SPECJALISTA DS. PŁAC Prudnik oferta pracy OPTIMA Medycyna SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Samodzielne przygotowywanie listy płac, naliczanie wynagrodzenia, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń. Obliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych. Bardzo dobra znajomość obsługi programu komputerowego Płatnik ZUS. Sporządzanie deklaracji ZUS. Przygotowywanie analiz i raportów. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości dochodów dla pracowników.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: OPTIMA Medycyna SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 2a, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Samodzielne przygotowywanie listy płac, naliczanie wynagrodzenia, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń. Obliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych. Bardzo dobra znajomość obsługi programu komputerowego Płatnik ZUS. Sporządzanie deklaracji ZUS. Przygotowywanie analiz i raportów. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wysokości dochodów dla pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa programu Płatnik oraz pakietu MS Office.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzen i korygowania list płac. Dobra znajomość programu Płatnik.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OPTIMA Medycyna SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 2a, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, podanie ; skkierowanie do pracy.Wysyłając dokumenty Pracodawca prosi o załączenie klauzuli:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Optima Medycyna SA ul. Głogowska 37, 45-315 Opole moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. aplikacja, list motywacyjny, CV) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej dla celów rekrutacyjnych, w procesie rekrutacji na stanowisko "SPECJALISTA ds. PŁAC "
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących od klientów - przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacja zamówień- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi relacji - budowanie strategii pozyskiwania klientówWymagania: wykształcenie wyższe, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, budowanie długotrwałych relacji z klientem, aktywne pozyskiwanie klientów, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1 w mowie i piśmie, min. 1 rok doświadczeniaPraca w godzinach: 08:00-16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sterylizacja narzędzi chirurgicznych
Praxima Krakpol Spółka z o.o. - 2016-01-29 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie zespołem, logistyka, marketing, współpraca z Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązkow na stanowisku pracy: sporządzanie kalkulacji oraz kosztorysowanie robot w branżach mechaniczna, elektryczna, instalacyjna.
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sokół - 2018-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie produktów, surowców do i z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej z wykorzystaniem programu magazynowego, rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu, stosowanie procedur charakterystycznych dla produktów leczniczych
ELANDA PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Rozprza (łódzkie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. macedońskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz macedońskim
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
obsługa klientów, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zestawianie faktur, prowadzenie rozliczeń firmy, dotacji
MK AGRO PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Choczewko (pomorskie)
pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
DZIAŁANIA HANDLOWO-MARKETINGOWE :przygotowywanie ofert handlowych, promocji , telefoniczne zbieranie zamówień, fakturowanie i przygotowywanie dokumentów dostaw; godz. pracy 8-16
Premar Słupsk - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osob zatrudnionych w Centrum, w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę,b) sporządzanie list płac pracowników, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz Urzędem Pracy,c) nadzór nad urlopami pracowników oraz uprawnieniami gwarantowanymi przez ustawę o pracownikach samorządowych,d) terminowe wystawianie skierowań na badania profilaktyczne,e) obsluga Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON oraz GUS,f) ewidencjonowanie czasu pracy (harmonogramy, listy obecności),g) obsługa uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego (rejestracja w ZUS,naliczanie świadczeń integracyjnych, wystawianie zaświadczeń, itd).
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
Doradztwo w zakresie oferowanyc produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
LIBERTY POLAND Spółka Akcyjna - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie dotacji zgodnych ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosków dotacyjnych, tworzenie , planowanie harmonogramów i biznesplanów,obsługa i rozliczanie projektu.
ARFEN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentow transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa suwnic sterowanych z kabiny
METALODLEW - ŻELIWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partneramibiznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Norki (warmińsko-mazurskie)
produkcja mebli
GAŁA MEBLE Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Twardogóra (dolnośląskie)
Prezentowanie oferty handlowej firmy, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, fakturowanie sprzedaży, wprowadzanie danych klientów, samodzielna obsługa klienta, sporządzanie dokumentacji dokonywanych transakcji.I zmiana 08:30-16:30Oferta stażu dla osób do 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kontraktów z UA, rekrutacja i obsługa pracowników, organizacja zatrudnienia, obsługa pracowników w sprawie legalizacji pobytu, konsultacja pracowników z UA w sprawie legalności zatrudnienia oraz innych spraw związanych z legalnym pobytem i pracą cudzoziemców.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń, opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla w/w form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)