i informacji wewnętrznych i zewnętrznych, naliczanie opłat koncesyjnych od sprzedaży objetej koncesją, wspólpraca w zakresie opracowywania taryf dla ciepła i energii elektrycznej, sporządzanie informacji i sprawozdań do urzędu statystycznego, sporządzanie kalkulacji cen na roboty i usługi świadczone, prowadzenie działalności na rynku świadectw pochodzenia energii
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2018-07-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- organizowanie procesu zamówień w branży technologii teleiformatycznych z ukierunkowaniem na Serbie
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara Łubianka (wielkopolskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
Koncepcje reklamowe firmy, kampanie medialne, kreowanie wizernku firmy, przygotowywanie projektów graficznych, akcje promocyjne, analiza działąń marketingowych, aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje, spotkania, wideokonferencje w ramach wspólnych działań reklamowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Częstochowa (śląskie)
- przygotowanie art. reklamowych do wysyłki;- personalizacja art. reklamowych przy użyciu maszyn: lasera grawerującego, piaskarki;- obsługa urządzen do produkcji gadżetów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych. Silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 317 i cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, realizacja planów sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych i zawieranie kontraktów, bieżące raportowanie
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2020-11-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (BEZ POŚREDNICTWA PRACY),- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizacje i poczucie bezpieczeństwa,- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne, - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen, bony świąteczne,OFERTY ZE ZDJĘCIEM KIEROWAĆ NA ADRES e-mail: rekrutacja (at) metrixmetal.plkontakt telefoniczny: 58 530-66-01
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2020-04-15 - Tczew (pomorskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi tworzenie bazy klientów wysyłanie ofert.
AK KONESER Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Łęka (wielkopolskie)
1.Znajomość rachunkowości materiałowej2 Znajomość ewidencji środków trwałych3. Znajomość ustaw podatkowych.
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW- SPRZEDAŻ USŁUG- PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH- REDAGOWANIE TREŚCI INFORMACYJNO- MARKETINGOWYCH
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-09-05 - Trzebownisko (podkarpackie)