SPECJALISTA DS. PŁAC Lublin oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA nr 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: *w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami, nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp. nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ich wykazy, w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników, w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy, w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp. wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków,wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów, sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych, uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników; odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną; sporządza sprawozdania: GUS, SIO.
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA nr 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIECAŁA 1, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami, nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp. nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ich wykazy, w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników, w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy, w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp. wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków,wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów, sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych, uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników; odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną; sporządza sprawozdania: GUS, SIO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy działów kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków pracowniczych;5. Spełnia poniższe warunki:posiada wykształcenie wyższe lub średnie; posiada doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej w zakresie naliczania i rozliczania płac i pochodnych płacowych; ma minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 4-letni staż pracy zawodowej;Dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów ordynacji podatkowej, przepisów ubezpieczeń społecznych; przepisów PFRON; Znajomość przepisów oświatowych (ustawa o systemie oświaty, Karta Nauczyciela ), znajomość przepisów samorządowych; umiejętność obsługi komputera, programu Vulcan- płace, KSAT, programu Płatnik- ZUS; poczty elektronicznej, Word, Exel; Umiejętność sporządzania sprawozdań płacowych; Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS; Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, Komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kreatywność.
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
NIECAŁA 1, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: NIECAŁA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7429a1e629fa8a0870aeadb5c607bcdf
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakup i sprzedaż towarów na terenie Indii, Bangladesz,nawiązywanie kontaktów handlowych
GLARE GLOBAL SOURCING FARUQUE SPÓŁKA JAWNA - 2020-03-05 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; budowanie własnego portfela ofert, pozyskiwanie ofert kupna/ sprzedaży/ najmu nieruchomości; prezentacja nieruchomości klientom; jedna zmiana; praca na terenie Gliwic i powiatu; istnieje możliwość zawarcia umowy cywilnoprawnej; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
reprezentacja firmy w kontaktach polsko-tureckich
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Skawina (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur oraz dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami i odbiorcami, utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu księgowości, zamawianie materiałow bezpośrednich i pośrednich do produkcji, utrzymywanie kontaktu z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie ofert do odbiorcówWYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok doświadczenia , znajomość obsługi komputera, obrotu materiałowego - materiałów do produkcji, znajomość ustawy VAT- wystawianie odnośnych dokumentów,mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-12-20 - Lisów (śląskie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie poradnictwa i edukacji w zakresie amatorskiej twórczości, w ramach programów edukacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych, łączących edukację kulturalną z animacją czasu wolnego, wsółtworzenie oraz realizacja projektów o charakterze społeczno-kulturalnym, w siedzibie RCAK i poza nią, przygotowywanie aplikacji grantowych, prowadzenie dokumentacji np. doNarodowego Centrum Kultury i innych podmiotów, organizacja przedsięwzięć oraz wydarzeń (m.in. spotkań roboczych, konferencji, eventów informacyjnych) realizowanych na poczet działań projektowych, prowadzenie marketingu i reklamy prowadzonego projektu, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem działań zawartych w harmonogramie projektu
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-07-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Analiza danych, wizualizacja danych statystycznych; raportowanie na poziomie lokalnym i globalnym z uwzględnieniem oddziałów spółki zagranicą - w szczególności oddziału w Finlandi.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabierzów (małopolskie)
w/g stanowiska
PPUH AZAP PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
prowadzenie kompleksowych działań handlowych na każdym poziomie sprzedaży, kontrola rynku oraz opracowywanie planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz wypracowanie długotrwałych kontaktów, wysoki poziom opieki nad przekazanymi klientami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, możliwość współpracy na umowę o pracę lub umowy o współpracę
Super Power Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pęcice (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, rozwijanie bazy klientów w Chinach, obsługa chińskich partnerów handlowych, przygotowywanie optymalnej oferty handlowej, podejmowanie działań wspierających sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca fizyczna
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-11-10 - Opole (opolskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
praca na magazynie planowanie i realizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE STRONY WWW, PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO, CZYNNE WSPOMAGANIE DZIAŁAŃ MUZEUM, IMPREZ, WYDARZEŃ I WYSTAW
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
księgowanie dokumentów, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie rejestru podatku naliczanego, sporządzanie rejestru podatku naliczonego, sporządzanie sprawozdań GUS, bieżąca kontrola kont bilansowych i wynikowych, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Spółki.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2015-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
SPRAWDZANIE STANU TECHNICZNEGO WÓZKÓW WIDŁOWYCH, PRACE KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE
"SEITO LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Dębica (podkarpackie)
wystawianie faktur sprzedaży, terminowe prowadzenie rozliczeń sprzedaży- windykacja, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie dokumentów pracowniczych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej H=GEA-NOVA Sp. zo.o. - 2017-07-18 - Józefów (mazowieckie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:•AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH•REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH•POZYSKIWANIE NOWYCH CZŁONKÓW KASY•WSPÓŁUDZIAŁ W ORGANIZOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU LOKALNYMOFERUJEMY:-ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY,-LICZNE SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE-SAMODZIELNE I ODPOWIEDZIALNE ZADANIA
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, komputera i programów informatycznych
Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego"SANDOMIERZ" - 2019-05-27 - Sandomierz (świętokrzyskie)
do najważniejszych zadań zawodowych specjalisty ds.reklamy należy pozyskiwanie nowych klientów i współpraca ze stałymi klientami przytworzeniu strategii reklamowej i jej realizacji oraz przeprowadzanie rozliczeńfinansowych dotyczących realizowanego projektu, a także czasem badanieskuteczności reklamy
Sp.z o.o.Lexsstal - 2019-05-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- naprawa i konserwacja maszyn rolniczych
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE TADEUSZ PIÓRKOWSKI - 2018-04-16 - Siódmak (warmińsko-mazurskie)
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)