SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Rozprza oferta pracy ELANDA PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wydawanie produktów, surowców do i z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej z wykorzystaniem programu magazynowego, rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu, stosowanie procedur charakterystycznych dla produktów leczniczych
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Rozprza (łódzkie)
Pracodawca: ELANDA PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sportowa 9, 97-340 Rozprza, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wydawanie produktów, surowców do i z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej z wykorzystaniem programu magazynowego, rozmieszczanie towarów na powierzchni magazynu, stosowanie procedur charakterystycznych dla produktów leczniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rozprza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rozprza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kierowca operator wózka jezdniowego (widłowego)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie, znajomość oprogramowania związanego z gospodarką magazynową
Nazwa pracodawcy:
ELANDA PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Sportowa 9, 97-340 Rozprza, powiat: piotrkowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres e-mail: cv (at) elanda.plCV musi zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ELANDA PHARMA SP. Z O. O. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: piotrkowski
Gmina pracodawcy: Rozprza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rozprza
Ulica pracodawcy: Sportowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2018
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 06.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad BHP
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
dostosowywanie umow abonenckich do zmian prawnych w prawie telekomunikacyjnym, kontakt z nadawcami, renegocjacje umów
S.A.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Białystok (podlaskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowejzakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej
DINO POLSKA SA - 2018-10-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa sprzętu elektroniki 3D I zmiana pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy działów produkcyjnychkontrola jakości produkcji
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Hucisko (mazowieckie)
Opis stanowiska:Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych,Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży,Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie relacji biznesowych,Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Dobre warunki wynagrodzenia oraz atrakcyjny system premiowy,Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop). Wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów w branży reklamowej min. 2 lata,Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne,Nastawienie na skuteczną realizację celów,Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji.Miejsce pracy: Wrocław Kontaktv kandydatów z pracodawcą: 790 703 500Oferta w sali: C
tuWroclaw.com Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja, planowanie i kontrola pracy działu kosmetologii, wysyłka kosmetyków do Chin, Ameryki Południowej. Praca 20 godz./tydz., od poniedziałku do piątku wg. zleceń.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Piastów (mazowieckie)
SAMODZIELNE ZAPLANOWANIE I KOORDYNACJĘ PROCESU SZKOLEŃ;OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNĄ SZKOLEŃ I INNYCH DZIAŁAŃ ROZWOJOWYCH (PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, KONTAKT Z UCZESTNIKAMI, PROCESOWANIE );KONTAKT Z ZEWNĘTRZNYMI KONTRAHENTAMI, W TYM NEGOCJOWANIE OFERT;PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ORAZ STATYSTYK DOTYCZĄCYCH DZIAŁAŃ SZKOLENIOWYCH I ROZWOJOWYCH. DO APLIKACJI PROSIMY DODAĆ: WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB OBECNEGO PROCESU REKRUTACJI,ORAZ DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI, ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU, O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2002 R., POZ. 926 Z PÓZNIEJSZYMI ZMIANAMI.
APT ONE SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, również w soboty.
KORAL S. A. - 2018-10-11 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu instytutu, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, obsługa systemów informatycznych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
specjalista
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, sprawna obsługa komputera w tym MS Office, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia, umiejętności analityczne oraz organizacyjne, umiejętność współpracy z zespołem produkcyjnym. Firma oferuje: ciekawą pracę w zgranym zespole, pakiety świadczeń socjalnych. Charakterystyka pracy: planowanie,koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych, bieżąca analiza zdolności produkcyjnych, norm robocizny i zużycia materiałów, identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Rozwoju Produktów. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Radlin (śląskie)
Przygotowywanie ofert, zamówień w systemie. Praca w zespole odpowiedzialnym za realizację zamówień sprzedażowych. Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale.
SIG Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe-min. licencjat.Możliwość pracy w wymiarze 1/2 etatu.
Laelia Beauty Group Anna Urbańczyk - 2018-08-31 - Racibórz (śląskie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-04-04 - Karczew (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-01-18 - Krosno (podkarpackie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
ref.ds.handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Suwałki (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
promocja produktów
kontakt przez OHP - 2016-03-24 - Rumia (pomorskie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
realizacja zgodnie z przepisami prawa pracy polityki kadrowej, prowadzenie dokumentacji, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, prowadzenie szkoleń z zakresu kadr, zapoznawanie pracodawców z obowiązującymi przepisami prawa pracy, sporządzenia oraz prowadzenie korespondencji biurowej, przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Zduńska Wola (łódzkie)