SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER Września oferta pracy Fundacja "Szlachetny Bohater"

Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Fundacja "Szlachetny Bohater"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2a, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 13,70 zł brutto/godz.
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA DARCZYŃCÓW - CALL CENTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
* Wykształcenie średnie * Sumienność, komunikatywność * Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: Fundacja "Szlachetny Bohater"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2a, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mail pracodawcy rekrutacja (at) szlachetnybohater.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2019
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g potrzeb
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o. o. - 2017-01-16 - Kielce (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radom (mazowieckie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
Prezentowanie produktów i usług firmy klientom w obcych językach(ukraiński, rosyjski, angielski), przygotowanie i kompletowanie dokumentów dla klientówOferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
AKKONA Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Strzembowo (mazowieckie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legionowo (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
realizacja działań z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej;
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru. Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
Obsługa programu komputerowego dedykowanego do przepływu dokumentów, (głównie dokumenty sprzedaży i kosztowe), praca z dokumentacją papierową, współpracaz pracownikami sklepu przy etykietach cenowych towarów oraz weryfikacji stanu towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)
zarządzanie restauracją
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości, sprawozdawczość finansowa, rozliczanie finansowe, zapewnienie terminowego ściagania należności, archiwizowanie i należyte przekazywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych;
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obowiązki:- wystawianie faktur sprzedaży,- dekretacja i księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych,- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- kontrola sald należności i zobowiązań oraz nadzór nad terminowością ich spłaty,- ewidencja środków trwałych,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby klienta zewnętrznego i wewnętrznego,- koordynacja obiegu dokumentów w firmie.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2019-01-08 - Gąbin (mazowieckie)
Obsługa biura, pomoc w organizowaniu i koordynacji szkoleń, pisanie programów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Lublin (lubelskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE OPERATORA SIECI KOMÓRKOWEJ. PRACA W GODZ. 9.00-18.30 W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY, Z MOŻLIWOŚCIĄ USTALENIA GRAFIKU.
Liberty Poland S.A. - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-05-04 - Rybnik (śląskie)