SPECJALISTA DS. PŁAC Olsztyn oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 088 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list plac, rozliczanie ZUS i US, PFRON, wystawianie ruków i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników, przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, przygotowywanie danych do arkusza organizacji SIO, planów finansowych itp, inne czynności zlecone przez Dyrektora. Godziny pracy między 7.30-15.30
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bałtycka 151, 10-041 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list plac, rozliczanie ZUS i US, PFRON, wystawianie ruków i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników, przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, przygotowywanie danych do arkusza organizacji SIO, planów finansowych itp, inne czynności zlecone przez Dyrektora. Godziny pracy między 7.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 088 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2088 + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 088 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 01.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, ekonomia, rachunkowość. Doświadczeie zawodowe w przypadku wykształcenia średniego 5 lat, w przypadku wykształcenia wyższego 4 lata . Biegła obsługa komputera. Obsługa programów do naliczania płac, znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, KPA, przepisów Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy, Ustawy o systemie oświaty i PRawa oświatowego.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie
danePracodawcy_nip: 7393887221
danePracodawcy_regon: 364961476
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Bałtycka 151, 10-041 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Bałtycka
Numer budynku pracodawcy: 151
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf79da406c42ebc7335cfdaa6f27228e
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Dobroszyce (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Żary (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie produktów do sprzedaży, realizowanie zamówień, przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klienta. Godziny odbywania stażu pn - pt 10:00-18:00
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Bełchatów (łódzkie)
opieka nad dziećmi
Single - Family Homes Jakub Żochowski - 2019-05-27 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka nad podopiecznymi ( kobiety z dziećmi) w placówce
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej w Koszalinie - 2019-02-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wymagana umiejętność spawania metodami TIG, MIG, MAG w przypadku spawacza. Praca na 1 zmianę w godz. 6:00-14:00 lub 7:00 do 15:00
Bogusława Pachytel MERSTAL.PL - 2019-06-17 - Biertowice (małopolskie)
obsługa i pozyskiwanie kontrahentów
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień składanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań , raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-12-05 - Stoisław (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Zakopane (małopolskie)
- obsługa klienta,- komunikacja telefoniczna i mailowa w języku angielskim,- dbanie o relacje z klientem,
kontakt przez OHP - 2019-10-08 - Wiele (pomorskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolnośląskie)
Rozpoznanie i zanalizowanie potrzeb klientów hiszpańskojęzycznych oraz ustalanie ich hierarchii; ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów; przygotowanie budżetu promocji konsumenckich. Umowa o dzieło
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” - 2019-09-03 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)
dostarczanie pustych palet w obszarze magazynu; kontrola i klasyfikacja palet dostarczanych kierowcy i odbiorcy; praca w godzinach od 06:00 do 14:00
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nauka/pomoc:-obsluga klienta,wycena uslug kurierskich dla klienta indywidualnego i instytucjonalnego,-wysylanie ofert kurierskich.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie masaży, kontakt z klientem, konsultacje z zastosowaniem medycyny naturalnej
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Kraków (małopolskie)
szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie www.slupsk.so.gov.pl w zakładce "oferty pracy"
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2019-11-05 - Opoczno (łódzkie)
1. Szkolenie BHP i PPOŻ oraz zapoznanie z Regulaminem Pracy.2. Poznanie Naczelnych Wartości Firmy AmRest jako międzynarodowa korporacja prowadząca najsłynniejsze sieci gastronomiczne na całym świecie. 3. Wprowadzenie do brandu KFC, poznanie zasad HACCP analiza zagrożeń i krytyczne punkty kontroli.4. Poznanie smaku potraw.5. Zapoznanie z metodą zarządzania zapasami i stanami magazynowymi FIFO (pierwsze weszło pierwsze wyszło).6. Poznanie zasad sugestywnej sprzedaży.7. Otwarcie, przejęcie, zamknięcie stanowiska pracy. Przygotowywanie półproduktów do otwarcia restauracji, przygotowywanie kanapek, sałatek, kukurydzy, deserów, obsługa frytkownicy.8. Obsługa systemu zarządzania produkcją. Obsługa systemu kasowego. 9. Przyjmowanie zamówień. Obsługa kawiarki.10. Pakowanie produktów. Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Stare Brynki (zachodniopomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
ZORIA GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
Do obowiązków będzie należeć sprzedaż systemów oraz usług informatycznych, w tym:- Poszukiwanie, nawiązywanie relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów- Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz dbanie o jakość obsługi- Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji- Przygotowanie ofert handlowych oraz ofert w postępowaniach przetargowych- Opracowywanie treści materiałów reklamowych- Udział w planowaniu i realizacji działań promocyjnych
R-SOFT STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów indywidualnych i firmowych, obsługa kasowa, finalizacja umów o produkty bankowe.
Ertigo Monika Wasilewska - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa i konserwacja sprzętu
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-02-05 - Zawiercie (śląskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, kontrola realizacji powyższych planów, sporządzanie raportów i analiz finansowych, analiza rentowności usług i produktu, kontrola kosztów, współpraca z działem księgowości
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2020-05-29 - Piła (wielkopolskie)