SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 159 Świdnica oferta pracy Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 159
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa. Poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotację. Prowadzenie dokumentacji działań. Zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi. Działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętego Brata Alberta 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa. Poszukiwanie, składanie oraz rozliczanie wniosków o dotację. Prowadzenie dokumentacji działań. Zajmowanie się kadrami oraz różnymi sprawami biurowymi. Działania na rzecz podopiecznych Towarzystwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - 159
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji oraz funduszy, znajomość programów biurowych, mile widzane prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy:
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Westerplatte 51, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Westerplatte
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.02.2020
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a0b0ceb03b119a8cde986cdcec9dfc6
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowo płacowych
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Zduńska Wola (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wołomin (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie dokumentacji dot. prowadzonych robót budowlanych, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, analiza dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Rekowo Górne (pomorskie)
Zakup materiałów budowlanych w branży elektrycznej
PPHU ELEKTROPAKS - 2015-12-09 - Puławy (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń, wydawanie zaświadczeń, obsługa programu Płatnik, wystawianie rachunków do umów, umów zleceń
REDPOL RECYCLING SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Ćmiłów (lubelskie)
telefoniczna obsługa klienta (nie akwizycja), sporządzanie raportów, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami firmy
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Tłumaczenie wewnętrznej dokumentacji, praca biurowa.
GREMI PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY - 2018-06-26 - Sulechów (lubuskie)
pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, prezentacja oferty handlowej, negocjowanie warunków sprzedaży i obsługe transakcji, utrzymanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami, wsparcie klienta w projektach
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- przyjmowanie i zwalnianie pracowników, - prowadzenie akt osobowych pracowników,- kierowanie na badania profilaktyczne i BHP,- rejestrowanie urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich,- sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych,- współpraca z ZUS-em.
Graniczna Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Gdyni - 2019-05-31 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Suwałki (podlaskie)
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-05-10 - Chojnice (pomorskie)
obsługa wpływających do firm zamówień sprzedaży, potwierdzanie klientom terminów realizacji, obsługa baz klientów, fakturowanie sprzedaży, sporządzanie protokołów dostawy
TELZAS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, realizacja założonych celów sprzedażowych, koordynowanie prac działu sprzedaży i transportu
Tadeusz Frej PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" - 2018-12-06 - Oświęcim (małopolskie)
Specjalista do spraw analiz
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie kosztorysów,weryfikacja projektów budowlanych,przygotowywanie przetargów,rozliczanie i sprzedaż robót budowlanych,biegła obsługa komputera.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o. - 2016-06-10 - Kutno (łódzkie)
Rekrutacja cudzoziemców, pomoc w załatwieniu formalności związanych z legalnym pobytem i pracą. Wprowadzenie cudzoziemca na obiekt. Praca w Krakowie oraz na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzji Prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-10 - Chełm (lubelskie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
1. rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. monitorowanie innych analityków; 3. wykonywanie analiz konfiguracji całej SAP przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7. spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych przedsiębiorstwa
PHUP "Art-Ex" Export-Import Handel Art. Spoż. I Przemysł. Jan Michalski - 2016-09-15 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do silników przemysłowych i morskich.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie i ciągłe doskonalenie procesów-tworzenie innowacji, planów jakości-zapewnienie zarządzania i rozwoju pracowników-dostarczanie targetów dla klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe mechaniczne, doświadczenie na podanym stanowisku pracy, Zakres obowiązków: naprawa autobusów
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynacja upraw, wdrażanie nowych technologii, pilnowanie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koskowice (dolnośląskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)