SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI Gąbin oferta pracy FRUCTOPLANT SP.ZO.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki:- wystawianie faktur sprzedaży,- dekretacja i księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych,- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- kontrola sald należności i zobowiązań oraz nadzór nad terminowością ich spłaty,- ewidencja środków trwałych,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby klienta zewnętrznego i wewnętrznego,- koordynacja obiegu dokumentów w firmie.
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Gąbin (mazowieckie)
Pracodawca: FRUCTOPLANT SP.ZO.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kielniki 2e, 09-530 Gąbin, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki:- wystawianie faktur sprzedaży,- dekretacja i księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych,- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- kontrola sald należności i zobowiązań oraz nadzór nad terminowością ich spłaty,- ewidencja środków trwałych,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby klienta zewnętrznego i wewnętrznego,- koordynacja obiegu dokumentów w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gąbin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gąbin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i finansowe),- Min. 2 lata doświadczenia w obszarze księgowości,- Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, umiejętność stosowania ich w praktyce,- Praktyczna znajomość MS Office.
Nazwa pracodawcy: FRUCTOPLANT SP.ZO.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy: 09-530 Gąbin, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 07.02.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Gąbin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gąbin
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2019
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa nowych kontrahentów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, utrzymanie trwałych relacji handloiwych z obecnymi i nowymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klientów w terenieaktywne pozyskiwanie klientówprezentacja nieruchomości
KOT NIERUCHOMOŚCI - DOROTA KOT - 2018-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczna realizacja zamówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocjiwynagrodzenie w przypadku umowy zlecenia 13 zł/hpraca w godzinach 8-21
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
•Współpracę z klientami w zakresie przygotowania projektów opakowań,•Prace nad specyfikacją techniczną produktów,•Degustację i akceptację prób nowych produktów, •Wysyłanie i pakowanie prób, •Akceptację promocji, •Wyjaśnianie reklamacji, •Opisywanie i dekretowanie faktur
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Skórcz (pomorskie)
Prace dekarskie, małopolskie
USŁUGI BUDOWLANE ARTUR SKAŁKA - 2016-05-04 - Trzemeśnia (małopolskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostawców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowychWysokość wynagrodzenia do negocjacji
GAMET S.A. - 2017-07-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw ubezpieczeniowych Spółki, identyfikacja i analiza ryzyka w HCM S.A., aktualizacja modeli finansowych, udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym Spółki, obsługa systemu ERP-IFS9,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
- obsługa klientów w salonie sprzedaży Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- sporządzanie raportów- prace administracyjne
TELL Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
PRACA W TARTAKU
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIO-TAR PIOTR MILAS GRABINY - 2016-04-04 - Głowaczowa (podkarpackie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, prowadzenie protokołów produkcyjnych, rozpartywanie reklamacji. Praca w godz. 8.00-12.00 w Jaworzu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny lub czas określony.
All Taste Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Jaworze (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówieńObsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Częstochowa (śląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami , realizowanie planów sprzedażowych, udział w targach, przygotowywanie przesunięć towarów / produktów / usług między jednostkami
"ELEVAX" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Słupno (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Praca na Busie do 3,5t, teren Unii Europejskiej.
DAR-MAR DARIUSZ ZAWOLSKI - 2018-06-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Stary Sącz (małopolskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci, zarządzanie procesami na sali sprzedaży, zarządzanie pracownikami, obsługa klientów, kasy fiskalnej
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Sławatycze (lubelskie)
- pomoc przy obsłudze reklamacji- sporządzanie listów przewozowych- obsługa klienta drogą elektroniczną, mailową- bezpośrednia obsługa klienta
Mirosław Gockowiak - 2017-07-19 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg HACCP, sprawdzanie jakości towarów.Wymagane min. 2 -letnie doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁADY MIĘSNE SATNISŁAWÓW Spółka z o.o. - 2016-04-07 - Stanisławów (mazowieckie)
Przepędzanie bydła, karmienie, ścielenie, porządkowanie stanowisk.
Przedsiębiorstwo Rolne "AGRO-FERM" Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Wierzbica Górna (opolskie)
Transport krwi z ośrodka do labolatorium samochodem służbowym (praca Gostynin i okolice)
Maryla Drynkowska-Panasiuk CENTRUM DIAGNOSTYKI LABOLATORYJNEJ - 2017-03-23 - Łódź (łódzkie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)