SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM Miasteczko Śląskie oferta pracy HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Wynagrodzenie: 2 785 - 3 570 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw ubezpieczeniowych Spółki, identyfikacja i analiza ryzyka w HCM S.A., aktualizacja modeli finansowych, udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym Spółki, obsługa systemu ERP-IFS9,
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie (śląskie)
Pracodawca: HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hutnicza 17, 42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw ubezpieczeniowych Spółki, identyfikacja i analiza ryzyka w HCM S.A., aktualizacja modeli finansowych, udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym Spółki, obsługa systemu ERP-IFS9,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 785 - 3 570 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 785 - 3 570 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, ubezpieczenia, finanse, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, wiedza z zakresu matematyki finansowej, rynków finasowych, statystyki, rachunkowości, ubezpieczeń; wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność,
Nazwa pracodawcy:
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA OŁOWIU, CYNKU I CYNY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania ryzykiem (underwriter)
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 02.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalisty d/s kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie dokumentacji zarybieniowej, transport materiału zarybieniowego, obsługa zawodów wędkarskich
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Radom (mazowieckie)
projektowanie rozwiązań oświetleniowych zgodnie obowiązującymi normami
Z.P.U.O. i E. "ELGIS-GARBATKA" Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Ponikwa (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Modernizacja i konserwacja instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Uruchamianie instalacji wg dokumentacji technicznej. Montaż urządzeń sygnalizacyjnych i sterujących. Budowa LAN, CCTV, SSWiN, KD, SSP i inne. Budowa tras kablowych. Budowa instalacji oświetleniowych, odgromowych, siłowych. Wykonywanie pomiarów elektrycznych.
NETWORK SYSTEMS Maciej Wyrzykowski - 2017-06-22 - Jabłonna (mazowieckie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów Opieka nad stałymi Klientami Tworzenie ofert handlowychProwadzenie i współpraca przy tworzeniu akcji marketingowychOrganizacja i prowadzenie szkoleńPrezentacja proponowanych przez PPUH Skalmex urządzeń i oprogramowania u Klienta
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo - Handlowe SKALMEX Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w tym : oferowanie, obsługa zamówień, umawianie dostaw, fakturowanie monitorowanie płatności weryfikacja cen i warunków płatności.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2016-02-08 - Lipsko (mazowieckie)
Wykonywanie analiz mikrobiologicznych jakościowych i ilościowych, opracowywanie wyników badań, pobieranie prób, prowadzenie dokumentacji mikrobiologicznej, organizacja pracy laboratorium.
KRAKOWSKIE ZAKŁADY ZIELARSKIE "HERBAPOL" W KRAKOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji kart przekazania odpadów,Przygotowywanie raportów związanych z eksploatacją, wydajnością produkcji, pracą instalacji, Sporządzanie analiz przerobu, bilansów strumieni odpadów, dla instalacji przetwarzania odpadów
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-08-30 - Opole (opolskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracownikóww języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłozeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawcówprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu obsługa i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie działań obniżających koszt surowców tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usługkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawcówatrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracępracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
wycena stolarki otworowej PCV, sporządzanie ofert, zamówień, kontakt z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta
EUROCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-21 - Grojec (małopolskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
komlepksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych tj kierowców z terenów Europy Wschodniej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów, podpisywanie z nimi umów, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
analiza rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart, przegotowywanie umów, pomoc logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)